Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ninaen skrev (10 timer siden):

Er det bare meg, eller var det småhint om at Viggo har vunnet noe annet i SVD enn pokalen? Måten finaledansen ble omtalt på, han selv som sier noe om at det kanskje blir mer dans i livet hans videre, også stemninga fra de selv og programlederne. 👩‍❤️‍👨

Riggo? 🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mollebolle skrev (1 minutt siden):

Riggo? 🤔

Hadde jo vært veldig fint. Den passer i sammen❤️.

• Hjerte 1
Skrevet
Karen1987 skrev (7 timer siden):

Nei, vi stemmer faktisk på de som danser best, noe som finalen beviste.

Alle gjør jo ikke det, da hadde ikke Tiril kommet på 3. plass, men lengre bak.

Min favoritt var Viggo, men Tale er absolutt en verdig vinner. 🤩

• Liker 3
Skrevet

Men jeg lurer på: hvorfor dansa ikke alle finale parene som røk ut i finalen? Var kun noen av dem.

Skrevet
anonym35445 skrev (8 minutter siden):

Men jeg lurer på: hvorfor dansa ikke alle finale parene som røk ut i finalen? Var kun noen av dem.

Alle gjorde det, men var delt opp i 2 forskjellige tidspunkt. Du fikk kanskje ikke med deg ene halvdelen? 

• Liker 4
Skrevet

Blir nødt til å se de første episodene for å se startnivået på alle siden nivået ble så skyhøyt som det ble. Må si at proffdanserne har gjort en fantastisk jobb med å utvikle potensialet hos partnerne sine og få dem til å stråle. Applaus til lærerne👏🏻👏🏻👏🏻

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
helene3210 skrev (1 time siden):

Alle gjorde det, men var delt opp i 2 forskjellige tidspunkt. Du fikk kanskje ikke med deg ene halvdelen? 

Ahh, okei. Nei, ser andre halvdel nå🙈.

Skrevet
Ninaen skrev (12 timer siden):

Er det bare meg, eller var det småhint om at Viggo har vunnet noe annet i SVD enn pokalen? Måten finaledansen ble omtalt på, han selv som sier noe om at det kanskje blir mer dans i livet hans videre, også stemninga fra de selv og programlederne. 👩‍❤️‍👨

Tja, han skal visstnok date tidligere love Island-deltaker Elisabeth H. Reither

• Nyttig 1
Skrevet

For meg var det det samme hvem som vant. Alle tre var kjempeflinke 👍

• Liker 1
Skrevet (endret)
Justlooking skrev (4 minutter siden):

For meg var det det samme hvem som vant. Alle tre var kjempeflinke 👍

Enig, men var ekstra gøy att Tale vant. Tror hun trengte det, og ikke minst trengte denne reisen. Kjenner meg godt igjenn i den perfeksjonist hodet Tale har❤️

Endret av anonym35445
  • Liker 3
Skrevet

Jeg forstår ikke helt denne hypen av Tale som skuespiller. Hva annet har hun egentlig vært med i enn den NRK serien om en klasse? Hun har jo vært med på mer reality omtrent.

• Liker 2
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig og måtte google. Hun har vært med i 9 sesonger av serien klassen og 100 episoder av serien vgs i tillegg til en kortfilm. Gått på Minken Fosheims teaterskole fra hun var barn. 

Skrevet
Sukkerogkanel skrev (7 timer siden):

Hva er han Trygve kjent fra fra før ?

Han er kjent fra sosiale medier, og særlig TikTok. Og så har han deltatt i bl.a. Forræder og Boksen. I tillegg er han venn med flere av de unge kongelige.

• Liker 1
Skrevet
DesmondMiles skrev (På 24.12.2025 den 20.31):

Jeg forstår ikke helt denne hypen av Tale som skuespiller. Hva annet har hun egentlig vært med i enn den NRK serien om en klasse? Hun har jo vært med på mer reality omtrent.

Hun er 20 år. Karrieren hennes har såvidt begynt. Jeg forventer vi ser mer av henne fremover.

Ifølge Wikipedia har hun spilt i to filmer: https://no.wikipedia.org/wiki/Tale_Torjussen

Skrevet
Hanne67 skrev (12 timer siden):

Han er kjent fra sosiale medier, og særlig TikTok. Og så har han deltatt i bl.a. Forræder og Boksen. I tillegg er han venn med flere av de unge kongelige.

Så han er kjent pga vennene sine og Snapchat primært ?😅

• Liker 2
Skrevet
Karen1987 skrev (17 timer siden):

Hun er 20 år. Karrieren hennes har såvidt begynt. Jeg forventer vi ser mer av henne fremover.

Ifølge Wikipedia har hun spilt i to filmer: https://no.wikipedia.org/wiki/Tale_Torjussen

Men altså, hun er tjue år og har vært med på like mange realityprogrammer som filmer. Det er ikke akkurat veien de seriøse skuespillerne går.

• Nyttig 2
Skrevet
Sukkerogkanel skrev (16 timer siden):

Så han er kjent pga vennene sine og Snapchat primært ?😅

Ja, når man omgås de kongelige så kommer man automatisk i søkelyset via Se og Hør osv. Men vet ihvertfall han er kjent på TikTok og nevnte TV-program.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...