Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tiger Jack skrev (4 timer siden):

Nå lever vi jo i Norge, en rettsstat. Ikke en bananrepublikk. Saken mot Choi ble henlagt, og han er ikke dømt for noe som helst. Jeg vil ikke ha et samfunn der folk kanselleres basert på rykter og snakk. Saken er også svært lite omtalt i media, så jeg tror ikke så veldig mange engang er klar over hva det er snakk om.

Han støtter også voldtektsmenn og pedofile 🤷‍♀️ Tenker folk gjør der lurt i å lese lurt om hva han står for. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MajaKristin skrev (13 timer siden):

Dagens! 😅 Stemmer ikke på en mann som tar seg til rette 😉

Svar på hva du mener med dette. Flere har spurt og du bare ignorerer. 

• Liker 3
Skrevet
Babyface skrev (27 minutter siden):

Svar på hva du mener med dette. Flere har spurt og du bare ignorerer. 

Også leser vi bare bittelitt lengre opp 😉 

Skrevet
MajaKristin skrev (14 minutter siden):

Også leser vi bare bittelitt lengre opp 😉 

Nei. Hvordan tar han seg til rette?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Synd at Danby gikk ut. :( Tiril ble igjen..det skjønner jeg ikke, hun er stiv som en stokk. Til og med en av dommere sa at hun burde trene på feminine armer og bevegelser. 🙄 Men men…

Tale var helt nydelig i går altså, fy flate! 😍 Den jenta er født for å stå på scenen og de beina er til å dø for.🤌😵‍💫

Håper Tale vinner hele greia!🤞🏽

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Sleeve skrev (13 timer siden):

Folk stemmer på trynefaktor og ikke danseferdigheter.

Delvis sant. Det er nok en kombinasjon. Danby er uten tvil den beste danseren, og Carina antakelig den nest beste, men man skal også ha sjarm og komme gjennom tv-ruta til folk. De flinkeste danserne kan noen ganger blir nettopp litt for "flinke, kalde og kliniske" eller hva man skal kalle det. Folk liker gode historier, og særlig deltakere som vokser og utvikler seg utover i konkurransen. Noe av Danbys problem kan nok være at han startet konkurransen som "dritflink" og avsluttet verken mer eller mindre flink, det kan bli litt kjedelig og forutsigbart.

I tillegg kan de ryktene og beskyldningene som mange har hørt om spille inn. Og så skal man ikke glemme at de politiske konjunkturene ikke er i Danby Chois favør i 2025 på samme måte som de var i 2024. Før Trump tiltrådte som president var det lett å være ytre høyre rikssynser og score billige poenger på å kritisere de mer sære og eksotiske utslagene av overdreven woke og den slags. Nå har Trump/MAGA sittet ved makten i snart ett år og har demonstrert sin ondskap og sin inkompetanse til fulle. Det virker nok også inn på Danby Choi og andre kjente alt-høyre figurer sin personlige popularitet.

Endelig er det viktig å huske på at dette er et tv-program og ingen seriøs og 100% "rettferdig" idrettskonkurranse. Sånn er det med alle reality-konsepter med et konkurranseelement, Skal vi danse, Farmen, Kompani Lauritsen, u name it . Hovedformålet er å lage "god tv", konkurransen er sekundært. På Farmen pleier det jo å bli støy med feil i konkurranser, feil bedømming, feil i fasit osv. Det tipper jeg TV2 driter en lang marsj i så lenge de får seertallene sine.

• Nyttig 4
Skrevet
MajaKristin skrev (2 timer siden):

Her er det en forskjell. Danby ble anmeldt og ble med i Skal vi danse. Isak spilte inn sesongen SÅ var han med på ulovlig jakt. Sesongen Isak spilte inn som programleder var allerede ferdig og skulle på skjermen senere. 

Skjønner. Men som du ser er vi flere som ikke vet hva dette er for noe, og noen skriver i tråden at han ble anmeldt for så at anmeldelsen ble henlagt og at sogar at saken gjelder en kompis? 🤷‍♀️ Som sagt - umulig å vite hva dette er så lenge det ikke refereres til noe litt mer konkret. Og hvis det ikke har vært i media er det vel ikke så rart at mange av oss ikke har peiling på hva det er du snakker om.

• Liker 1
Skrevet
MajaKristin skrev (13 timer siden):

Også? Danby er allerede en danser, Tirill er skiskytter. Han er allerede langt bedre fordi han har holdt på med det i mange år. Forøvrig så er løft også danseteknikk. Syns det er bra at en som allerede har danse "bakgrunn" ikke vant - det er litt juks. Vi kan jo sette Danby inn i skiskytter arenaen å se hvor god han er der? 🤷‍♀️

Alexandra Joner hadde dansebakgrunn og vant forrige gang. Jukset hun? I en skiskytterkonkurranse så hadde mest sannsynlig Tiril vunnet og da hadde jeg heiet på henne fordi hun hadde vært best. Danby var mye morsommere å se på og hadde fortjent en finaleplass og det er min mening 😊

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
baremeg skrev (7 minutter siden):

Alexandra Joner hadde dansebakgrunn og vant forrige gang. Jukset hun? I en skiskytterkonkurranse så hadde mest sannsynlig Tiril vunnet og da hadde jeg heiet på henne fordi hun hadde vært best. Danby var mye morsommere å se på og hadde fortjent en finaleplass og det er min mening 😊

Alexandra Joner har både talent og sjarm, så det var ikke så rart at hun vant. 

Og det var heller ikke mange flinke dansere hun konkurrerte mot. Hun var rett og slett overlegen.

• Liker 3
Skrevet
Babyface skrev (1 time siden):

Nei. Hvordan tar han seg til rette?

Neivel. 

Skrevet
MajaKristin skrev (39 minutter siden):

Neivel. 

Du vil tydeligvis ikke svare, du skjønte antageligvis at det du hadde å komme med kun er rykter. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Du vil tydeligvis ikke svare, du skjønte antageligvis at det du hadde å komme med kun er rykter. 

Jeg har svart og om du hadde lest lengre opp så hadde du fått svaret. Du må nesten skylde på deg selv for å være lat, ikke meg. 

Men hvis du skal være så lat så skal jeg da hjelpe deg. Han tar seg til rette i den forstand at han støtter pedofile og voldtektsmenn som er dømt i norsk rett. Er du fornøyd nå? Eller er det slik at du også kanskje støtter voldtektsmenn og pedofile? Folk tar avstand og det må være lov. Dette står det om i avisene. 

Det med at han har blitt anklaget for voldtekt har ingenting med hva jeg skrev om at han tar seg til rette, som jeg veit at du ville ha meg til å si. Men siden vi er der nå så har jo også den saken blitt henlagt på bevisets stilling, som 99,9% andre saker. Det er jo faktisk voldtektssaker som blir henlagt på bevisets stilling selvom det er video av voldtekten. 

Skrevet

SÅ LANGT OPP måtte du 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Screenshot_20251214_161405_Samsung Internet~2.jpg

Skrevet (endret)
MajaKristin skrev (21 minutter siden):

Du svarer fortsatt ikke på hva du mener med at han tar seg til rette med. Enten er du ræva dårlig på å formulere deg eller så gjør du deg dum.

Endret av Babyface
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
MajaKristin skrev (19 minutter siden):

Beklager, men det du viser til her og i det andre innlegget ditt over, er jo bare noe du forteller oss som anonym inne på et anonymt diskusjonsforum. "Han støtter også voldteksmenn..." etc er jo et utsagn fra deg helt ut i det blå, for oss som tydeligvis ikke sitter på det faktagrunnlaget du har. Så du kan jo ikke bli overrasket over at vi ikke forstår hva du sikter til når du ikke vil gi noe mer konkret enn dine egne meninger om hva du mener han mener....

Poenget er at det du hinter til i denne tråden er nettop det; hinting til dine egne meninger om hva han tenker og gjør - enn så lenge du ikke kan vise til noe litt mer konkret som en artikkel i media om dette.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Er stemmene som avgjør, ikke hvem som er flinkest til å danse. Glad å se Rikke videre 😍

• Liker 2
Skrevet
Kalkula skrev (19 minutter siden):

Er stemmene som avgjør, ikke hvem som er flinkest til å danse. Glad å se Rikke videre 😍

Rikke er nydelig🤌 Og det smileeeet 😍

• Liker 4
Skrevet
Portvinpiken skrev (3 timer siden):

Beklager, men det du viser til her og i det andre innlegget ditt over, er jo bare noe du forteller oss som anonym inne på et anonymt diskusjonsforum. "Han støtter også voldteksmenn..." etc er jo et utsagn fra deg helt ut i det blå, for oss som tydeligvis ikke sitter på det faktagrunnlaget du har. Så du kan jo ikke bli overrasket over at vi ikke forstår hva du sikter til når du ikke vil gi noe mer konkret enn dine egne meninger om hva du mener han mener....

Poenget er at det du hinter til i denne tråden er nettop det; hinting til dine egne meninger om hva han tenker og gjør - enn så lenge du ikke kan vise til noe litt mer konkret som en artikkel i media om dette.

Alle har nøyaktig samme fakta grunnlag som meg, google. Jeg foreslår at du bruker det. 

Skrevet
Babyface skrev (3 timer siden):

Du svarer fortsatt ikke på hva du mener med at han tar seg til rette med. Enten er du ræva dårlig på å formulere deg eller så gjør du deg dum.

🤦‍♀️ 

Skrevet (endret)
Portvinpiken skrev (3 timer siden):

-Han laget en TikTok med en overgrepsdømt ( mot mindreårige) mann fra Bergen, der han ringer på døra, komme inn, trøster mannen som sitter i sofaen. Sier til ham mens han klapper han på ryggen: «du har blitt kansellert» Dette har  Choi beklaget og sagt var en feilvurdering å legge ut.

- Han har støttet Gaute Drevdal offentlig. Drevdal ble først dømt for 9 voldtekter i tingretten, frikjent for 8 i lagmannsretten. Men dømt til å betale flere erstatning. Choi kalte det wokisme, kanselleringskultur og en svertekampanje. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...