Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gulline skrev (3 timer siden):

Og tenk på hvor mye Jan Thomas kommer til å gråte 😂 (sine krokodilletårer)

JT og Vendela griner jo for ett godt ord, så det blir nok mer av de fremover.

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eva-Lena skrev (5 timer siden):

JT og Vendela griner jo for ett godt ord, så det blir nok mer av de fremover.

Ja, det tenker jeg nok. Men kommer ikke til å se videre framover. Synes hele programmet har tapt seg siden jeg så på sist for noen år siden.

• Liker 1
Skrevet

Får håpe at årets sesong blir "Skal vi danse" og ikke "Skal vi fjase". Til nå synes jeg at Anders Hoff og Cengiz Al heller mer mot "Skal vi fjase" dessverre.

Blir også fascinert at en dame på snart 60 år har så dårlig selvtillit som Vendela....nå får jeg sikkert mange mot meg, men det er veldig lite sjarmerende. Dessverre danset hun ikke bra heller, så jeg håper hun ryker fort. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
NiceOrNothing skrev (22 timer siden):

Tenker det er helt greit å prøve holde seg «ung «, men syns hun virker litt tung og utilpass , det stråler ikke spenning og selvtillit av henne , sånn som f eks Trude vasstrand. Vendela virker til å presse seg selv inn i et element som ikke matcher energien hennes . Ender opp med å synes synd i henne ❤️

Vendela fikk 5x4 fra dommerne, men det er jo fordi at tre av de syns synd i henne. Bare vent til hun skal danse noe som er mer krevende og raskere, og der hun ikke kan bli ført av dansepartneren sin hele tiden. Fatter ikke hvorfor hun takker ja til reality når hun er så ukomfortabel og usikker på seg selv.

Cengiz Al framsto som om at han hadde lagt igjen de sosiale antennene sine hjemme. Har alltid likt han siden Skam, men fikk så dårlig inntrykk av han i går. Syns han var direkte ufin i noen av tilbakemeldingene sine siden det tross alt var første program.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Grüner skrev (16 timer siden):

Du mener kanskje omvendt: partisk 😉?

Ja så klart var det jeg mente! 😅

Endret av Motelvibes
Skrevet
tirben skrev (11 timer siden):

Han kommer til å være inhabil! Synes det var temmelig påtatt at han "gråt" av dansen til Vendela,  for sååå bra var det ikke.  Eller var det bare for at hun våget seg ut på dansegulvet?

Kanskje det er noe vi ikke vet, alvorlige sykdom eller noe for hva ellers skulle det være så mye grining for? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Motelvibes skrev (2 timer siden):

Kanskje det er noe vi ikke vet, alvorlige sykdom eller noe for hva ellers skulle det være så mye grining for? 

De er så sårbare, vet du. Noen tror det er et positivt adjektiv. Ja, å vise sårbarhet kan være positivt, men det kommer selvsagt an på hvilken arena og hvorfor man ble så sårbar. At en dommer er sårbar og faller i gråt over en av deltakerne som "tilfeldigvis" er bestevenninnen er IKKE posotivt, tvert imot. Alle så at det ikke var tårer der, det var rett og slett et spill for galleriet fordi han trodde at det ville få ham til å virke varm og følsom. Det er uprofesjonelt og virker bare dumt. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Vendela trenger inntekt så er nok derfor hun er med. Klesbutikken hennes daler også. De står ikke i kø for å bruke henne som modell. Jeg tror JT gråt fordi han ble sjokkert over at det ikke var bedre. Enig med andre her at hun burde virkelig hatt mer selvtillit etter alle disse årene i media. Hun kommer nok langt hvis JT gir henne venne-poeng. 

Endret av Xstrella
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Oi. Kan ikke tenke meg mer snork enn kjendiser danse på tv 😄 Godt man ikke ser på norsk tv mer 😄

• Liker 2
Skrevet

Til dem som fikk ett dårlig inntrykk av Cengiz  på lørdag. Anbefaler å følge han på Snap og se de han la ut i dag. Retta i hvertfall opp mitt inntrykk av han ifra lørdag🥰

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
anonym35445 skrev (2 timer siden):

Til dem som fikk ett dårlig inntrykk av Cengiz  på lørdag. Anbefaler å følge han på Snap og se de han la ut i dag. Retta i hvertfall opp mitt inntrykk av han ifra lørdag🥰

Dårlig lyd og nervøs er ikke en unnskyldning for hva som kommer ut av kjeften hans. Helt ok å være nervøs, men mye av det han sa var bare helt off. I tillegg avbrøt han Merete flere ganger. Håper vi får se en litt mindre "morsom" Cengiz neste lørdag. Han har litt å rette opp, synes nå jeg.

Endret av Mollebolle
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Gulline skrev (3 timer siden):

De er så sårbare, vet du. Noen tror det er et positivt adjektiv. Ja, å vise sårbarhet kan være positivt, men det kommer selvsagt an på hvilken arena og hvorfor man ble så sårbar. At en dommer er sårbar og faller i gråt over en av deltakerne som "tilfeldigvis" er bestevenninnen er IKKE posotivt, tvert imot. Alle så at det ikke var tårer der, det var rett og slett et spill for galleriet fordi han trodde at det ville få ham til å virke varm og følsom. Det er uprofesjonelt og virker bare dumt. 

Ja det blir overdrevent og feil, men hvorfor skal de grine sånn? Man skulle jo tro det var noe alvorlig for ellers ser det bare malplassert ut. Han kan også bli inhabil som dommer om bestevenninna danser, da vil han jo alltid gi ekstra til henne, det viser jo det at de begge grein sånn - for var virkelig ikke noe å grine av. En pjatt dans bare.

Endret av Motelvibes
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Mollebolle skrev (2 timer siden):

Dårlig lyd og nervøs er ikke en unnskyldning for hva som kommer ut av kjeften hans. Helt ok å være nervøs, men mye av det han sa var bare helt off. I tillegg avbrøt han Merete flere ganger. Håper vi får se en litt mindre "morsom" Cengiz neste lørdag. Han har litt å rette opp, synes nå jeg.

Neida, enig der. Men nå er de jo ikke slik att Merete Lingjærde også til tider har sagt dumme ting på TV og i ettertid beklaget seg. Noe Cengiz også gjorde i dette tilfellet. Håper han virker mer stødig i rollen sin neste lørdag🥰.

• Liker 3
Skrevet

Jeg reagerte også på hvordan Cengiz satt og hang over stolryggen, som en trassig tenåring. Han kan i hvert fall ikke skylde på dårlig lyd for dette. En dommer som skal vurdere andres holdning bør i det minste sitte oppreist selv. En dommer bør signalisere profesjonalitet og tilstedeværelse. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Carina har virkelig ødelagt trynet sitt. Time to grow up.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Xstrella skrev (6 timer siden):

Vendela trenger inntekt så er nok derfor hun er med. Klesbutikken hennes daler også. De står ikke i kø for å bruke henne som modell. Jeg tror JT gråt fordi han ble sjokkert over at det ikke var bedre. Enig med andre her at hun burde virkelig hatt mer selvtillit etter alle disse årene i media. Hun kommer nok langt hvis JT gir henne venne-poeng. 

Da kjenner du JT dårlig. 

• Liker 2
Skrevet
Fenomen skrev (57 minutter siden):

Da kjenner du JT dårlig. 

Jeg kjenner han ikke nei.

• Liker 3
Skrevet
Xstrella skrev (7 timer siden):

Han gråt ikke fordi han var sjokkert over hvor dårlig det var, men rørt over hvor bra han syntes det var at hun klarte å komme seg ut på gulvet og danse bra (sikkert kjempebra ifølge han). Hun har hatt store komplekser, uvisst av hvilken grunn, men den dama har virkelig null selvtillit. 

• Liker 8
Skrevet
Xstrella skrev (8 timer siden):

Tror slett ikke hun gjør det for penger. Hvis du hører på det hun har sagt, så har det vært en mental prosess for henne å komme dit at hun turte å stille opp, og det er jo derfor JT, som er en nær venn gråter. Hun har hatt selvtillit på de tingene hun KAN, å være modell og posere og se pen ut, men det betyr ikke at hun har selvtillit på alt! Hvis du så henne i Norges tøffeste og hørt henne fortelle om oppveksten hennes, så hadde du kanskje vært litt mindre dømmende!

• Liker 7
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...