Gå til innhold

Toppen av latskap, hva er det du har gjort pga latskap?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom på å starte denne tråden da jeg i stede for å koke poteter til middagen min pirka de ut av en potetsalat.. det funker det. Dine?  Jeg kommer nok på mer etterhvert. 

Anonymkode: c4e77...994

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt elsparkesykkel

Anonymkode: ce0a0...97c

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er mindre arbeid å koke poteter enn å pirke dem ut av potetsalaten.

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Hedda-78 skrev (9 minutter siden):

Det er mindre arbeid å koke poteter enn å pirke dem ut av potetsalaten.

Tok 5-10 min å pirke de ut. Ellers måtte jeg ha skrelt, kokt opp og ventet. Gadd ikke ta de ut av grønnsaksskuffen en gang. Lat. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tok 5-10 min å pirke de ut. Ellers måtte jeg ha skrelt, kokt opp og ventet. Gadd ikke ta de ut av grønnsaksskuffen en gang. Lat. 

Er du deprimert eller noe?

Anonymkode: 02db9...957

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt et glass pepper via Wolt fordi jeg ikke gadd å gå på butikken når jeg skulle lage middag. 

Anonymkode: 1f032...229

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har brukt elsparkesykkel

Anonymkode: ce0a0...97c

Har lagt merke til at en del mennesker med vel, la oss si, en mer omfangsrik fysiognomi bruker elsparkesykkel ja.

Anonymkode: 5883d...bb1

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Aaah hver eneste gang bærer jeg meg i hjel fordi jeg ikke gidder gå to ganger fra bilen. 

Bilen står parkert tre meter fra inngangsdøren, men gidder jeg gå to ganger? Nei. Skal jeg på død og liv bære alt på en runde? Ja 😂 hadde sikkert brukt kortere tid på å gå to ganger og, istedenfor å være helt nedtunga og miste poser og slikt. 

Anonymkode: a1cc5...72c

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

jeg gidder ikke å skrelle de en gang, så lat er jeg

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skrelt potetene før du koker? Hva i Helvete? Er da ikke julaften.

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk tråd! 😁

Anonymkode: 2453c...8b2

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Glemte at jeg hadde tatt av sengetøyet for å vaske det. Gikk opp tre etasjer for å hente soveposen i loftsboden fordi jeg orket ikke legge på dynetrekk. 

Så er det selvsagt alle gangene jeg prøver å bære for mye istedenfor å gå flere ganger. Det har heller ikke alltid vært like vellykket. 

Anonymkode: a5c67...73d

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Puttet dyna med dynetrekk på i vaskemaskinen og deretter i tørketrommelen 😂🙈 vips så slappe jeg å skifte 😂

Anonymkode: 07277...aac

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Sitter i dusjen. Spiser honningmelon og vannmelon med skje fordi jeg gidder ikke skjære opp.

Anonymkode: 15c73...a1d

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Man trenger da virkelig ikke å skrelle potetene før man koker dem 🙂 

• Liker 6
Skrevet

Jeg kjører rundt med poser med panteflasker i bilen og har flere poser hjemme og fordi jeg ikke gidder å pante de

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har spist popcorn med skje, fordi jeg gadd ikke vaske hender hver gang jeg rører mobilen. Litt bakterieangst ja 😀 

Anonymkode: 15bd6...f81

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

5-10 minutter? Det er alt for mye jobb. Det tar ca 5 sekunder å ta to poteter ut av kjøleskapet. Ca 10 sekunder å sette en kjele med vann på komfyren, og ca 2 sekunder å putte potetene oppi. Så er det litt venting, ja, men da kan man jo sitte og late seg imens. Å jobbe i 10 minutter er jo ikke avslapping. Forøvrig kunne du jo heller ha spist potetsalaten som den var, uten å pelle ut potetene først. Mindre jobb!

Det er 200 meter til butikken. Det hender jeg tar bilen...🫣

Anonymkode: d8327...909

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sitter og skroller 10 min på strømmetjenester på TVen for å finne en spesifikk film isteden for enkelt å søke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper vin med skrukork…

Anonymkode: 3762d...b0d

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...