Mooza Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august (endret) At det går an! Her har vi så mange uføre, og så kutter de i tiltak for å få folk i arbeid. Tiltak som er hos bedrifter, for sårbare folk som prøver å få seg erfaring. Jeg ser Brenna skylder på NAV- direktøren, men hun må jo ikke fortelle meg at hun ikke er varslet om at budsjettet er overskredet. Det visste hun! Er det et budsjett som jeg gjerne ser sprenges, så er det faktisk det som får folk ut i arbeid. DET har vi råd til. Hva tenkte egentlig Brenna her? At det var bedre at de ble ufør?? Jeg er sikker på at NAV- direktøren må gå, men jeg tenker vel at Brenna skal gå. Dette er jo en katastrofe før valget, og uansett hvor glatt den dama er, så glir hun ikke unna dette- i mine øyne. Det er totalt lavmål at dette ikke er fikset. Jeg møtte en dame jeg kjenner som har hatt en rygg og nakkeskade, som nå ville prøve å jobbe- dette var i juli. Hun fortalte da at NAV ikke hadde midler til mer, og det var stans i tiltak. Dette var i juli. Hvis JEG vet om dette, så må vel for søren Brenna vite om det! Er det mulig? Er det mulig å være så dum?? ...og midt i en valgkamp. At det går an? Fail AP... Endret 14. august av Mooza F
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå