Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble skuffet over at Danby måtte ut  han var helt klart best.Det spiller ingen at Tiril har hatt en god utvikling eller ei!

• Liker 11
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg stemte på Danby, en MYE bedre danser enn Tiril.

Endret av Jenki
Auto korrekt...
  • Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet
Sleeve skrev (2 minutter siden):

Nå er vel vinneren allerede kåret..

Haha, ja skulle ikke forundre meg om det ble Tiril...

Forøvrig er det ganske likt mellom Viggo og Tale synes jeg, med en liten knapp på sistnevnte.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
MajaKristin skrev (16 minutter siden):

Dagens! 😅 Stemmer ikke på en mann som tar seg til rette 😉

Du burde holde deg for god til å høre på rykter. Og så vidt jeg har fått med meg, gjelder ikke saken Danby selv, men en kompis - STOR forskjell!

Ikke overraskende at Tiril gikk videre, mange som liker henne som person. Danseteknisk er hun dårligere enn både Danby, Carina, Trygve med flere. Så jeg håper jo rettferdigheten seirer til slutt og belønner en av de to andre med seier. Begge de to andre er gode. Personlig liker jeg Viggo best, han er en fin fyr som har skapt rørende danser, men Tale er også flink. Spiller sånn sett ikke så stor rolle hvem av de to det blir.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

At Tiril gikk videre til finalen er flaut!! Danby er sååå mye flinkere 

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet

Alle sammen er uten tvil verdige finalister. Tiril er kanskje litt bakpå, men hun er flink hun også. Personlig ønsket jeg å se Danby i finalen fordi jeg synes han overall var fantastisk til å danse, også har han brukt blod, svette og tårer i dette. Fantastisk godt levert av Danby denne sesongen!

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Babyface skrev (1 minutt siden):

Du burde holde deg for god til å høre på rykter. Og så vidt jeg har fått med meg, gjelder ikke saken Danby selv, men en kompis - STOR forskjell!

Ikke overraskende at Tiril gikk videre, mange som liker henne som person. Danseteknisk er hun dårligere enn både Danby, Carina, Trygve med flere. Så jeg håper jo rettferdigheten seirer til slutt og belønner en av de to andre med seier. Begge de to andre er gode. Personlig liker jeg Viggo best, han er en fin fyr som har skapt rørende danser, men Tale er også flink. Spiller sånn sett ikke så stor rolle hvem av de to det blir.

Hva tror du jeg sikter til? Det du har fått med deg kan vel klassifiseres som rykter? Tror du skal være litt forsiktig med å anta hva folk mener. 

Har sagt det før og sier det igjen - Det heter "Skal vi danse" ikke " Norges kjendis proff danser" 😅 Akkurat nå så er de som fortjener å være i finalen, i finalen. Hvorfor det? Fordi de ble stemt fram av folket 😉 It's the name of the game. 

• Liker 2
Skrevet
baremeg skrev (5 minutter siden):

At Tiril gikk videre til finalen er flaut!! Danby er sååå mye flinkere 

Hvorfor er det flaut? Hun ble stemt fram av folket. Hva er flaut med det? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
MajaKristin skrev (1 minutt siden):

Folk stemmer på trynefaktor og ikke danseferdigheter.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
MajaKristin skrev (4 minutter siden):

Hva tror du jeg sikter til? Det du har fått med deg kan vel klassifiseres som rykter? Tror du skal være litt forsiktig med å anta hva folk mener. 

Har sagt det før og sier det igjen - Det heter "Skal vi danse" ikke " Norges kjendis proff danser" 😅 Akkurat nå så er de som fortjener å være i finalen, i finalen. Hvorfor det? Fordi de ble stemt fram av folket 😉 It's the name of the game. 

Hva mener du med at du ikke stemmer på en mann som tar seg til rette?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Hanne67 skrev (2 minutter siden):

Hva mener du med at du ikke stemmer på en mann som tar seg til rette?

Det lurer jeg på også.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Vel, sikkert over hundre stemmer til danby her - men det hjalp ikke …

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
MajaKristin skrev (9 minutter siden):

Hun er ikke i nærheten av de andre når det kommer til god dans. Hun eier ikke smidighet , hun roter med trinn og må ha masse løft (som er vanskelig) for å skjule hvor dårlig hun er danseteknisk 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
baremeg skrev (1 time siden):

Hun er ikke i nærheten av de andre når det kommer til god dans. Hun eier ikke smidighet , hun roter med trinn og må ha masse løft (som er vanskelig) for å skjule hvor dårlig hun er danseteknisk 

Også? Danby er allerede en danser, Tirill er skiskytter. Han er allerede langt bedre fordi han har holdt på med det i mange år. Forøvrig så er løft også danseteknikk. Syns det er bra at en som allerede har danse "bakgrunn" ikke vant - det er litt juks. Vi kan jo sette Danby inn i skiskytter arenaen å se hvor god han er der? 🤷‍♀️

Endret av MajaKristin
  • Liker 4
Skrevet

Det flaueste av alt, er kommentarene til Jan Thomas!  Han måtte smatte ikveld også, over Tiril som ‘håndterte’ 3 menn. 🤪🙄 Så at de andre dommerne reagerte, men det nytter jo ikke å få den fyren til å skjønne noe av rollen sin, enten det er Maskorama eller SVD. Finn på noe annet han kan sysle med backstage! 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
Portvinpiken skrev (2 timer siden):

Det lurer jeg på også.

Dere har ikke fått med dere hva han ble anmeldt for altså..

Skammelig av TV2 å ha en sånn fyr på skjermen.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Purple Basil skrev (4 minutter siden):

Ikke fått med meg det. Har det vært i noen aviser/nyheter? Og uten at jeg vet hva det gjelder, så er jo ikke en anmeldelse et bevis på at man er skyldig i det noen har anmeldt noen for. 
NRK har vel også hatt en programleder som ble anmeldt for noe ang ulovlig jakt.

Endret av Portvinpiken
Lagt til
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Purple Basil skrev (4 timer siden):

Nå lever vi jo i Norge, en rettsstat. Ikke en bananrepublikk. Saken mot Choi ble henlagt, og han er ikke dømt for noe som helst. Jeg vil ikke ha et samfunn der folk kanselleres basert på rykter og snakk. Saken er også svært lite omtalt i media, så jeg tror ikke så veldig mange engang er klar over hva det er snakk om.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Barna her i huset ville ha ut Danby så vi stemte på Tiril. Ikke fordi hun var bedre til å danse, men de/vi misliker Danby, hans meninger, hyllest av Trump etc. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Portvinpiken skrev (8 timer siden):

Ikke fått med meg det. Har det vært i noen aviser/nyheter? Og uten at jeg vet hva det gjelder, så er jo ikke en anmeldelse et bevis på at man er skyldig i det noen har anmeldt noen for. 
NRK har vel også hatt en programleder som ble anmeldt for noe ang ulovlig jakt.

Her er det en forskjell. Danby ble anmeldt og ble med i Skal vi danse. Isak spilte inn sesongen SÅ var han med på ulovlig jakt. Sesongen Isak spilte inn som programleder var allerede ferdig og skulle på skjermen senere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...