Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis din far, bodde i et annet land ( si Tyskland), dere er ikke close delvis fordi han alltid har avvist deg og delvis på grunn av avstanden. Han har skuffet deg mange ganger og aldri vist at han bryr seg. 

Så når det er påske, ringer han for en prat og nevner at han skal kanskje en tur til Norge. Du tenker jaha. Men det forblir som en av de tingene, du er usikker om er sant eller en ting han har lyst til som er i tidlig planlegging. 

Tre uker senere ser du han på snapmap i Oslo. Han sier ingenting til deg, så skrus snapmap av. 

Et par uker senere ringer han. Når han er hjemme igjen. 

(Jeg tok ikke telefonen)

Jeg har flere slike ting fra hele livet. Av og til føles det som han ønsker meg vondt rett og slett og slike ting lever så altfor lenge i minnet. 

Anonymkode: c81e7...513

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har all rett til å være skuffet. Trur det er bedre for din egen del å droppe han helt ut av livet ditt. 

Anonymkode: 866b0...a28

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk litt erfaring med dette. Ikke likt, men lignende. 
En av mine søsken sjekket inn i en fornøyelsespark i byen jeg bor i, og gav ikke beskjed om at de var der. Jeg hadde vært veldig fleksibel for å møte dem, men jeg så ikke posten med en gang heller, men kommenterte på det når jeg så det. 
Da var jeg lei meg, og jeg tenker du også har rett til å være lei deg.

Det jeg likevel tenker er om dette er noen du er interessert i å ha i livet. Jeg vil gjerne ha mine søsken i livet, mens min far hadde jeg ikke brydd meg om var i samme by og ikke tok kontakt. Det hadde faktisk vært en belastning om han tok kontakt. Jeg har vært utsatt for incest for å ta noe, så har kuttet all kontakt. 

Din far virker jo ikke til å ønske kontakt med deg 💔 Har du annen familie du heller kan forholde deg til som verdsetter deg mer? Om dette er et gjentagende problem så hadde jeg vurdert kontakten, om det er unntak så er det likevel vondt. 💛

Anonymkode: ade78...4f2

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...