Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ninaen skrev (2 timer siden):

Carina gir seg jo f… ikke. Nå holder det. 

Har hun klaget noe mer nå? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MajaKristin skrev (12 timer siden):

Siterer hvem jeg vil 😅 Hvis du syns det er så fælt så får du slutte å svare eller legge igjen kommentar. Problem løst 😘 Tror også du gjør det lurt i å se litt på deg selv da det har gått hardt utover Jordbærene og Fløte personen- tror jeg leste at du hadde kommentert 10 ganger 😅 Har lenge igjen før jeg når opp dit.

🤣🤣🤣🤣

Skrevet (endret)
Ninaen skrev (12 timer siden):

Carina gir seg jo f… ikke. Nå holder det. 

Hvorfor sitter dere og følger mennesker dere åpenbart ikke liker i sosiale medier egentlig...? Er det bare for å kunne snakke dritt om dem på nettet?

Endret av DesmondMiles
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
DesmondMiles skrev (53 minutter siden):

Hvorfor sitter dere og følger mennesker dere åpenbart ikke liker i sosiale medier egentlig...? Er det bare for å kunne snakke dritt om dem på nettet?

Man trenger ikke følge dem for å få med seg ting… de dukker jo opp hvor som helst. I nettaviser, i feeden på FB, i reklamen mellom snapper hos noen andre som man følger osv. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
DesmondMiles skrev (7 timer siden):

Som @Zenhouse skriver: trenger ikke oppsøke det, og følger henne ikke. Fått henne opp i feeden både på Facebook, Instagram, og selvsagt på tv2=nyhetssiden. Fikk henne også opp på snap tilfeldig videre fra story til en jeg følger, den dagen hun hadde den lange ranten sin, jeg har aldri vært på snapen hennes før. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenk hvis alle klagde så mye som Carina når de gikk ut av SVD. Hun vil nok ikke virke bitter, men det er nettopp det hun er. Glad Tiril videre. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Sen ve ben skrev (13 timer siden):

🤣🤣🤣🤣

Så fælt var det 😘

• Liker 1
Skrevet

Sånn er det hvert år. Vi har noen gode tapere og noen dårlig tapere. De dårlige taperne liker å slenge med leppa om all verdens ditt og datt. De gode taperne takker for en fantastisk opplevelse. Det er lett å se forskjellen ❤️

• Liker 3
Skrevet
Zenhouse skrev (På 11.12.2025 den 10.16):

Man trenger ikke følge dem for å få med seg ting… de dukker jo opp hvor som helst. I nettaviser, i feeden på FB, i reklamen mellom snapper hos noen andre som man følger osv. 

Ninaen skrev (23 timer siden):

Som @Zenhouse skriver: trenger ikke oppsøke det, og følger henne ikke. Fått henne opp i feeden både på Facebook, Instagram, og selvsagt på tv2=nyhetssiden. Fikk henne også opp på snap tilfeldig videre fra story til en jeg følger, den dagen hun hadde den lange ranten sin, jeg har aldri vært på snapen hennes før. 

Mens jeg har ikke fått det opp hverken på Facebook, Snapchat eller Instagram. Det har noe med typen innhold dere oppsøker.

Nyhetsartikler er det jo bare å hoppe over.

Det virker rart å ha behov for å omtale en fremmed på denne måten, når det uansett ikke er skadelig for andre enn vedkommende selv.

Skrevet
DesmondMiles skrev (4 minutter siden):

Mens jeg har ikke fått det opp hverken på Facebook, Snapchat eller Instagram. Det har noe med typen innhold dere oppsøker.

Nyhetsartikler er det jo bare å hoppe over.

Det virker rart å ha behov for å omtale en fremmed på denne måten, når det uansett ikke er skadelig for andre enn vedkommende selv.

Du vet at du er på et diskusjonsforum og at personen det gjelder er en offentlig artist og deltar i et underholdningsprogram på riksdekkende tv? Vi har jo ikke valgt å få opp Carina Dahl. Jeg følger Tiril på snap, så det kan være så enkelt at snap da kobler videre til annen deltaker i SVD. Jeg følger noe/noen på insta som nå tilfeldig er tilknytta SVD, ergo… og på Facebook er det nyhetssidene. 
Det må være helt innafor å diskutere hvordan en deltaker håndterer egen exit. Du kan jo bare velge å overse de innleggene her inne, sånn apropos.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Ninaen skrev (Akkurat nå):

Du vet at du er på et diskusjonsforum og at personen det gjelder er en offentlig artist og deltar i et underholdningsprogram på riksdekkende tv? Vi har jo ikke valgt å få opp Carina Dahl. Jeg følger Tiril på snap, så det kan være så enkelt at snap da kobler videre til annen deltaker i SVD. Jeg følger noe/noen på insta som nå tilfeldig er tilknytta SVD, ergo… og på Facebook er det nyhetssidene. 
Det må være helt innafor å diskutere hvordan en deltaker håndterer egen exit. Du kan jo bare velge å overse de innleggene her inne, sånn apropos.

Greit. Ha det bra 😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...