Gå til innhold

Toppen av latskap, hva er det du har gjort pga latskap?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du deprimert eller noe?

Anonymkode: 02db9...957

Nei, lat sa jeg. 

Aaah hver eneste gang bærer jeg meg i hjel fordi jeg ikke gidder gå to ganger fra bilen. 

Bilen står parkert tre meter fra inngangsdøren, men gidder jeg gå to ganger? Nei. Skal jeg på død og liv bære alt på en runde? Ja 😂 hadde sikkert brukt kortere tid på å gå to ganger og, istedenfor å være helt nedtunga og miste poser og slikt. 

Anonymkode: a1cc5...72c

Samme her, bruker mer tid og energi på å se ut som et pakkesel enn å gå en gang til 😅

Skrelt potetene før du koker? Hva i Helvete? Er da ikke julaften.

Anonymkode: 5883d...bb1

Julaften hver dag her! Liker ikke skallet

Puttet dyna med dynetrekk på i vaskemaskinen og deretter i tørketrommelen 😂🙈 vips så slappe jeg å skifte 😂

Anonymkode: 07277...aac

Du vant 😂

Mezzosoprena skrev (2 timer siden):

Man trenger da virkelig ikke å skrelle potetene før man koker dem 🙂 

Liker ikke skallet. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

5-10 minutter? Det er alt for mye jobb. Det tar ca 5 sekunder å ta to poteter ut av kjøleskapet. Ca 10 sekunder å sette en kjele med vann på komfyren, og ca 2 sekunder å putte potetene oppi. Så er det litt venting, ja, men da kan man jo sitte og late seg imens. Å jobbe i 10 minutter er jo ikke avslapping. Forøvrig kunne du jo heller ha spist potetsalaten som den var, uten å pelle ut potetene først. Mindre jobb!

Det er 200 meter til butikken. Det hender jeg tar bilen...🫣

Anonymkode: d8327...909

Gadd ikke å ta de ut av kjøleskapet en gang haha. 

Anonymkode: c4e77...994

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Liker ikke skallet.

Man spiser jo ikke skallet selv om man koker potene med skallet på 🤣 Jeg spiser da heller ikke potetskall!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sitter og skroller 10 min på strømmetjenester på TVen for å finne en spesifikk film isteden for enkelt å søke.

Anonymkode: 5883d...bb1

Gidder ikke å bøye meg frem for å ta tak i fjernkontrollen, så går først inn i Netflix-/HBO-/Disney-appen på mobilen for å se om filmen er der, for så å ta tak i fjernkontrollen KUN om jeg finner filmen i en av strømmetjenestene😁

Anonymkode: 70762...c1f

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke meg, men en kompis sov med klærne på for han var litt lat om morra'n.

Anonymkode: 6c8ce...0c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hiver potetene i airfryer fordi jeg ikke gidder koke dem (det føles mindre jobb å legge i, ev dele opp om de er store, spraye, krydder og knapp for start og spis  enn koke vann, koke potet, skrelle og spis. 

Anonymkode: 9b8fe...243

• Liker 1
Skrevet

Er nattevakt nå og har ikke giddet/fikk plutselig ikke nok tid å lage mat til natta. Så nå sitter jeg her med en boks fiskeboller i lake og gaffel.  Smaker ikke godt, men ikke direkte vondt heller. Det matlaginglatskap omtrent på nivå med potetsalat opplevelsen din 😆

• Liker 11
Skrevet

Jeg har ofte båtpoteter for da slipper jeg skrelle (etter koking). Samme gjelder for gulerot og beter. Inn med skallet på. 

Ellers har vi sovet på gjestesengen mer enn en gang fordi vi hadde glemt vi skulle legge på sengetøy, og så ble det for seint.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hololo skrev (3 timer siden):

jeg gidder ikke å skrelle de en gang, så lat er jeg

De er sunnere med skallet på har jeg hørt.

Men nå kjøper jeg ferdig rensket. Så lat er jeg. Orker ikke engang spise skallet. 

Vil ikke fortelle hvor virkelig lat jeg er, for det kan være gross. Vasker hendene og sånnt ja! 

Anonymkode: a8a24...7cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gidd ikkje legge meg.

Anonymkode: ffadc...669

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De er sunnere med skallet på har jeg hørt.

Men nå kjøper jeg ferdig rensket. Så lat er jeg. Orker ikke engang spise skallet. 

Vil ikke fortelle hvor virkelig lat jeg er, for det kan være gross. Vasker hendene og sånnt ja! 

Anonymkode: a8a24...7cd

Ja sant det, mye av næringen ligger

i skallet, egentlig bare idiotisk å skrelle de.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tar hunden ut i hagen for å tisse om kvelden, hender det at jeg selv bare setter meg på huk og tar kveldens dotur der. Synes ellers det kan være så tiltak å gå på do😆

Anonymkode: 70762...c1f

• Liker 2
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Hørte lyder fra kattene i naborommet om natten, istede for å snu hodet opp fra puten sjekket jeg kameraet fra ring-appen på mobilen. Kattene var 5m unna sengen liksom, men jeg gadd ikke snu meg i sengen😄

Har også vasket dynen med trekket på, vipps rent sengetøy OG dyne om kvelden😁

Anonymkode: 7964b...21e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt vei å gå til søppeldunkene her jeg bor, så stort sett tar jeg med søpla i bilen når jeg skal et sted, framfor å faktisk gå ned til søpla og kaste den. Ser flere naboer som gjør det samme.

For øvrig delte jeg kjøkken med folk på studenthjem som laget en sekk i et hjørne for å putte søpla i når den var full, framfor å gå ut og kaste den.

Anonymkode: e5308...c13

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Laraa skrev (20 minutter siden):

Er nattevakt nå og har ikke giddet/fikk plutselig ikke nok tid å lage mat til natta. Så nå sitter jeg her med en boks fiskeboller i lake og gaffel.  Smaker ikke godt, men ikke direkte vondt heller. Det matlaginglatskap omtrent på nivå med potetsalat opplevelsen din 😆

Visste at jeg har en soulmate ja 🥰😂

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Mizzy skrev (3 timer siden):

Jeg kjører rundt med poser med panteflasker i bilen og har flere poser hjemme og fordi jeg ikke gidder å pante de

Du slår nok likevel ikke et familiemedlem jeg har. Nedlagt gård. De har fylt opp et rom på minst 4x3 meter. Da det var så fullt at flasker falt ut da de åpnet saget de døra i to, så man kan åpne øverste del og fremdeles kaste inn mer. 

Blir nok arv til ungene. 😂

Anonymkode: 8b6c6...943

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (46 minutter siden):

Man spiser jo ikke skallet selv om man koker potene med skallet på 🤣 Jeg spiser da heller ikke potetskall!

😂 men jeg orker i allefall ikke skrellle glo varme poteter, der de sklir på tallerken mens en prøver å holde de fast med fingre og gaffel haha

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du slår nok likevel ikke et familiemedlem jeg har. Nedlagt gård. De har fylt opp et rom på minst 4x3 meter. Da det var så fullt at flasker falt ut da de åpnet saget de døra i to, så man kan åpne øverste del og fremdeles kaste inn mer. 

😂 god ide med den døra

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte meg ny tørketrommel med app sånn at jeg slipper å gå til vaskerommet for å sjekke når klærne er tørre nok til å henges opp. 

Anonymkode: 02569...efc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Oj, det er next level! 

Anonymkode: 11ace...e79

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Lært hunden å ta av meg sokkene 

Anonymkode: f8d95...9c9

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...