bonsaijenta Skrevet 6 timer siden #761 Skrevet 6 timer siden Kalkula skrev (3 timer siden): Er stemmene som avgjør, ikke hvem som er flinkest til å danse. Glad å se Rikke videre 😍 Sen ve ben skrev (3 timer siden): Rikke er nydelig🤌 Og det smileeeet 😍 Riggo🥰😅
Portvinpiken Skrevet 6 timer siden #762 Skrevet 6 timer siden Zenhouse skrev (12 minutter siden): -Han laget en TikTok med en overgrepsdømt ( mot mindreårige) mann fra Bergen, der han ringer på døra, komme inn, trøster mannen som sitter i sofaen. Sier til ham mens han klapper han på ryggen: «du har blitt kansellert» Dette har Choi beklaget og sagt var en feilvurdering å legge ut. - Han har støttet Gaute Drevdal offentlig. Drevdal ble først dømt for 9 voldtekter i tingretten, frikjent for 8 i lagmannsretten. Men dømt til å betale flere erstatning. Choi kalte det wokisme, kanselleringskultur og en svertekampanje. Javel.
Portvinpiken Skrevet 6 timer siden #763 Skrevet 6 timer siden MajaKristin skrev (33 minutter siden): Alle har nøyaktig samme fakta grunnlag som meg, google. Jeg foreslår at du bruker det. Men jeg googler ikke alle som er med i SVD og prøver å finne ut alt jeg kan om de ulike personene. Og man må google ganske iherdig for å få noe av den informasjonen du hinter til i hele denne tråden. Det hadde jo vært mye lettere for deg å legge ved en link selv da du først brakte dette opp siden det tydeligvis er veldig viktig for deg i forbindelse med dette programmet. 1 1
baremeg Skrevet 5 timer siden #764 Skrevet 5 timer siden bonsaijenta skrev (6 timer siden): Alexandra Joner har både talent og sjarm, så det var ikke så rart at hun vant. Og det var heller ikke mange flinke dansere hun konkurrerte mot. Hun var rett og slett overlegen. Jo da, men når det sies at det er «juks» hvis Danby hadde gått til finalen så gjelder det jo alle andre med gode danseferdigheter også. Og Danby har mye mer talent enn Tiril
Babyface Skrevet 5 timer siden #765 Skrevet 5 timer siden MajaKristin skrev (1 time siden): 🤦♀️ Du driter deg ut. Du kom med påstanden om at han tar seg til rette, kom gjerne med en link. 2
bonsaijenta Skrevet 5 timer siden #766 Skrevet 5 timer siden baremeg skrev (35 minutter siden): Jo da, men når det sies at det er «juks» hvis Danby hadde gått til finalen så gjelder det jo alle andre med gode danseferdigheter også. Og Danby har mye mer talent enn Tiril Men SVD er jo mer som en popularitetskonkurranse. Det var noen i tråden som nevnte at Blomster-Finn kom veldig langt og jeg klarer ikke å se for meg at han kan danse. Jeg er mer overrasket over at Danby kom så langt mtp hvor mye negativ omtale han har fått i media. Og han gjorde heller ingen god figur på DAX18 eller Debatten. 1
Ninaen Skrevet 4 timer siden #767 Skrevet 4 timer siden bonsaijenta skrev (52 minutter siden): Men SVD er jo mer som en popularitetskonkurranse. Det var noen i tråden som nevnte at Blomster-Finn kom veldig langt og jeg klarer ikke å se for meg at han kan danse. Jeg er mer overrasket over at Danby kom så langt mtp hvor mye negativ omtale han har fått i media. Og han gjorde heller ingen god figur på DAX18 eller Debatten. Han kunne virkelig ikke danse, noe helt annet enn Tiril. https://www.vg.no/rampelys/i/3l20q/blomster-finn-ute-av-dansen
cerruti Skrevet 3 timer siden #768 Skrevet 3 timer siden Blåttvann skrev (På 8.12.2025 den 17.14): Tiril har for mange løft og for lite dans. Men for noen løft da! Jeg heier på henne. 2
Blåttvann Skrevet 2 timer siden #769 Skrevet 2 timer siden cerruti skrev (1 time siden): Men for noen løft da! Jeg heier på henne. Joda, men kjedelig med bare løft omtrent, da mister de sin effekt.
Grüner Skrevet 2 timer siden #770 Skrevet 2 timer siden Blåttvann skrev (7 minutter siden): Joda, men kjedelig med bare løft omtrent, da mister de sin effekt. Mye akrobatikk, men ikke så mye trinn…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå