Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virka Rikke litt ukomfortabel eller var det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grining? Why? 

Skrevet

Er Cengiz Al edru eller ikke? 😳

Han virker veldig «gira»… Mulig det er sånn han er, jeg kjenner han jo ikke.

• Liker 16
Skrevet
Kati skrev (1 minutt siden):

Han er slik til vanlig. Fyr med mye energi og sikkert litt nervøsitet inni der også. 

• Liker 1
Skrevet
anonym35445 skrev (10 minutter siden):

Virka Rikke litt ukomfortabel eller var det bare meg?

Man merker at det er premiere - litt klabb og babb og småfeil gjennom hele produksjonen. Kan bare ha vært det?

• Liker 4
Skrevet
Kati skrev (2 minutter siden):

Han var energisk og entusiastisk i den sesongen jeg har sett (allstars). Regner med at han er edru, ville vært rimelig tåpelig å drikke noe når han er med som dommer for første gang og sikkert ønsker å gjøre et godt inntrykk! 

• Liker 2
Skrevet

Jan Thomas virker jo helt fjern eller? Sjelden sett ham så dempa og …vet ikke. Prøver han å ikke ta plass? Eller er han faktisk bare ekstremt usikker i rollen? Sett opp mot maskorama er han jo en skygge av seg selv. Og så har du ansiktet hans da…det hjelper jo ikke at fyren knapt har noe mimikk igjen. 

Veldig kult at Vendela trosser frykten sin, og syntes da hun greide seg bra? Var redd for sånn «de eldste er med som maskot og mangfoldsalibi»-pinlig øyeblikk som det har vært nok av før, men det var da på ingen måte pinlig. Hun var nervøs, og det syntes jo, men utover det så var det på ingen måte dårlig, 

• Liker 14
Skrevet
Liljek0nvall skrev (2 minutter siden):

Han var energisk og entusiastisk i den sesongen jeg har sett (allstars). Regner med at han er edru, ville vært rimelig tåpelig å drikke noe når han er med som dommer for første gang og sikkert ønsker å gjøre et godt inntrykk! 

Han har overtatt stolen til Morten Hegseth, kanskje det har hengt igjen litt energi i tillegg 😂

• Liker 2
Skrevet

M66: Carina Dahl FTW! Reste er uten interesse. 

Skrevet

Jan Thomas har skadet skulderen. Kan være litt smerte osv der. Derfor han også har på det båndet. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Liljek0nvall skrev (4 minutter siden):

Man merker at det er premiere - litt klabb og babb og småfeil gjennom hele produksjonen. Kan bare ha vært det?

Sikkert det❤️. Men fikk litt inntrykk av dårlig match på partner. Viggo var flink altså, ikke det jeg sier. Men hun virka bare litt  ukomfortabel når hun dansa med han🥰.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Liljek0nvall skrev (13 minutter siden):

Når jeg tenker meg om mener jeg han har sagt flere ganger att han ikke drikker. Så det er sånn han er, men nokk litt ekstra entusiastisk i dag kanskje pga. nervøsitet.

IMG_6030.png

Endret av anonym35445
  • Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet

Ser på, men synes hele greia er ganske kjedelig. Tv2 burde komme opp med noe nytt som lørdagsunderholdning, konseptet er oppbrukt for lengst.

• Liker 8
Skrevet
Kati skrev (18 minutter siden):

Han er troende muslim og nyter ikke alkohol.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg trodde det var Jan Thomas som kom til å «drite seg ut», men Cengiz tar kaka. Nesten flaut hver gang han åpner munnen. 
Hadde jeg ikke visst han var avholds, hadde jeg trodd han var drita. For helt seriøst, så ser det ut som han er påvirket av noe. 

For øvirg veldig bra å ha Nadya og Merete som gode dansekyndige dommere. Jan Thomas klarer seg faktisk også utmerket så langt. 

• Liker 13
Skrevet

Skjønner hva dere mener med Cengiz nå ja. Han virker helt off… Hadde trodd han var rusa om dere ikke hadde skrevet om avholds. Er ikke bare at han er engasjert, vi er mange som kan være «rusa på livet», det er liksom noe mer. Som om han ikke helt er kobla på samme kanal som resten, noe helt annet enn å være «litt ukontrollert entusiastisk».

Helt greit at JT er blitt voksen, men han kan godt løsne litt på snippen til neste gang, blir nesten skremt av å se ham så avmålt og dempa 🙈

• Liker 6
Skrevet

Hmmm, enig med dere i at Cengiz virker litt vel gira. La oss håpe det bare er nerver. 

For min del synes jeg det er helt ok at Jan Thomas er litt mer dempet. 

Faktisk tror jeg alle dommerne har fått streng beskjed om å fatte seg i korthet og jeg ELSKER det. 

Og det er helt klart Nadya og Merethe jeg lytter mest til. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Ninaen skrev (1 minutt siden):

Skjønner hva dere mener med Cengiz nå ja. Han virker helt off… Hadde trodd han var rusa om dere ikke hadde skrevet om avholds. Er ikke bare at han er engasjert, vi er mange som kan være «rusa på livet», det er liksom noe mer. Som om han ikke helt er kobla på samme kanal som resten, noe helt annet enn å være «litt ukontrollert entusiastisk».

Helt greit at JT er blitt voksen, men han kan godt løsne litt på snippen til neste gang, blir nesten skremt av å se ham så avmålt og dempa 🙈

Jeg også er enig. Forrige tilbakemelding var jo bare rot og for entusiastisk. Håper det bare er overtenning og nervøsitet og att det kommer seg utover programmene. For jeg hadde i utganspunktet veldig troen på han som dommer. 

• Liker 1
Skrevet

Syns dommerene er dårlige: spesielt Cengiz. Han fremstår høy på seg selv, manglet ydmykhet med en mix av ruset.  Nadya er flink, men dårlig som dommer syns jeg. Ellers er det som Tv2 ikke var forberedt: mye dårlig lyd og andre småfeil underveis. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
adriana32 skrev (2 minutter siden):

Syns dommerene er dårlige: spesielt Cengiz. Han fremstår høy på seg selv, manglet ydmykhet med en mix av ruset.  Nadya er flink, men dårlig som dommer syns jeg. Ellers er det som Tv2 ikke var forberedt: mye dårlig lyd og andre småfeil underveis. 

Du ska også huske på att disse 2 er helt nye i rollen som dommere da. Gi dem litt tid tenker jeg. Tipper det er mye nervøsitet inni bildet🥰. Men som nevent tidligere, jeg er enig. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...