AnonymBruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Har nettopp begynt på siste året av masteren og er allerede så lei. Har null motivasjon siden jeg hater å skrive akademisk og forskningsbasert. Bygger opp fra en bachelor, men bacheloren syntes jeg var gøy da den var mest prosjektbasert. Jeg brenner jo for selve faget, men blir så sliten av tanken på å måtte gjennomføre research, literature reviews osv osv. Er det bare meg, eller er det vanlig å være så lei? Anonymkode: 2ea8c...3ea
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har nettopp begynt på siste året av masteren og er allerede så lei. Har null motivasjon siden jeg hater å skrive akademisk og forskningsbasert. Bygger opp fra en bachelor, men bacheloren syntes jeg var gøy da den var mest prosjektbasert. Jeg brenner jo for selve faget, men blir så sliten av tanken på å måtte gjennomføre research, literature reviews osv osv. Er det bare meg, eller er det vanlig å være så lei? Anonymkode: 2ea8c...3ea Mitt råd. Slutt og flytt til Bahamas. Lev av Onlyfans. Anonymkode: 3990f...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har nettopp begynt på siste året av masteren og er allerede så lei. Har null motivasjon siden jeg hater å skrive akademisk og forskningsbasert. Bygger opp fra en bachelor, men bacheloren syntes jeg var gøy da den var mest prosjektbasert. Jeg brenner jo for selve faget, men blir så sliten av tanken på å måtte gjennomføre research, literature reviews osv osv. Er det bare meg, eller er det vanlig å være så lei? Anonymkode: 2ea8c...3ea Jeg skjønner veldig godt at en blir sliten og lei av det fordi det er mye arbeid, men stå i det, så har du snart en master! Og du trenger ikke å gjøre det igjen. Anonymkode: 625ee...230
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Mye som er viktig og bra i livet er ikke nødvendigvis gøy. Det er en slags investering for et større gode, en større verdi. Så bit tenna sammen, gjør ditt absolutt beste, så er dette året over på null komma niks. Anonymkode: 8c06d...e97
NakenPanda Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august En bachelor er bare et lite prosjekt som alle kan klare, en master er hvor du skal bevise at du over lang tid kan lese deg opp tilegne deg ny kunnskap og skrive en god dokumentasjon på det. Jeg vil si at det jeg lærte med min master egentlig ikke var så mye om emnet, men om disiplinen å samle inn data, gjøre praktiske undersøkelser/jobb og dokumentere dette på en måte som god måte i henhold til en norm. Dette er rett og slett utvilke evenen til å samle/absorbere kunnskap effektivt, bruke den effektivt og dokumentere den på en kvalitetssikret måte. Ingen prosjekter som jeg driver med i hverdagen nå er så enkel som en Bachelor, du må bare finne motivasjon for en master er bare en test på hva du klarer for fremtidige arbeidsgivere sjeldent noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå