Mollami Skrevet tirsdag kl. 22:09 #582 Skrevet tirsdag kl. 22:09 shab skrev (3 timer siden): Heia Carina!!!! ❤️ Heia Viggo!😊 7 2
bonsaijenta Skrevet onsdag kl. 08:25 #584 Skrevet onsdag kl. 08:25 Hanne67 skrev (På 30.11.2025 den 18.41): Ja, men det er lenge siden, og han har tatt seg kraftig opp både når det gjelder dans og ikke minst popularitet. Jeg tror Viggo sin popularitet økte etter at han klippet seg. Han ble jo den kjekkasen🤩 Men jeg tror også han er heldig med dansepartneren sin. Mange er nok svak for Rikke. Hun er min girl-crush. 12
Sol79 Skrevet onsdag kl. 08:27 #585 Skrevet onsdag kl. 08:27 bonsaijenta skrev (Akkurat nå): Jeg tror Viggo sin popularitet økte etter at han klippet seg. Han ble jo den kjekkasen🤩 Men jeg tror også han er heldig med dansepartneren sin. Mange er nok svak for Rikke. Hun er min girl-crush. Han ble Norges heiteste ungkar i det øyeblikket han klippet håret. Bare håper han ikke ender opp med Carina Dahl-flørt. 😆 4
bonsaijenta Skrevet onsdag kl. 08:27 #586 Skrevet onsdag kl. 08:27 Hanne67 skrev (På 30.11.2025 den 8.03): Ja, Trygve burde vært med en runde til, og Tiril røket ut denne gangen. Hun stupte jo fremover og ramlet i jive-konkurransen. Dessuten er hun generelt dårligere til å danse enn alle de andre som er igjen. Jeg er enig men Tiril er supersjarmerende. 3 1
bonsaijenta Skrevet onsdag kl. 08:31 #587 Skrevet onsdag kl. 08:31 Sol79 skrev (Akkurat nå): Han ble Norges heiteste ungkar i det øyeblikket han klippet håret. Bare håper han ikke ender opp med Carina Dahl-flørt. 😆 Nei, han er jo helt perfekt for Rikke. Heier på de to🥰 1
Justlooking Skrevet 18 timer siden #588 Skrevet 18 timer siden shab skrev (På 2.12.2025 den 19.21): Heia Carina!!!! ❤️ Hun er kjempeflinkt og kommer nok høyt opp, Håper dog ikke hun vinner. Mine fordommer er dessverre at hun var tidligere veldig aktiv som babe i gatebilmiljøet og som glamour modell, også i stallen til Helene Rask. Full av operasjoner, ser dog ut til at silikonpuppene er blitt mindre og det er jo bra. Men masse fillers og botox har hun alltid brukt. Synes hun ser så kunstig ut, men topp tre i damen fortjener hun antageligvis. Hun er god ti å danse! 5
DesmondMiles Skrevet 16 timer siden #589 Skrevet 16 timer siden Justlooking skrev (1 time siden): Hun er kjempeflinkt og kommer nok høyt opp, Håper dog ikke hun vinner. Mine fordommer er dessverre at hun var tidligere veldig aktiv som babe i gatebilmiljøet og som glamour modell, også i stallen til Helene Rask. Full av operasjoner, ser dog ut til at silikonpuppene er blitt mindre og det er jo bra. Men masse fillers og botox har hun alltid brukt. Synes hun ser så kunstig ut, men topp tre i damen fortjener hun antageligvis. Hun er god ti å danse! Hun kan ikke vinne SVD fordi du ikke liker silikon og botox…?🙄 5 1
JamesBlond Skrevet 4 timer siden #590 Skrevet 4 timer siden Håper Viggo eller Tale vinner! Danby og Carina har vært gode fra begynnelsen..zzzz Trygve hadde god utvikling og skulle sett han videre i stedet for Tiril. 1 1
MajaKristin Skrevet 2 timer siden #592 Skrevet 2 timer siden Carina har vært så opptatt av at hun har ikke kommet seg fram pga pappa. Pappa skal ikke definere henne blablabla ukeblad... men vi bruker Pappa når vi kan 🤦♀️ 3 3
Mollebolle Skrevet 2 timer siden #593 Skrevet 2 timer siden makkapakka skrev (42 minutter siden): Helene må være gravid... Det tenkte faktisk jeg også i kveld 🙈 Men, hun har jo født to barn, så helt flat mage kan man ikke forvente. Vi får følge med i Se og Hør 😅 1
Agnesjenta Skrevet 2 timer siden #594 Skrevet 2 timer siden Så fortærende for Djengiz da at det var Jan Thomas som vant gråte konkurransen (oppslaget i vg og Dagbladet)
Nowayback Skrevet 1 time siden #595 Skrevet 1 time siden (endret) 4 lekre, lettkledde damer på 20. Kan det bli bedre?😍 40 poeng. Endret 1 time siden av Nowayback 1
Tradegy Skrevet 1 time siden #596 Skrevet 1 time siden Aldri har vel uttrykket "stiv i maska" passet bedre enn når Jan Thomas er emosjonell.. 3
anonym35445 Skrevet 1 time siden #597 Skrevet 1 time siden Nowayback skrev (4 minutter siden): 4 lekre, lettkledde damer på 20. Kan det blir bedre?😍 40 poeng. Ekling🤮. 8 1
Nowayback Skrevet 1 time siden #598 Skrevet 1 time siden anonym35445 skrev (14 minutter siden): Ekling🤮. Hva er galt med å nyte synet av flotte unge kvinner? De er voksne, 20 år gamle. 1
MajaKristin Skrevet 1 time siden #599 Skrevet 1 time siden Nowayback skrev (19 minutter siden): 4 lekre, lettkledde damer på 20. Kan det bli bedre?😍 40 poeng. Håper du tråkker på Lego. 3
Nowayback Skrevet 1 time siden #600 Skrevet 1 time siden MajaKristin skrev (5 minutter siden): Håper du tråkker på Lego. Fordi? Hvor mange eldre kvinner var ikke paddeflate etter Kyle Alessandro da han var med i mgp? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå