Titori Skrevet 25. oktober 2025 #321 Skrevet 25. oktober 2025 shab skrev (5 minutter siden): Følte det skjedde en endring ved duellen. Intervju. Dog ble det ikke noe intervju av Emilie før dommerpoeng. Hun sendte de bare videre. Jo Emilie ble intervjuet både nede på parketten og oppe før poengene. Og Helene har oppført seg helt vanlig. Men da er vi bare uenige, oppspinn spør du meg. 19 1
Tulla25j Skrevet 25. oktober 2025 #322 Skrevet 25. oktober 2025 Hva skjer med årets sesong? Synes ikke Emma fortjente å ryke forrige uke, og den som røk i dag fortjener ikke å ryke i dag! (Skriver ikke navn siden det skjedde akkurat, og vil ikke spoile). 8 1
Guido Skrevet 25. oktober 2025 #323 Skrevet 25. oktober 2025 shab skrev (1 time siden): Stakkars Emilie. Må føles så ubehagelig. Jeg observerer i dag det som er nevnt tidligere i tråden vedrørende Helene. I dag så jeg ingen tendenser til det, men så det de øvrige gangene.
Justlooking Skrevet 25. oktober 2025 #324 Skrevet 25. oktober 2025 sommermor skrev (26 minutter siden): Jeg er skuffet nå siden Tobias røyk ut,han er en bedre danser enn Viggo synes jeg. Enig. Tobias var mye bedre. Rakk ikke å stemme men 5-10 stemmer på Tobias ville nok ikke gjort forskjellen likevel … 1
Danseskjørt Skrevet 25. oktober 2025 #325 Skrevet 25. oktober 2025 Noen som vet hvilken sang Thale danset til?
Tulla25j Skrevet 25. oktober 2025 #326 Skrevet 25. oktober 2025 Danseskjørt skrev (13 minutter siden): Noen som vet hvilken sang Thale danset til? «Ramalama (Bang Bang)» - Róisín Murphy 1
Osten Skrevet 25. oktober 2025 #327 Skrevet 25. oktober 2025 Igjen synes jeg at det ble valgt feil deltakere til duell. Vet ikke hvorfor Tobias var en av dem på bunnen, synes han gjorde en bra jobb. Samme med Viggo. Likte dansen hans og han er tross alt flink til å lage show! Han klarte dessverre å glemme litt av dansen, men han klarte å komme seg tilbake til den, noe som jeg fant ganske imponerende egentlig. Det var nerver 100%, men har full forståelse på hvorfor han datt ut av dansen. Når du får en såpass streng tilbakemelding av en dommer om at ting ikke er bra, så hadde jeg blitt ordentlig nervøs neste gang selv. Synes at det ikke hjelper på noen som helst måte å være så streng fordi det kommer bare til å gjøre ting verre. Man får mer nerver, man blir ikke selvsikker og man blir redd for å gjøre feil. Dette hadde Viggo i dag. Men at de var bunn 2, er ekstremt rart spør du meg. Har full forståelse på at folk stemmer på de man liker osv., men det føltes feil at de havna i duell. Synes Emilie, Bernt eller Desta burde gått til duell. Men det skal sies at Desta begynner å bli bedre, noe som er veldig nice å se da. Kommer til å bli trist å ikke se Tobias neste uke, han var veldig flink og hadde så mye potensial. Nå håper jeg at Viggo begynner å "cooke" litt før neste sending starter, også håper jeg at han ikke blir like nervøs neste gang. 7
shab Skrevet 25. oktober 2025 #328 Skrevet 25. oktober 2025 Titori skrev (1 time siden): Jo Emilie ble intervjuet både nede på parketten og oppe før poengene. Og Helene har oppført seg helt vanlig. Men da er vi bare uenige, oppspinn spør du meg. Ro ned da. Jeg delte kun en observasjon "der og da" og er ikke ute etter en diskusjon. Jeg har da vitterlig ikke vært en av de som aktivt har kommentert denne relasjonen tidligere i denne tråden. Jeg fikk et annet inntrykk senere i programmet og har derfor "lagt dette" bak meg.
Mollami Skrevet 25. oktober 2025 #329 Skrevet 25. oktober 2025 Heartland skrev (3 timer siden): Jeg har vanligvis sansen for Jan Thomas, men i denne settingen synes jeg han er mer opptatt av å seksualisere deltakerne enn å bry seg om hvordan de danser 😳 Det er altfor mange kommenterer rundt det synes jeg, og jeg synes ikke det er helt passende her. Kan virke som han fikk tilsnakk av produksjonen i pausen. Før pause gjorde han vel dette med alle deltakerne, etter pausen var det helt stopp. Nesten påfallende 🙈 Og greit at Helene skvatt, men å BRØLE H****** på direktesendt tv?…. Tenkte akkurat det samme som deg ang.Jan Thomas! Svært flaut, og uprofft av ham. Synes også det er unødvendig og uinteressant at to som ikke er fagfolk skal bedømme på den måten de gjør. 7 2
Mollami Skrevet 25. oktober 2025 #330 Skrevet 25. oktober 2025 Tulla25j skrev (3 timer siden): Vet ikke hva det var i dag, men følte så mange virket så tunge og trege i stegene! Fikk ingen følelse på nesten noen av dansene, unntaket var Danby og Tale! Tror Emilie eller Desta ryker, førstnevnte dans var koselig med søsknene da! Ikke min favorittkveld i dag merker jeg! Enig. Desta og Emilie burde stått i duell. 7 1
Titori Skrevet 26. oktober 2025 #331 Skrevet 26. oktober 2025 Jeg tror det som ofte skjer er at folk blir mer obs på at de må stemme på de som ligger i bunn hvis de ikke skal ryke ut. De som ligger i midten eller litt under midten blir litt glemt. Dette skjedde sist også, de tre parene i bunn ble reddet, mens de som lå hakket over der ble litt "glemt" når folk skulle stemme og havnet i duell. Når det gjelder dommere som ikke er danseeksperter så synes jeg det er ok å ha med en som går mer på show og ikke fokuserer så mye på teknikk. Morten Hegseth synes jeg fungerte bra, han ga ihvertfall litt kreative tilbakemeldinger med noe innhold. Jan Thomas sier egentlig "ingenting". Han sier bare at de ser fine (sexy) ut og at det var et bra show. Lite om hvorfor, hva som gjorde det bra, osv. 4 1
Gry H. Skrevet 26. oktober 2025 #332 Skrevet 26. oktober 2025 Om en tar en titt på de tidligere sesongene, har det at de som ligger midt på treet etter dommerpoengene ender opp i faresonen for å ryke blitt en rød tråd. Forøvrig, har jeg forstått det sånn at produksjonen sørger for at Anders Hoff har det meste av samtaler o.l med det paret der Jørgen Nilsen deltar som proffdanser, da det skal veldig lite til for at hun anklages for å være 'biased'. Fra mitt ståsted, syntes de imidlertid å ha lagt opp dette her riktig så bra. MEN det JEG har reagert på de to siste omgangene, er hva som virker som en under-score av Danby Choi. Ikke at jeg forsøker ta noe fra Carina Dahl sine prestasjoner, for all del! Poenget mitt er bare at Danby har utvist både tekniske ferdigheter og musikalitet som en ikke trenger noen ekspertise innen dans for å legge merke til. Den eneste forklaringen jeg evner å se, er at de bevisst gjør sitt for å jevne ut konkurransen gjennom disse dommerpoengene. Men publikum har da for pokker øyne i hodet, og ser det de ser uavhengig av hvilke tall disse dommerne flagger! Dessuten skal jo dette her være en konkurraanse hvis formål er at den beste danseren skal stå igjen til slutt, og med denne under-scoringen er jeg farlig nær å miste respekten for hele konseptet. Jeg syntes jo jeg hadde sett den overlegent beste hopperen få degraderte stilpoeng, for ikke snakke om å bevisst senke karakterene til selveste Simone Biles på turnarenaen i den hensikt å jevne ut konkurransen! Bare tanken på noe slikt er jo helt hinsides, -og det samme burde faktisk gjelde her. 8 4
ValarMorghulis Skrevet 26. oktober 2025 #333 Skrevet 26. oktober 2025 Gry H. skrev (1 time siden): Om en tar en titt på de tidligere sesongene, har det at de som ligger midt på treet etter dommerpoengene ender opp i faresonen for å ryke blitt en rød tråd. Forøvrig, har jeg forstått det sånn at produksjonen sørger for at Anders Hoff har det meste av samtaler o.l med det paret der Jørgen Nilsen deltar som proffdanser, da det skal veldig lite til for at hun anklages for å være 'biased'. Fra mitt ståsted, syntes de imidlertid å ha lagt opp dette her riktig så bra. MEN det JEG har reagert på de to siste omgangene, er hva som virker som en under-score av Danby Choi. Ikke at jeg forsøker ta noe fra Carina Dahl sine prestasjoner, for all del! Poenget mitt er bare at Danby har utvist både tekniske ferdigheter og musikalitet som en ikke trenger noen ekspertise innen dans for å legge merke til. Den eneste forklaringen jeg evner å se, er at de bevisst gjør sitt for å jevne ut konkurransen gjennom disse dommerpoengene. Men publikum har da for pokker øyne i hodet, og ser det de ser uavhengig av hvilke tall disse dommerne flagger! Dessuten skal jo dette her være en konkurraanse hvis formål er at den beste danseren skal stå igjen til slutt, og med denne under-scoringen er jeg farlig nær å miste respekten for hele konseptet. Jeg syntes jo jeg hadde sett den overlegent beste hopperen få degraderte stilpoeng, for ikke snakke om å bevisst senke karakterene til selveste Simone Biles på turnarenaen i den hensikt å jevne ut konkurransen! Bare tanken på noe slikt er jo helt hinsides, -og det samme burde faktisk gjelde her. Jeg er HELT enig, og har reagert på det samme. Egentlig i alle programmene, syns Danby har vært (og fortsatt er) i en klasse for seg selv. Kanskje ikke helt på 10’er-nivå enda, men han bør ligge over de andre. Hvis dommerne mener at han ligger på et 8’er-nivå, da mener jeg at de andre ikke bør få mer enn 6. Kanskje en og annen 7er. Men sånn som poengene har blitt delt ut føler jeg at resultatlista har vært alt for jevn, og ikke gjenspeiler kvaliteten i dansen. Det blir for meg helt feil at det skal deles ut 7-8’ere fordi noen har forbedret seg, mens HAN (som fremdeles ligger langt foran) også skal få 8 fordi det var en og annen småfeil i dansen. 16 6
Grüner Skrevet 26. oktober 2025 #334 Skrevet 26. oktober 2025 (endret) Det var ikke riktig at Tobias skulle ryke i dag. Han er blant de bedre danserne der og aldri vært dårlig. Men hvis folk ikke stemmer på han, hjelper det jo ikke. Tydelig at mange også stemmer på dem de liker som person og kjenner godt til fra før uavhengig av hvem de synes danser best. Endret 26. oktober 2025 av Grüner 4 1
Gjest Boetica Skrevet 26. oktober 2025 #335 Skrevet 26. oktober 2025 Alt «er en reise» i dette programmet 🙄
Zenhouse Skrevet 26. oktober 2025 #336 Skrevet 26. oktober 2025 Hadde ikke trodd det på forhånd, men nå ønsker jeg Morten Hegseth tilbake. Som @Titori sier, han gav hvertfall tilbakemeldinger med innhold. 4
cerruti Skrevet 26. oktober 2025 #337 Skrevet 26. oktober 2025 Hvilken sang danset Tobias til i går? Han burde ikke gått ut. 1
Grüner Skrevet 26. oktober 2025 #338 Skrevet 26. oktober 2025 Zenhouse skrev (2 timer siden): Hadde ikke trodd det på forhånd, men nå ønsker jeg Morten Hegseth tilbake. Som @Titori sier, han gav hvertfall tilbakemeldinger med innhold. Æsj, nei! 5
Cookie123 Skrevet 26. oktober 2025 #339 Skrevet 26. oktober 2025 Grüner skrev (8 timer siden): Tydelig at mange også stemmer på dem de liker som person og kjenner godt til fra før uavhengig av hvem de synes danser best. Sånn blir det jo bare, dessverre, når det er seerne som bestemmer. 1
Zenhouse Skrevet 26. oktober 2025 #340 Skrevet 26. oktober 2025 Grüner skrev (28 minutter siden): Æsj, nei! He he - jeg sier jo at jeg ikke hadde trodd dette på forhånd- men når jeg tenker tilbake så husker jeg ( når jeg ser bort fra paljetter og tårer) at han hadde litt mer substans i tilbakemeldingene enn Jan Thomas. Så jo- heller MH enn JT. 😅 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå