AnonymBruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Jeg skal gifte meg!! Hurra!! Neste år i Italia. Sted og dato er 98% i boks, så nå ser jeg og drømmer om brudekjole..!! Ser på Instagram, tik tok, bilder fra diverse brudedesignere og brudebutikker… De er jo såååå fine, men såååå dyre også!! Å bruke over 20000kr på en kjole man skal bruke ‘en dag sitter litt langt inne må jeg si. Så derfor har jeg googlet billige brudekjoler. Og da kommer det jo opp nydelige kjoler- ganske like de jeg ellers ser- men da fra TEMU, SHEIN, light in the box, Ali express, jjhouse, osv osv.. Noen av de ser jo virkelig nydelig ut, og av tidligere erfaring så har enkelte ting fra både temu og SHEIN vært helt ok.. Men jeg har aldri kjøpt såpass «viktige» plagg derifra. Er det noen som har erfaring med å handle brudekjoler på nett?? Både str, kvalitet, farge, og alt annet man skal tenke på..! Er det verd det, eller burde jeg spare de 2000kr og heller legge de inn i budsjettet for en kjole på 25000kr..!? hjelp!! Anonymkode: e27db...157
Beneng Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Jeg kjøpte en kjole fra jjs. Bestilte den etter mine mål, så ut som noe billig plast, som i tillegg var både for stor og for kort. Hadde perler og stener som bare drysset av. Det kosta meg nesten 4000 med toll. Så det ble en dyr lærepenge. Har nå heller leid meg en kjole til 5000. Ellers er det jo mye fint som er brukt da.
AnonymBruker Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august Tema og liknende bruker bilder av andre kjoler enn du får. Så det hadde jeg ikke gjort. Kjøp heller brukt Anonymkode: 1c089...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal gifte meg!! Hurra!! Neste år i Italia. Sted og dato er 98% i boks, så nå ser jeg og drømmer om brudekjole..!! Ser på Instagram, tik tok, bilder fra diverse brudedesignere og brudebutikker… De er jo såååå fine, men såååå dyre også!! Å bruke over 20000kr på en kjole man skal bruke ‘en dag sitter litt langt inne må jeg si. Så derfor har jeg googlet billige brudekjoler. Og da kommer det jo opp nydelige kjoler- ganske like de jeg ellers ser- men da fra TEMU, SHEIN, light in the box, Ali express, jjhouse, osv osv.. Noen av de ser jo virkelig nydelig ut, og av tidligere erfaring så har enkelte ting fra både temu og SHEIN vært helt ok.. Men jeg har aldri kjøpt såpass «viktige» plagg derifra. Er det noen som har erfaring med å handle brudekjoler på nett?? Både str, kvalitet, farge, og alt annet man skal tenke på..! Er det verd det, eller burde jeg spare de 2000kr og heller legge de inn i budsjettet for en kjole på 25000kr..!? hjelp!! Anonymkode: e27db...157 Careless har flotte kjoler Anonymkode: d9d22...482
AnonymBruker Skrevet 14. august #5 Skrevet 14. august Et kjapt søk på finn med «brudekjole 40» (altså str) ga meg 900 treff, og mye var grisebillig. Så var jeg deg så hadde jeg saumfart finn Anonymkode: 80ae8...05f
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Careless har flotte kjoler Anonymkode: d9d22...482 😆😆 Anonymkode: 24212...794 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august Kjøp brukt. Eller du kan leie kjole, det gjorde jeg. Den ble tilpasset til meg, og jeg leide veske og bolero i tillegg. Veldig greit å kunne levere tilbake en møkkete kjole og de ordnet med rensing, og jeg slapp å styre med å selge den etterpå. Anonymkode: 25f3a...b67
AnonymBruker Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august Ville heller sett etter kjoler i gode materialer på Finn. De trenger ikke å passe 100%, de aller fleste får den tilpasset hos skredder uansett. Anonymkode: ca388...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå