Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Slik går det når Vendela har levd oppi skyene som modell, og landa med et brak når den karrieren var over. Klarer ikke tilpasse seg virkeligheten, tar dårlige når det gjelder partner ( de to forrige) og sutrer over "livet", over familien, hun gråt i Norges dummeste og sutrer videre i skal vi danse, vet ikke om jeg klarer å syns synd i sånne lenger. 

Chengiz, sånn jeg alltid har oppfattet han uspiselig...oppførsel, som danser og nå som dommer. 

Danby han liker jeg heller ikke, men er overrasket over dansingen hans. 

De andre må jeg følge litt mer på før jeg kommenterer, 

Helene sliter med dansepartnerne til Jørgen, hun klarer ikke å la være å være bitende i kommentarene, hva har hun å frykte, at de får samme opplevelse som hun hadde med Jørgen? 

Første episode var bare kaos, håper det roer seg, dommerne har nok fått utdelt roller men ikke fått øvd de inn

Jan Thomas er Jan Thomas, falsk og overfladisk 

Endret av makkapakka
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grüner skrev (1 time siden):

Tror slett ikke hun gjør det for penger. Hvis du hører på det hun har sagt, så har det vært en mental prosess for henne å komme dit at hun turte å stille opp, og det er jo derfor JT, som er en nær venn gråter. Hun har hatt selvtillit på de tingene hun KAN, å være modell og posere og se pen ut, men det betyr ikke at hun har selvtillit på alt! Hvis du så henne i Norges tøffeste og hørt henne fortelle om oppveksten hennes, så hadde du kanskje vært litt mindre dømmende!

Hun har ikke vært med i Norges tøffeste, men kompani Lauritzen. Der gikk hun frivillig ut pga hun ikke fikk perm til å reise for å se datteren få vitnemål. Hun var ikke noe spesielt tøff der og gråt mye der og. Jeg dømmer ikke, men realitetsorienterer. Hun er med i reality, fordi reality tjener de godt på. Det var også ute i nyhetene at hun ikke solgte så mye klær nå som før. Flott hun danser for all del, men det blir litt feil å få ekstra poeng av dommeren fordi han er hennes bestevenn. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Xstrella skrev (7 minutter siden):

Hun har ikke vært med i Norges tøffeste, men kompani Lauritzen. Der gikk hun frivillig ut pga hun ikke fikk perm til å reise for å se datteren få vitnemål. Hun var ikke noe spesielt tøff der og gråt mye der og. Jeg dømmer ikke, men realitetsorienterer. Hun er med i reality, fordi reality tjener de godt på. Det var også ute i nyhetene at hun ikke solgte så mye klær nå som før. Flott hun danser for all del, men det blir litt feil å få ekstra poeng av dommeren fordi han er hennes bestevenn. 

Hun var med i Norges dummeste og fikk tilbakeblikk til at hun ble mobbet på skolen og knakk sammen. Hun hadde dysleksi men det var ikke så mye fokus på det for 40-50 år siden. 

• Hjerte 1
Skrevet
Justlooking skrev (30 minutter siden):

Hun var med i Norges dummeste og fikk tilbakeblikk til at hun ble mobbet på skolen og knakk sammen. Hun hadde dysleksi men det var ikke så mye fokus på det for 40-50 år siden. 

Ja, men er forskjell på Norges tøffeste og Norges dummeste. 🙂

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Xstrella skrev (49 minutter siden):

Ja, men er forskjell på Norges tøffeste og Norges dummeste. 🙂

Selvsagt, er det ikke noe som heter Norges smarteste også? Ser ikke på noe av det 😊

Skrevet
Justlooking skrev (7 timer siden):

Det har vært en artikkel på VG+ om det med oppveksten, dysleksi og mobbing på skolen. Det var så ille at hun ble innlagt med dissosiative lammelser. Skal se om jeg finner linken. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
makkapakka skrev (8 timer siden):

Slik går det når Vendela har levd oppi skyene som modell, og landa med et brak når den karrieren var over. Klarer ikke tilpasse seg virkeligheten, tar dårlige når det gjelder partner ( de to forrige) og sutrer over "livet", over familien, hun gråt i Norges dummeste og sutrer videre i skal vi danse, vet ikke om jeg klarer å syns synd i sånne lenger. 

Chengiz, sånn jeg alltid har oppfattet han uspiselig...oppførsel, som danser og nå som dommer. 

Danby han liker jeg heller ikke, men er overrasket over dansingen hans. 

De andre må jeg følge litt mer på før jeg kommenterer, 

Helene sliter med dansepartnerne til Jørgen, hun klarer ikke å la være å være bitende i kommentarene, hva har hun å frykte, at de får samme opplevelse som hun hadde med Jørgen? 

Første episode var bare kaos, håper det roer seg, dommerne har nok fått utdelt roller men ikke fått øvd de inn

Jan Thomas er Jan Thomas, falsk og overfladisk 

Ja, det har jeg lagt merke til også! Har sett det før også, og nå var det veldig tydelig! Emilie er så vidt jeg vet singel, men merkelig at Helene skal frykte noe der. Stoler hun såpass lite på mannen sin? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Ninaen skrev (1 time siden):

Det har vært en artikkel på VG+ om det med oppveksten, dysleksi og mobbing på skolen. Det var så ille at hun ble innlagt med dissosiative lammelser. Skal se om jeg finner linken. 

Dette var jeg ikke klar over- at det var så ille. Gir mer mening nå. Fant denne artikkelen om det ( alt annet var bak betalingsmur)

https://www.nettavisen.no/livsstil/vendela-kirsebom-ble-mobbet-ut-av-skolen-klarte-ikke-a-ga-pa-en-lang-periode/s/12-95-3424243104

• Liker 1
Skrevet
Hanne67 skrev (4 timer siden):

Ja, det har jeg lagt merke til også! Har sett det før også, og nå var det veldig tydelig! Emilie er så vidt jeg vet singel, men merkelig at Helene skal frykte noe der. Stoler hun såpass lite på mannen sin? 

Hva gjør/sier hun? 

• Liker 2
Skrevet
Fenomen skrev (6 minutter siden):

Hva gjør/sier hun? 

Husker ikke helt eksakt, men om du har muligheten, ta en titt på hvordan Helene er oppe på "balkongen" etter at de er ferdig med å danse. Måten hun er på da, og bl.a. nærmest overser Emilie og virker litt sur. Hun er mye mer åpen og glad mot de andre deltakerne. 

Forøvrig leit å lese det som blir skrevet her om Vendela. Visste ikke at hun hadde hatt et så vanskelig liv, og det forklarer endel om hvordan det blir reagert fra JT og Petter sin side. 

• Liker 1
Skrevet
Hanne67 skrev (5 timer siden):

Her tror jeg dere ser spøkelser på høylys dag altså.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Hanne67 skrev (1 time siden):

Husker ikke helt eksakt, men om du har muligheten, ta en titt på hvordan Helene er oppe på "balkongen" etter at de er ferdig med å danse. Måten hun er på da, og bl.a. nærmest overser Emilie og virker litt sur. Hun er mye mer åpen og glad mot de andre deltakerne. 

Forøvrig leit å lese det som blir skrevet her om Vendela. Visste ikke at hun hadde hatt et så vanskelig liv, og det forklarer endel om hvordan det blir reagert fra JT og Petter sin side. 

Det kan være så enkelt som at hun har i bakhodet at hun IKKE skal være noe annerledes når hun snakker med mannen sin, og så blir det et lite hint av annerledes fordi hun er bevisst på å ikke være det. Men jeg merket ikke noe av dette. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Titori skrev (37 minutter siden):

Her tror jeg dere ser spøkelser på høylys dag altså.

Tror jeg også 🙈 Men, noen liker å koke suppe på spiker 😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun gråter på snap, det er så vanskelig å lære steg.  Hun må ha tro på seg selv. Gi mer faen og la det stå til. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har Rikke slutta å møte opp for pressen og være aktiv i sosiale medier? Føler det dukker opp videoer stadig vekk av både proff danserne og kjendisene og intervju av dem sammen. Har dukka opp masse om Viggo men ingenting sammen med Rikke. Husker bare hun la ut masse sist gang i 2022 og dukka opp på mange intervju sammen med Cengiz. Hun va heller ikke å se på Halloween festen flere av kjendisene var på i dag. Men jeg skjønner jo så klart om de er fordi hun jobber eller noe utenom. Hun er jo sykepleier. Ikke negativt ment men jeg savner generelt den tiden når vi fikk se mer backstage av skal vi danse: kunne ønske danse bobla kom tilbake❤️.

Endret av anonym35445
  • Liker 2
Skrevet

Har sett så lite tv at jeg kun kjente igjen Vendela og han Bernt.Visste ikke hvem Viggo Venn var,men da han sa han vant Britain got talent,måtte jeg inn på youtube å se...Fatter ikke hvordan han vant der borte i England.Det fantes ikke noe morsomt med det klovneriet what so ever..noe så repeterende og grellt...Men dette var et sidespor :) 

Jeg måtte finne "av-knappen"da JT gråt for Vendela.Hun har  vært med i 71 grader nord kjendis,for ca 12-15 år siden.De hadde ute de første sesongene på Discovery,og jeg rakk å se alle her et år, før de ble tatt ned.Hun var ok i det programmet.Griningen har kommet i de senere reality showene.Til og med JT var med i en av de første sesongene i 71 grader nord.De var begge bedre før i tiden..Personlig har jeg nådd en metning.

• Liker 2
Skrevet
Anita666 skrev (13 minutter siden):

Har sett så lite tv at jeg kun kjente igjen Vendela og han Bernt.Visste ikke hvem Viggo Venn var,men da han sa han vant Britain got talent,måtte jeg inn på youtube å se...Fatter ikke hvordan han vant der borte i England.Det fantes ikke noe morsomt med det klovneriet what so ever..noe så repeterende og grellt...Men dette var et sidespor :) 

Jeg måtte finne "av-knappen"da JT gråt for Vendela.Hun har  vært med i 71 grader nord kjendis,for ca 12-15 år siden.De hadde ute de første sesongene på Discovery,og jeg rakk å se alle her et år, før de ble tatt ned.Hun var ok i det programmet.Griningen har kommet i de senere reality showene.Til og med JT var med i en av de første sesongene i 71 grader nord.De var begge bedre før i tiden..Personlig har jeg nådd en metning.

Har også hatt et litt annet inntrykk av henne. Mener jo å huske fra farmen kjendis at hun var litt «mamma» for alle og litt leder-figur. Men kan jo huske feil. 
Likte godt programmet/serien der hun lette og fant sin biologiske far i Tyrkia. Syns hun var modig og fin i møte med dem. 
Jeg håper hun ikke ryker ut neste gang da, jeg har lyst å se en positiv utvikling i dansen og tryggheten hennes. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor starter det ikke før 20:30🤯

så må vi se nyhetene kl 9 i tillegg… det pleide vel å starte 19:30 back in the day… 

• Nyttig 1
Skrevet
Amber skrev (18 minutter siden):

Hvorfor starter det ikke før 20:30🤯

så må vi se nyhetene kl 9 i tillegg… det pleide vel å starte 19:30 back in the day… 

Sikkert pga fotballkampen. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...