Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
shab skrev (3 timer siden):

Heia Carina!!!! ❤️

Heia Viggo!😊

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Hanne67 skrev (På 30.11.2025 den 18.41):

Ja, men det er lenge siden, og han har tatt seg kraftig opp både når det gjelder dans og ikke minst popularitet.

Jeg tror Viggo sin popularitet økte etter at han klippet seg. Han ble jo den kjekkasen🤩

Men jeg tror også han er heldig med dansepartneren sin. Mange er nok svak for Rikke. Hun er min girl-crush.

• Liker 12
Skrevet
bonsaijenta skrev (Akkurat nå):

Jeg tror Viggo sin popularitet økte etter at han klippet seg. Han ble jo den kjekkasen🤩

Men jeg tror også han er heldig med dansepartneren sin. Mange er nok svak for Rikke. Hun er min girl-crush.

Han ble Norges heiteste ungkar i det øyeblikket han klippet håret. Bare håper han ikke ender opp med Carina Dahl-flørt. 😆

• Liker 4
Skrevet
Hanne67 skrev (På 30.11.2025 den 8.03):

Ja, Trygve burde vært med en runde til, og Tiril røket ut denne gangen.

Hun stupte jo fremover og ramlet i jive-konkurransen. Dessuten er hun generelt dårligere til å danse enn alle de andre som er igjen.

Jeg er enig men Tiril er supersjarmerende. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Sol79 skrev (Akkurat nå):

Han ble Norges heiteste ungkar i det øyeblikket han klippet håret. Bare håper han ikke ender opp med Carina Dahl-flørt. 😆

Nei, han er jo helt perfekt for Rikke. Heier på de to🥰

• Liker 1
Skrevet
shab skrev (På 2.12.2025 den 19.21):

Heia Carina!!!! ❤️

Hun er kjempeflinkt og kommer nok høyt opp, Håper dog ikke hun vinner. Mine fordommer er dessverre at hun var tidligere veldig aktiv som babe i gatebilmiljøet og som glamour modell, også i stallen til Helene Rask. Full av operasjoner, ser dog ut til at silikonpuppene er blitt mindre og det er jo bra. Men masse fillers og botox har hun alltid brukt. Synes hun ser så kunstig ut, men topp tre i damen fortjener hun antageligvis. Hun er god ti å danse! 

• Liker 5
Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Hun er kjempeflinkt og kommer nok høyt opp, Håper dog ikke hun vinner. Mine fordommer er dessverre at hun var tidligere veldig aktiv som babe i gatebilmiljøet og som glamour modell, også i stallen til Helene Rask. Full av operasjoner, ser dog ut til at silikonpuppene er blitt mindre og det er jo bra. Men masse fillers og botox har hun alltid brukt. Synes hun ser så kunstig ut, men topp tre i damen fortjener hun antageligvis. Hun er god ti å danse! 

Hun kan ikke vinne SVD fordi du ikke liker silikon og botox…?🙄

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Håper Viggo eller Tale vinner! Danby og Carina har vært gode fra begynnelsen..zzzz

Trygve hadde god utvikling og skulle sett han videre i stedet for Tiril.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Helene må være gravid...

• Liker 5
Skrevet

Carina har vært så opptatt av at hun har ikke kommet seg fram pga pappa. Pappa skal ikke definere henne blablabla ukeblad... men vi bruker Pappa når vi kan 🤦‍♀️ 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
makkapakka skrev (42 minutter siden):

Helene må være gravid...

Det tenkte faktisk jeg også i kveld 🙈 Men, hun har jo født to barn, så helt flat mage kan man ikke forvente. Vi får følge med i Se og Hør 😅

• Liker 1
Skrevet

Så fortærende for Djengiz da at det var Jan Thomas som vant gråte konkurransen (oppslaget i vg og Dagbladet)

Skrevet (endret)

4 lekre, lettkledde damer på 20. Kan det bli bedre?😍

40 poeng.

Endret av Nowayback
  • Hjerte 1
Skrevet

Aldri har vel uttrykket "stiv i maska" passet bedre enn når Jan Thomas er emosjonell.. :sjenert:

• Liker 3
Skrevet
Nowayback skrev (4 minutter siden):

4 lekre, lettkledde damer på 20. Kan det blir bedre?😍

40 poeng.

Ekling🤮.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
anonym35445 skrev (14 minutter siden):

Ekling🤮.

Hva er galt med å nyte synet av flotte unge kvinner? De er voksne, 20 år gamle.

• Hjerte 1
Skrevet
Nowayback skrev (19 minutter siden):

4 lekre, lettkledde damer på 20. Kan det bli bedre?😍

40 poeng.

Håper du tråkker på Lego. 

• Liker 3
Skrevet
MajaKristin skrev (5 minutter siden):

Håper du tråkker på Lego. 

Fordi?

Hvor mange eldre kvinner var ikke paddeflate etter Kyle Alessandro da han var med i mgp?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...