Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
punkyB skrev (Akkurat nå):

Det er jeg veldig enig i   

Jeg tror som sagt at mange får det vanskelig fordi de blir for stive og lite bevegelige - får håpe at noe kan løsne hvis de blir litt mindre nervøse OG får trent litt mer dans 

Man vil jo kanskje se litt forskjell på parene der hvor de har en partner som klarer å lage en koreografi som passer partneren og fysikken/evnene 

Ja, koreografi har jo mye å si. Men ønsket om å delta / gleden som vises i ansiktet til de som virkelig ønsker, vil nok trumfe all teknikk når det kommer til alt . 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med dere som nevner de lange reklamepausene på lineær-tv. Disse pausene, samt at TV2 elsker å dele opp et program i flere deler på en og samme kveld og kjøre andre programmer mellom, gjør at å se programmer lineært er temmelig uinteressant. 

• Liker 11
Skrevet

Vendela trenger inntekt og er med på mye reality, selv om hun snart kan tenke på å pensjonere seg. Det er 9 år siden farmen og hun har naturlig nok endret seg. Hun er ikke de verste som fyller på ansikt eller slanker seg. Hun virker mer naturlig og hun kler de ekstra kosekiloene. Petter og Vendela virker fortsatt veldig glade og fornøyde med hverandre, så det er positivt. 

• Liker 11
  • Hjerte 3
Skrevet
Snurrevipp skrev (12 timer siden):

Syntes han virket påvirket av noe. 

Som nevnt før. Han er troende muslimsk så han var hverken påvirket av alkohol eller d**s. Men trolig ganske nervøs, derav også overtenning. Håper de går seg til. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Grüner skrev (23 timer siden):

De er nære venner, så det er nok derfor ikke pga selve dansen. Men med JT og Morten som er i kjendisbransjen selv og har venner der, kan det også være problematisk å være nøytral dommer. 

Men blir det ikke partisk når han skal være dommer?

Edit: partisk

Endret av Motelvibes
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg heier på Danby og Desta. 
Jeg syns ikke Emma var så god de skal ha det til, ser terningkast 6 i se og hør. Jeg syns det var litt stivt og dessuten blir det veldig mye høyde. Desta var bedre enn flere som fikk bedre kritikk. 

-Påvirket da tror jeg heller justisministeren og ikke dommeren😂 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes Danby var utrolig god, blir ikke overrasket hvis han vinner hele greien. Jeg liker Vendela og hadde gledet meg til å se henne. Hun virket veldig nervøs og dansingen ble litt ødelagt av det. Hun fikk i mine øyne ufortjent høye poeng. Men jeg håper hun kommer sterkere tilbake.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Sen ve ben skrev (2 timer siden):

Unnskyld at jeg spør, mener ikke å være stygg eller nedlatende men lurer på hva som har skjedd med Vendela? Jeg vet at hun er eldre selvfølgelig men det var stor stor forvandling, spes fra halsen og opp.

Hun er mye rundere i ansiktet, har sett dette hos andre kvinner som tar østrogen etter overgangsalder. Pen dame, men hun må ikke være så redd for å bli eldre. 58 er dessuten ikke ‘gammel’! Hun skal ha for ikke å putte allslags midler i ansiktet ( botox i pannen er vel regnet for naturlig i de kretser😉)

• Liker 2
Skrevet
Pås skrev (11 minutter siden):

Jeg synes Danby var utrolig god, blir ikke overrasket hvis han vinner hele greien. Jeg liker Vendela og hadde gledet meg til å se henne. Hun virket veldig nervøs og dansingen ble litt ødelagt av det. Hun fikk i mine øyne ufortjent høye poeng. Men jeg håper hun kommer sterkere tilbake.

Enig! Danby var i en klasse for seg! Rytmesans tenker jeg er noe man har eller ikke har , som musikalitet/ gehør. De fleste kan lære riktige trinn, men det blir ikke dans av det alene. Emilie har tydeligvis ikke dette genet. Treffende kommentar fra dommer om å jobbe mer med ‘senterpartiet’ 😅

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Ninaen skrev (5 timer siden):

Anders er jo et vimehue, synes ikke han var «out of caracter». Men det var virkelig noe som ikke stemte med Cengiz. Hva det var? Umulig å vite. Men det der var noe annet enn nerver. Som du sier er han skuespiller, scenevant osv. 

Var tydelig at JT var nervøs og sikkert vil ta konseptet på alvor, var godt å se at han tødde litt opp på slutten. Han trenger ikke bli helt Morten Hegseth liksom, men sånn han var etter de første dansene ble jeg nesten litt skremt 🙈Så stiv og avmålt. 
Elsker Merethe. Og Nadia gjør det bra så langt.

Jeg er enig. Han var ikke helt seg selv og det gjorde litt vondt å se på men att folk tar han for å være rusa synes jeg att folk kan spare seg for. Med ett kjapt søk på google finner man ut att han er troende muslimsk og holder seg unna både alkohol og rus. Dette har han snakka om i mange intervju, sist gang i desember: Så folkens, ikke kom med slike påstander før dere vet noe helt sikkert🥰.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Grete111 skrev (5 timer siden):

Altså hæ!? At tv2 skriver side opp og side ned om dette oppbrukte konseptet er ikke noe nytt. Det gjør de alltid for å promotere sine egne programmer, det være seg Farmen, bonderomantikk etc. Tv2s nettsider er snart ikke annet enn omtale (les:reklame) for deres TV-sendinger. Men nå har nettavisen jaggu slengt seg til de grader på (får de betalt av tv2 for å reklamere for programmet deres?) Og et par andre aviser i tillegg. Jeg nekter å tro at nordmenn er så obsessed av et  danseprogram som mediedekningen tilsier. Hva er det jeg ikke skjønner. Er det bare jeg som er møkklei skal vi danse? eller er tv2 så jævla desperate nå at de tyner ut alt de kan av svd fordi de ikke har noe annet å by på. Og kommer de med noe "nytt" så er det bare enda et realitykonsept kjøpt og kopiert fra en utenlandsk kanal, basically samme mølet alt. Ronkering av c-kjendiser i en oppstilt "konkurranse ". 

Er så enig! Det dummeste er jo Desta som er gjest og blir intervjuet i God Morgen Norge, der hun er programleder, om deltagelsen hennes i Skal vi danse. Runkering er rette ordet! 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
Motelvibes skrev (4 timer siden):

Men blir det ikke upartisk når han skal være dommer?

Du mener kanskje omvendt: partisk 😉?

• Liker 3
Skrevet
loffen skrev (1 time siden):

Er så enig! Det dummeste er jo Desta som er gjest og blir intervjuet i God Morgen Norge, der hun er programleder, om deltagelsen hennes i Skal vi danse. Runkering er rette ordet! 

Hele greia er useriøs. Når dommerne kaller deltakere for sexy så blir det for dumt. Eller er det sånn at fordi han som sa det er homofil så er det en grei kommentar?

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
anonym35445 skrev (5 timer siden):

Som nevnt før. Han er troende muslimsk så han var hverken påvirket av alkohol eller d**s. Men trolig ganske nervøs, derav også overtenning. Håper de går seg til. 

Mange muslimer som er troende i ulik grad drikker alkohol og bruker andre rusmidler.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Frømiks skrev (1 time siden):

Mange muslimer som er troende i ulik grad drikker alkohol og bruker andre rusmidler.

Men han gjør det ikke. Det har han vært åpen om i media flere ganger. Men bare la vær å tro på meg. Jeg tror det var andre grunner til att han oppførte seg merkelig i går…

Endret av anonym35445
  • Liker 2
Skrevet
anonym35445 skrev (1 time siden):

Men han gjør det ikke. Det har han vært åpen om i media flere ganger. Men bare la vær å tro på meg. Jeg tror det var andre grunner til att han oppførte seg merkelig i går…

Så innmari ivrig du er på å forsvare han da! Meget mulig han var seg selv i går, men jeg må si meg enig med de som stusser over oppførselen hans, han var mye i går og han så rusa ut i blikket, han liknet ikke seg selv sånn han har vært før. Han trenger absolutt ikke å ha vært rusa, men at han er muslim er ingen garanti for noe som helst. Og jeg har sett mange muslimer både fulle og høye.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
NiceOrNothing skrev (11 timer siden):

Tenker det er helt greit å prøve holde seg «ung «, men syns hun virker litt tung og utilpass , det stråler ikke spenning og selvtillit av henne , sånn som f eks Trude vasstrand. Vendela virker til å presse seg selv inn i et element som ikke matcher energien hennes . Ender opp med å synes synd i henne ❤️

Enig! Synes at Trude Vasstrand var en bedre danser og en kulere dame. Vendela virker tung og langsom, og er redd hun kommer til å gråte mye.  Husker henne både fra Kompani Lauritsen og Norges dummeste. Hun takler ikke press og skjønner ikke hvorfor hun vil utsette seg for eksponeringen når hun ikke tåler det.

Endret av tirben
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
tirben skrev (8 minutter siden):

Enig! Synes at Trude Vasstrand var en bedre danser og en kulere dame. Vendela virker tung og langsom, og er redd hun kommer til å gråte mye.  Husker henne både fra Kompani Lauritsen og Norges dummeste. Hun takler ikke press og skjønner ikke hvorfor hun vil utsette seg for eksponeringen noe hun ikke tåler det.

Og tenk på hvor mye Jan Thomas kommer til å gråte 😂 (sine krokodilletårer)

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Gulline skrev (9 minutter siden):

Og tenk på hvor mye Jan Thomas kommer til å gråte 😂 (sine krokodilletårer)

Han kommer til å være inhabil! Synes det var temmelig påtatt at han "gråt" av dansen til Vendela,  for sååå bra var det ikke.  Eller var det bare for at hun våget seg ut på dansegulvet?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
tirben skrev (14 minutter siden):

Han kommer til å være inhabil! Synes det var temmelig påtatt at han "gråt" av dansen til Vendela,  for sååå bra var det ikke.  Eller var det bare for at hun våget seg ut på dansegulvet?

Mulig det. Jeg likte programmet tidligere når dommerne var profesjonelle.

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...