Stor pike Skrevet 4. oktober #61 Skrevet 4. oktober Amber skrev (På 23.8.2025 den 23.58): Er så lei av Vendela, det kommer bare til å bli grining på tv🤮 Altså, den kjolen gjorde ikke en dritt for henne. 6 2
Mollebolle Skrevet 4. oktober #62 Skrevet 4. oktober anonym35445 skrev (3 minutter siden): Du ska også huske på att disse 2 er helt nye i rollen som dommere da. Gi dem litt tid tenker jeg. Tipper det er mye nervøsitet inni bildet🥰. Men som nevent tidligere, jeg er enig. Å derfor hadde jeg forventa en litt mer rolig Cengiz. Han er på en helt annen kanal 🙈 4
Ninaen Skrevet 4. oktober #63 Skrevet 4. oktober adriana32 skrev (6 minutter siden): Syns dommerene er dårlige: spesielt Cengiz. Han fremstår høy på seg selv, manglet ydmykhet med en mix av ruset. Nadya er flink, men dårlig som dommer syns jeg. Ellers er det som Tv2 ikke var forberedt: mye dårlig lyd og andre småfeil underveis. Enig! Se nå på Emilie også. Han skal liksom være tøffe-strenge. Kopiere Trine Dehli Kleve eller? Framstår fullstendig malplassert. Han har ikke den kompetansen det liksom virker som han vil ha. Og da blir det bare feil. 6 1
Axa Skrevet 4. oktober #64 Skrevet 4. oktober Liljek0nvall skrev (47 minutter siden): Man merker at det er premiere - litt klabb og babb og småfeil gjennom hele produksjonen. Kan bare ha vært det? Godt å se en danser med former 2 1
Ninaen Skrevet 4. oktober #65 Skrevet 4. oktober Der våkna Jan Thomas 😂Endelig var han seg selv (men passe dempa) 1
anonym35445 Skrevet 4. oktober #66 Skrevet 4. oktober (endret) Mollebolle skrev (4 minutter siden): Å derfor hadde jeg forventa en litt mer rolig Cengiz. Han er på en helt annen kanal 🙈 Det er mange som utrykker nervøsitet med å bli over gira? Synes heller ikke han skal prøve å være en annen enn den han er…. Men å roe seg litt ned til neste gang og når han blir litt mer trening å gi tilbakemeldinger(virker stressa hver gang han får ordet) så tror jeg det blir topp. Endret 4. oktober av anonym35445 2
Axa Skrevet 4. oktober #67 Skrevet 4. oktober Skal skjorten til Jan Thomas være sånn? Med den greien rundt?
anonym35445 Skrevet 4. oktober #68 Skrevet 4. oktober Har forresten sykt tro på Danby. Han var jo rå flink😍. Samme med Emma. Hun imponerte. 8
Ninaen Skrevet 4. oktober #70 Skrevet 4. oktober ^littletoomuch skrev (3 minutter siden): Danby var flink! Og Cengiz er kleeeein! Griiiinge faktisk, som kidsa sier 🙈 Danby var rå! 1 1
FruRosa Skrevet 4. oktober #71 Skrevet 4. oktober Jeg har aldri sett på Danby som sexy… før nå 🔥 I dag er han i en helt annen liga enn de andre! Håper flere stepper opp når premierenervene har lagt seg. 11 7
Babyface Skrevet 4. oktober #72 Skrevet 4. oktober Ninaen skrev (21 minutter siden): Griiiinge faktisk, som kidsa sier 🙈 Danby var rå! Cringe, ikke gringe. 6 1 2
Grüner Skrevet 4. oktober #73 Skrevet 4. oktober Ninaen skrev (1 time siden): Han har overtatt stolen til Morten Hegseth, kanskje det har hengt igjen litt energi i tillegg 😂 Tvert imot da, tydeligvis. Morten var jo så høy på seg selv og satt der og dømte som om han skulle hatt Meretes kompetanse og brukte programmet i stor grad til å fronte seg selv. Savner ikke han 🙄. Det er jo et tegn på ydmykhet at JT som fersk dommer ikke bare buser frem. 15 1
Ninaen Skrevet 4. oktober #74 Skrevet 4. oktober Babyface skrev (29 minutter siden): Cringe, ikke gringe. I know, autokorrekturen har tydeligvis slått inn, ubeleilig som vanlig 🤦🏻♀️
Ninaen Skrevet 4. oktober #75 Skrevet 4. oktober Grüner skrev (Akkurat nå): Tvert imot da, tydeligvis. Morten var jo så høy på seg selv og satt der og dømte som om han skulle hatt Meretes kompetanse og brukte programmet i stor grad til å fronte seg selv. Savner ikke han 🙄. Det er jo et tegn på ydmykhet at JT som fersk dommer ikke bare buser frem. Jeg snakka om Cengiz, ikke JT…
Grüner Skrevet 4. oktober #76 Skrevet 4. oktober Mollebolle skrev (1 time siden): Å derfor hadde jeg forventa en litt mer rolig Cengiz. Han er på en helt annen kanal 🙈 Nervøsitet kan også vise seg som overtenning. 5
Grüner Skrevet 4. oktober #77 Skrevet 4. oktober Desta som er så høy, skulle hatt en høyere partner. Helt enig med Merete om det ansiktet til Trygve. Der var det altfor mye som skjedde med den munnen og de grimasene 😳. 9
Snurrevipp Skrevet 4. oktober #78 Skrevet 4. oktober Mollebolle skrev (1 time siden): Å derfor hadde jeg forventa en litt mer rolig Cengiz. Han er på en helt annen kanal 🙈 Syntes han virket påvirket av noe. 4
Mollami Skrevet 4. oktober #79 Skrevet 4. oktober Ser kjapt hvem som har rytme og ikke. Danby på topp, han danset! Emilie er derimot stiv i både maska og kroppen 10
Justlooking Skrevet 5. oktober #80 Skrevet 5. oktober ^littletoomuch skrev (På 18.8.2025 den 10.18): Hva tenker dere om å gi Danby en plass i Skal vi danse? Han var utrolig god, tror faktisk han kan vinne 👍 2 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå