Justlooking Skrevet 5. oktober #81 Skrevet 5. oktober ^littletoomuch skrev (4 timer siden): Danby var flink! Og Cengiz er kleeeein! Enig at Danby var veldig flink, overraskende flink 👍 Han kan fort vinne hele greia. Men synes også cengiz er god som dommer 👍 2 2
Justlooking Skrevet 5. oktober #82 Skrevet 5. oktober Mollebolle skrev (4 timer siden): Jeg trodde det var Jan Thomas som kom til å «drite seg ut», men Cengiz tar kaka. Nesten flaut hver gang han åpner munnen. Hadde jeg ikke visst han var avholds, hadde jeg trodd han var drita. For helt seriøst, så ser det ut som han er påvirket av noe. For øvirg veldig bra å ha Nadya og Merete som gode dansekyndige dommere. Jan Thomas klarer seg faktisk også utmerket så langt. Helt uenig angående cengiz 3 2
Justlooking Skrevet 5. oktober #83 Skrevet 5. oktober adriana32 skrev (4 timer siden): Syns dommerene er dårlige: spesielt Cengiz. Han fremstår høy på seg selv, manglet ydmykhet med en mix av ruset. Nadya er flink, men dårlig som dommer syns jeg. Ellers er det som Tv2 ikke var forberedt: mye dårlig lyd og andre småfeil underveis. Helt uenig angående cengiz 👍 4 1
Justlooking Skrevet 5. oktober #84 Skrevet 5. oktober adriana32 skrev (4 timer siden): Syns dommerene er dårlige: spesielt Cengiz. Han fremstår høy på seg selv, manglet ydmykhet med en mix av ruset. Nadya er flink, men dårlig som dommer syns jeg. Ellers er det som Tv2 ikke var forberedt: mye dårlig lyd og andre småfeil underveis. Synes cengiz er bra jeg og absolutt ikke høy på seg selv ❤️ 3 2
Justlooking Skrevet 5. oktober #85 Skrevet 5. oktober Ninaen skrev (4 timer siden): Griiiinge faktisk, som kidsa sier 🙈 Danby var rå! Danby kommer nok til å vinne, og jeg synes chengiz er flinkt! 2 2
Sen ve ben Skrevet 5. oktober #86 Skrevet 5. oktober Åh dette var kjedelig, jeg 😴 nesten.. Ingen rørte noe som helst i meg, kjedelig…! 3
Sen ve ben Skrevet 5. oktober #87 Skrevet 5. oktober Babyface skrev (9 timer siden): Ser på, men synes hele greia er ganske kjedelig. Tv2 burde komme opp med noe nytt som lørdagsunderholdning, konseptet er oppbrukt for lengst. Totalt enig fra A til Å. Dette er oppbrukt. 6
Janzypants Skrevet 5. oktober #88 Skrevet 5. oktober Jeg syns det var mye bra i årets første danser. Jeg har ikke annen dansebakgrunn enn at jeg har sett stort sett hver eneste sesong av SVD😅 meeen om jeg var dommer, så ville jeg gitt disse poengene til deltakerne! Carina Dahl og Ole Thomas (Quickstep): Bra åpning, og jeg syns det er synd at skoen hennes løsnet ganske tidlig i dansen 😢 Når hun klarer å danse quickstep så bra med én løs sko, så lurer jeg på hvordan det ville vært dersom skoen satt på! Poeng fra meg: 7 Tobias og Vyara (Salsa): Jeg syns det blir for stivt og litt kjedelig, egentlig. Jeg føler ikke helt at han klarer å slippe seg helt løs? Jeg tror dog at med mer trening, så kan det blir noe. Poeng fra meg: 3 Tale og Antonio (Jive): Herlighet så utrolig søt Tale er, og hun bare tar dansegulvet som om hun aldri har gjort noe annet i hele sitt liv. For en selvtillit, og jeg tror på det hun gjør. Jeg syns det også er mye bra jive, av det jeg klarer å se. Poeng fra meg: 6 Halvor og Amalie (Slowfox): Jeg syns det blir veldig hakkete Og så syns jeg det er så synd (og dette ser jeg hos flere) at når de skal ut med armen typ i en bue, så er det som at armen er så slapp og bare henger der. Er det én ting som burde være relativt lett, så er det vel å ha nok "spenn" i armen til å se at det går helt ut i fingerspissene? Eller? Det blir liksom litt dødt, syns jeg. Poeng fra meg: 3 Bernt og Marianne (Tango): Litt stivt og stotrete, og dessverre ikke den beste tangoen jeg har sett. Virker som om han sliter med å gjøre trinnene om til dans, og da blir det jo ofte ikke noen god flyt. Veldig lite dans i første del av låta, han står stort sett stille mens Marianne danser rundt (eller foran han). Nei, ingen topp tango for min del, dessverre. Poeng fra meg: 4 Viggo og Rikke (Cha cha cha): Mye fine bevegelser og han virker løs og ledig i hoftene sine. Veldig fint å se at han tar konkurransen på alvor og ikke tuller det vekk (jeg var litt bekymret for at han skulle det). Da dansen sluttet første gang, var min umiddelbare tanke "serr, var det alt? Det var veldig kort😳", og så lurer jeg på om Anders visste at dansen ikke var over (men det må han jo ha visst all den tid de har hatt generalprøve etc🤔) Litt kjedelig dans, kanskje, men for all del, en bra start. Poeng fra meg: 5 Vendela og Ivo (Tango): Altså, nå er jeg kanskje ufin, men jeg kjenner jeg er litt lei av at det er så ekstremt mye tårer involvert hver gang Vendela viser seg på skjermen. Hun var med i fjorårets "Norges Dummeste" og det endte med at Elin Ørjasæter ga bort sin plass for at Vendela skulle kunne reise hjem. Jeg er liksom litt redd for at dette også blir for meget for henne. Jeg syns hun kommer seg gjennom tangoen på en fin måte. Jeg syns samspillet mellom henne og Ivo er bra, og det flyter greit. Jeg syns armen hennes er på samme måte som det jeg beskrev om Halvor, selv om den har litt mer "spenn" i seg. Poeng fra meg: 5 (En liten digresjon - Jan Thomas og Vendela er vel nære venner privat, så vidt jeg vet og jeg syns det skinner veldig godt gjennom skjermen. Nå vet jeg at dette ikke er en profesjonell konkurranse, men underholdning, og det blir vel vanskelig å finne noen som ikke er inhabile mtp at Norges kjendisverden er ganske liten." Tiril og Santino (Slowfox): Jeg syns de glir fint over gulvet sammen, og samspillet dem i mellom virker bra. Igjen, så ser jeg dette med "døde" armer. Jeg syns hun har en nydelig holdning forøvrig. Jeg syns hun klarer seg bra gjennom hele dansen. Dette gjelder ikke bare for Tiril, men for ganske mange, og kanskje spesielt damene; jeg ser at løft blir brukt hyppigere og hyppigere, og jeg lurer litt på om det er for å korte ned selve dansen? Jeg syns løftene stort sett ser like ut, og at mannen bare snurrer rundt på gulvet med kvinnen i armene sine. Det tilfører liksom ikke så mye nytt lenger. Poeng fra meg: 6 Emma og Catalin (Slowfox): To slowfoxer rett etter hverandre. Jeg ser antydning til de samme armene som Halvor, Vendela og Tiril hadde, selv om jeg syns de er noe bedre. En fantastisk holdning og dansen flyter fint over gulvet. Jeg syns hun og Catalin leverte en nydelig slowfox og kveldens beste slowfox. Poeng fra meg: 7. Desta og Tarjei (cha cha cha): Jeg syns Desta starter godt og har noen nydelige positurer, men så faller det dessverre litt Armene hennes syns jeg er veldig bra. Igjen, mye løft som egentlig ikke tilfører dansen noe. Det blir dessverre litt stotrete og hakkete. Poeng fra meg: 4 Trygve og Ida Amy (Jive): En energisk jive, ingen tvil om det. Enig med dommerne at det skjer litt for mye i ansiktet kontra kroppen, og jeg syns det blir vanskelig å fokusere på selve dansen, egt. Siste delen av dansen er igjen viet til et løft, hvor Trygve basically spinner på gulvet - igjen, det tilfører dansen null og niks. Ingen tvil om at han har både rytme og timing, og jeg tror han kan nå langt i konkurransen, men det er nok en fordel å klare og kontrollere ansiktet noe😅 Poeng fra meg: 5 Emilie og Jørgen (cha cha cha): Jeg syns hun sliter litt med å overføre stegene om til dans, dessverre. Det blir dessverre litt stivt. Jeg vet ikke om det er nervøsiteten som skinner gjennom, men jeg syns liksom jeg ser litt frykt i øynene hennes. Det er ett ansiktsuttrykk gjennom hele dansen, liksom. Hun virker dessverre litt ukomfortabel. Det var overraskende mye uenighet i dommerpanelet. Fra 6 til 3, liksom. Jeg tar utgangspunkt i å sammenlikne de som har danset samme type dans, og jeg syns at Viggo og Rikke foreløpig har levert den beste cha cha cha og de gav jeg 5 poeng, så da blir det - poeng fra meg: 4 Danby og Norunn (cha cha cha): Hele 4 cha cha cha i kveld. Danby har visst vært norgesmester i street dance for noen år siden, men jeg syns likevel at han har en plass i SVD. Street dance og ballroom er vel to ganske forskjellige greier? Men at den mannen har musikk og rytme i kroppen, dét er det liten tvil om. Dette syns jeg var knallbra levert! Veldig gøy å se. Helt fantastiske armer og hoftebevegelser og fint samspill med Norunn. Danby er i en annen liga, syns jeg. Han kan bli meget farlig i denne konkurransen fremover. Kveldens desidert beste dans - på tvers av dansestiler. Jeg var spent på om vi skulle få sesongens første 10-er allerede i første program, men den gang ei, og det forstår jeg også, da dommerne må ha noe å gå på fremover. Jeg derimot, jeg syns dette var helt overlegent og poeng fra meg: 10. Så det var 4 cha cha cha, 1 quickstep, 1 salsa, 2 jive, 3 slowfox, 2 tango. Jeg syns det er rart at noen blir alene om sin dansestil en kveld. Hvordan i all verden løser de dette? Er det loddtrekning? Jeg skulle ønske det kunne vært litt mer jevnt. Når det bare er ett par som danser quickstep, så har man ingen man kan sammenlikne med, men når 4 par danser cha cha cha, så er det 4 man kan sammenlikne med. Jeg forstår virkelig ikke logikken her. Det blir så rotete?? 7 5
Gulline Skrevet 5. oktober #89 Skrevet 5. oktober Janzypants skrev (51 minutter siden): Jeg syns det var mye bra i årets første danser. Jeg har ikke annen dansebakgrunn enn at jeg har sett stort sett hver eneste sesong av SVD😅 meeen om jeg var dommer, så ville jeg gitt disse poengene til deltakerne! Carina Dahl og Ole Thomas (Quickstep): Bra åpning, og jeg syns det er synd at skoen hennes løsnet ganske tidlig i dansen 😢 Når hun klarer å danse quickstep så bra med én løs sko, så lurer jeg på hvordan det ville vært dersom skoen satt på! Poeng fra meg: 7 Tobias og Vyara (Salsa): Jeg syns det blir for stivt og litt kjedelig, egentlig. Jeg føler ikke helt at han klarer å slippe seg helt løs? Jeg tror dog at med mer trening, så kan det blir noe. Poeng fra meg: 3 Tale og Antonio (Jive): Herlighet så utrolig søt Tale er, og hun bare tar dansegulvet som om hun aldri har gjort noe annet i hele sitt liv. For en selvtillit, og jeg tror på det hun gjør. Jeg syns det også er mye bra jive, av det jeg klarer å se. Poeng fra meg: 6 Halvor og Amalie (Slowfox): Jeg syns det blir veldig hakkete Og så syns jeg det er så synd (og dette ser jeg hos flere) at når de skal ut med armen typ i en bue, så er det som at armen er så slapp og bare henger der. Er det én ting som burde være relativt lett, så er det vel å ha nok "spenn" i armen til å se at det går helt ut i fingerspissene? Eller? Det blir liksom litt dødt, syns jeg. Poeng fra meg: 3 Bernt og Marianne (Tango): Litt stivt og stotrete, og dessverre ikke den beste tangoen jeg har sett. Virker som om han sliter med å gjøre trinnene om til dans, og da blir det jo ofte ikke noen god flyt. Veldig lite dans i første del av låta, han står stort sett stille mens Marianne danser rundt (eller foran han). Nei, ingen topp tango for min del, dessverre. Poeng fra meg: 4 Viggo og Rikke (Cha cha cha): Mye fine bevegelser og han virker løs og ledig i hoftene sine. Veldig fint å se at han tar konkurransen på alvor og ikke tuller det vekk (jeg var litt bekymret for at han skulle det). Da dansen sluttet første gang, var min umiddelbare tanke "serr, var det alt? Det var veldig kort😳", og så lurer jeg på om Anders visste at dansen ikke var over (men det må han jo ha visst all den tid de har hatt generalprøve etc🤔) Litt kjedelig dans, kanskje, men for all del, en bra start. Poeng fra meg: 5 Vendela og Ivo (Tango): Altså, nå er jeg kanskje ufin, men jeg kjenner jeg er litt lei av at det er så ekstremt mye tårer involvert hver gang Vendela viser seg på skjermen. Hun var med i fjorårets "Norges Dummeste" og det endte med at Elin Ørjasæter ga bort sin plass for at Vendela skulle kunne reise hjem. Jeg er liksom litt redd for at dette også blir for meget for henne. Jeg syns hun kommer seg gjennom tangoen på en fin måte. Jeg syns samspillet mellom henne og Ivo er bra, og det flyter greit. Jeg syns armen hennes er på samme måte som det jeg beskrev om Halvor, selv om den har litt mer "spenn" i seg. Poeng fra meg: 5 (En liten digresjon - Jan Thomas og Vendela er vel nære venner privat, så vidt jeg vet og jeg syns det skinner veldig godt gjennom skjermen. Nå vet jeg at dette ikke er en profesjonell konkurranse, men underholdning, og det blir vel vanskelig å finne noen som ikke er inhabile mtp at Norges kjendisverden er ganske liten." Tiril og Santino (Slowfox): Jeg syns de glir fint over gulvet sammen, og samspillet dem i mellom virker bra. Igjen, så ser jeg dette med "døde" armer. Jeg syns hun har en nydelig holdning forøvrig. Jeg syns hun klarer seg bra gjennom hele dansen. Dette gjelder ikke bare for Tiril, men for ganske mange, og kanskje spesielt damene; jeg ser at løft blir brukt hyppigere og hyppigere, og jeg lurer litt på om det er for å korte ned selve dansen? Jeg syns løftene stort sett ser like ut, og at mannen bare snurrer rundt på gulvet med kvinnen i armene sine. Det tilfører liksom ikke så mye nytt lenger. Poeng fra meg: 6 Emma og Catalin (Slowfox): To slowfoxer rett etter hverandre. Jeg ser antydning til de samme armene som Halvor, Vendela og Tiril hadde, selv om jeg syns de er noe bedre. En fantastisk holdning og dansen flyter fint over gulvet. Jeg syns hun og Catalin leverte en nydelig slowfox og kveldens beste slowfox. Poeng fra meg: 7. Desta og Tarjei (cha cha cha): Jeg syns Desta starter godt og har noen nydelige positurer, men så faller det dessverre litt Armene hennes syns jeg er veldig bra. Igjen, mye løft som egentlig ikke tilfører dansen noe. Det blir dessverre litt stotrete og hakkete. Poeng fra meg: 4 Trygve og Ida Amy (Jive): En energisk jive, ingen tvil om det. Enig med dommerne at det skjer litt for mye i ansiktet kontra kroppen, og jeg syns det blir vanskelig å fokusere på selve dansen, egt. Siste delen av dansen er igjen viet til et løft, hvor Trygve basically spinner på gulvet - igjen, det tilfører dansen null og niks. Ingen tvil om at han har både rytme og timing, og jeg tror han kan nå langt i konkurransen, men det er nok en fordel å klare og kontrollere ansiktet noe😅 Poeng fra meg: 5 Emilie og Jørgen (cha cha cha): Jeg syns hun sliter litt med å overføre stegene om til dans, dessverre. Det blir dessverre litt stivt. Jeg vet ikke om det er nervøsiteten som skinner gjennom, men jeg syns liksom jeg ser litt frykt i øynene hennes. Det er ett ansiktsuttrykk gjennom hele dansen, liksom. Hun virker dessverre litt ukomfortabel. Det var overraskende mye uenighet i dommerpanelet. Fra 6 til 3, liksom. Jeg tar utgangspunkt i å sammenlikne de som har danset samme type dans, og jeg syns at Viggo og Rikke foreløpig har levert den beste cha cha cha og de gav jeg 5 poeng, så da blir det - poeng fra meg: 4 Danby og Norunn (cha cha cha): Hele 4 cha cha cha i kveld. Danby har visst vært norgesmester i street dance for noen år siden, men jeg syns likevel at han har en plass i SVD. Street dance og ballroom er vel to ganske forskjellige greier? Men at den mannen har musikk og rytme i kroppen, dét er det liten tvil om. Dette syns jeg var knallbra levert! Veldig gøy å se. Helt fantastiske armer og hoftebevegelser og fint samspill med Norunn. Danby er i en annen liga, syns jeg. Han kan bli meget farlig i denne konkurransen fremover. Kveldens desidert beste dans - på tvers av dansestiler. Jeg var spent på om vi skulle få sesongens første 10-er allerede i første program, men den gang ei, og det forstår jeg også, da dommerne må ha noe å gå på fremover. Jeg derimot, jeg syns dette var helt overlegent og poeng fra meg: 10. Så det var 4 cha cha cha, 1 quickstep, 1 salsa, 2 jive, 3 slowfox, 2 tango. Jeg syns det er rart at noen blir alene om sin dansestil en kveld. Hvordan i all verden løser de dette? Er det loddtrekning? Jeg skulle ønske det kunne vært litt mer jevnt. Når det bare er ett par som danser quickstep, så har man ingen man kan sammenlikne med, men når 4 par danser cha cha cha, så er det 4 man kan sammenlikne med. Jeg forstår virkelig ikke logikken her. Det blir så rotete?? Fantastisk, du fortjener ros for å følge så godt med. Jeg var hjemme igår kveld og skulle se Skal vi danse for første gang på flere år. Men jeg syntes det var så kjedelig at jeg slo over på noe annet før programmet var halvveis. Det blir nok ikke flere "Skal vi danse" på meg 😅 4
SologSommer3355 Skrevet 5. oktober #90 Skrevet 5. oktober Helt åpenbart at Cengiz er rusa, han bare tar ordet uten å få det og snøvler når han snakker. Nervøs når man er skuespiller og har vært på det dansegulvet selv, tror ikke det!! 🙄 og programleder Anders virker også rusa, helt overtenning og klarer ikke holde styr på hvem som danser hva🤪 han har jo vært programleder i mange år, da kan man vel prøve/bør man huske hvem som danser hva eller 🤣 og han var helt annerledes i vokterne, mye mere seg selv da🤨 9 4
Adrenalina1 Skrevet 5. oktober #91 Skrevet 5. oktober Cuddlegirl skrev (11 timer siden): Det var skrevet med humor, ikke for å gjøre narr Enkelte skjønner ikke humor. Men jeg må si det Jan Tomas hadde på seg såg merkelig ut. 3
Hanne67 Skrevet 5. oktober #92 Skrevet 5. oktober Grüner skrev (9 timer siden): Desta som er så høy, skulle hatt en høyere partner. Helt enig med Merete om det ansiktet til Trygve. Der var det altfor mye som skjedde med den munnen og de grimasene 😳. Ja, både Desta og Emilie skulle hatt høyere partnere. Slik det er nå får de ikke strekt seg ordentlig opp, og får feil holdning. 8 1
Gulline Skrevet 5. oktober #93 Skrevet 5. oktober adriana32 skrev (10 timer siden): Syns dommerene er dårlige: spesielt Cengiz. Han fremstår høy på seg selv, manglet ydmykhet med en mix av ruset. Nadya er flink, men dårlig som dommer syns jeg. Ellers er det som Tv2 ikke var forberedt: mye dårlig lyd og andre småfeil underveis. De kunne holdt seg til dansefaglige dommere. Det blir for dumt når man skal kunne være dommer i Skal vi danse uten skikkelige danse-kunnskaper. Det er med på å ødelegge programmet. 13 1
punkyB Skrevet 5. oktober #94 Skrevet 5. oktober Synes dommerpanelet har en fin miks - bør være noen som vurderer dansen så kan noen vurdere "alt annet". Man kan jo vurdere dansen uansett men da blir det jo på en litt annen måte . Dette skal vel være et show og da er det greit med flere synspunkter/vinklinger. Synes både Nadia og Merete klarte å kombinere det å korrigere det tekniske men samtidig finne noe positivt å si om alle. Tydelig at publikum har en litt annen mening enn dommerne da Halvor ikke er blant de 3 siste totalt. Han virket jo veldig stiv og danset veeeeeeeldig sakte selv om det var slowfox. Ligger jo kanskje litt i navnet at det ikke skal gå så raskt. Tror vel både Tiril ,Emilie og ikke minst Vendela skal passe seg for ikke å bli for stive - de 2 førstnevnte har jo ellers styrke og kondisjon så det holder. Synes programlederne klarte seg bra . Er jo veldig mye som skjer - sikkert også litt uforutsett som de skal ta på sparket - siden det er mange forskjellige danser så kan jeg godt forstå man går litt i surr der i farta. De skal snakke ganske kort og siden det er mange skifter så tenker jeg det er vanskelig å ikke høres litt stressa ut selv også - men synes spesielt Helene var bedre nå at det ikke hørtes så "staga" ut det hun sa. 1
Ninaen Skrevet 5. oktober #95 Skrevet 5. oktober SologSommer3355 skrev (50 minutter siden): Helt åpenbart at Cengiz er rusa, han bare tar ordet uten å få det og snøvler når han snakker. Nervøs når man er skuespiller og har vært på det dansegulvet selv, tror ikke det!! 🙄 og programleder Anders virker også rusa, helt overtenning og klarer ikke holde styr på hvem som danser hva🤪 han har jo vært programleder i mange år, da kan man vel prøve/bør man huske hvem som danser hva eller 🤣 og han var helt annerledes i vokterne, mye mere seg selv da🤨 Anders er jo et vimehue, synes ikke han var «out of caracter». Men det var virkelig noe som ikke stemte med Cengiz. Hva det var? Umulig å vite. Men det der var noe annet enn nerver. Som du sier er han skuespiller, scenevant osv. Var tydelig at JT var nervøs og sikkert vil ta konseptet på alvor, var godt å se at han tødde litt opp på slutten. Han trenger ikke bli helt Morten Hegseth liksom, men sånn han var etter de første dansene ble jeg nesten litt skremt 🙈Så stiv og avmålt. Elsker Merethe. Og Nadia gjør det bra så langt. 5
Gulline Skrevet 5. oktober #96 Skrevet 5. oktober punkyB skrev (7 minutter siden): Synes dommerpanelet har en fin miks - bør være noen som vurderer dansen så kan noen vurdere "alt annet". Man kan jo vurdere dansen uansett men da blir det jo på en litt annen måte . Dette skal vel være et show og da er det greit med flere synspunkter/vinklinger. Synes både Nadia og Merete klarte å kombinere det å korrigere det tekniske men samtidig finne noe positivt å si om alle. Tydelig at publikum har en litt annen mening enn dommerne da Halvor ikke er blant de 3 siste totalt. Han virket jo veldig stiv og danset veeeeeeeldig sakte selv om det var slowfox. Ligger jo kanskje litt i navnet at det ikke skal gå så raskt. Tror vel både Tiril ,Emilie og ikke minst Vendela skal passe seg for ikke å bli for stive - de 2 førstnevnte har jo ellers styrke og kondisjon så det holder. Synes programlederne klarte seg bra . Er jo veldig mye som skjer - sikkert også litt uforutsett som de skal ta på sparket - siden det er mange forskjellige danser så kan jeg godt forstå man går litt i surr der i farta. De skal snakke ganske kort og siden det er mange skifter så tenker jeg det er vanskelig å ikke høres litt stressa ut selv også - men synes spesielt Helene var bedre nå at det ikke hørtes så "staga" ut det hun sa. Har du glemt Tor og Trond fra starten av Skal vi danse? De var strenge, men rettferdige. Ingenting var overlatt til tilfeldighetene som nå. Nei, standarden går bare nedover og det er det taper programmet på. Dessuten følte jeg det var reklamepauser hele tiden. Ikke rart at så mange ikke ser på vanlig TV lenger. 9 4
Zenhouse Skrevet 5. oktober #97 Skrevet 5. oktober (endret) Jan Thomas kledde en mer dempet stil, håper det vedvarer. Hadde holdt med ham, Nadya og Merete. Jeg heiet på Cengiz da han danset selv, men etter Forræder mistet jeg litt sansen for ham. Dette forbedret ikke inntrykket mitt, det han gjorde i går kveld. Får se neste lørdag om det bare var litt nerver. Av danserne nevner jeg noen : -Danby var hot! Klasseforskjell. Gleder meg til å se ham neste lørdag. -Carina er god- blir veldig bra med skoen ordentlig på! - Desta strålte- men må strekke beina, så kan dette bli gøy. - Vendela synes jeg var fin, i denne settingen synes jeg sårbarheten ikke gjør noe og jeg er glad på hennes vegne at hun ikke ble bunn 3. Endret 5. oktober av Zenhouse Byttet om to ord 4 1
punkyB Skrevet 5. oktober #98 Skrevet 5. oktober Gulline skrev (7 minutter siden): Har du glemt Tor og Trond fra starten av Skal vi danse? De var strenge, men rettferdige. Ingenting var overlatt til tilfeldighetene som nå. Nei, standarden går bare nedover og det er det taper programmet på. Dessuten følte jeg det var reklamepauser hele tiden. Ikke rart at så mange ikke ser på vanlig TV lenger. Tidligere var det vel da mer dommere som kunne dans og de vurderte mer dans og var nok strengere. Nå kunne jeg tenke meg at det var en ren dansekonkurranse og da bør de vurdere strengere - men sett i lys av at det faktisk er et show så tenker jeg at det er ok slik det er nå. Er jo greit at man skal kunne være kritisk men samtidig prøve å finne noe positivt.
Gulline Skrevet 5. oktober #100 Skrevet 5. oktober punkyB skrev (5 minutter siden): Tidligere var det vel da mer dommere som kunne dans og de vurderte mer dans og var nok strengere. Nå kunne jeg tenke meg at det var en ren dansekonkurranse og da bør de vurdere strengere - men sett i lys av at det faktisk er et show så tenker jeg at det er ok slik det er nå. Er jo greit at man skal kunne være kritisk men samtidig prøve å finne noe positivt. Da burde de skifte navn på progremmet. Navnet tyder på et rent danseprogram. Det er forresten ikke noen motsetninger i dans og show. Tidligere vinnere som Tsahwe, Atle Pettersen og flere. var et eksempel på at det ene ikke utelukker det andre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå