Hanne67 Skrevet 18. oktober #261 Skrevet 18. oktober Veldig synd at Emma gikk ut, og at det var hun og Desta i duell! Det viser bare at det å være midt på på resultatlista ikke er noen fordel! Folk bør stemme på de som er best til å danse! Sånn som det er nå så stemmer de på de i bunn for å unngå at de ryker ut..... 3 3
Blekkulfina Skrevet 18. oktober #262 Skrevet 18. oktober Såå glad for at Desta og Tarjei gikk videre, synes Desta har utviklet seg veldig og viste en ny og mye bedre side idag! Heia Heia!! 2 1
makkapakka Skrevet 18. oktober #263 Skrevet 18. oktober (endret) Synd at Emma måtte ut...syns hun gjorde en god figur i tillegg til dans... Desta har stått i kulissene og sutra seg til Tarjei som dansepartner, som er så flink, populær og kjekk, og går dermed videre, dessverre så liker jeg ikke måten hun pisser alle oppover ryggen... sorry altså Har ikke fulgt med på Helene ikveld, annet enn hun tok ut Emilie og Jørgen som usikre, som en annen heks... Endret 18. oktober av makkapakka 7 1 3
Osten Skrevet 18. oktober #264 Skrevet 18. oktober Må si at det var virkelig dritt at både Desta og Emma gikk til duell i dag, og enda dårligere ble det når jeg fikk vite at Emma gikk ut. Jeg heiet på henne. Begge to var superflinke og hadde så mye potensial. Det gjorde opprinnelig vondt av å se Emma være den tredje til å gå ut. Dette føltes litt ut som Joakim Kleven og Dennis Vareide duellen i en tidligere sesong. Jeg likte både Joakim og Dennis. Dennis var kanskje ikke den beste til å danse, men han var en person som jeg så mye på da jeg var ung, så jeg heiet på han da han var med. Også viste det seg at Dennis kom vinnende ut av duellen mellom han og Joakim, det syntes jeg var oppriktig feil. Ordentlig dritt er det for meg å få oppleve alt på nytt igjen, bare med Emma🥲 5
ForumMaria Skrevet 18. oktober #265 Skrevet 18. oktober makkapakka skrev (20 minutter siden): Synd at Emma måtte ut...syns hun gjorde en god figur i tillegg til dans... Desta har stått i kulissene og sutra seg til Tarjei som dansepartner, som er så flink, populær og kjekk, og går dermed videre, dessverre så liker jeg ikke måten hun pisser alle oppover ryggen... sorry altså Har ikke fulgt med på Helene ikveld, annet enn hun tok ut Emilie og Jørgen som usikre, som en annen heks... Jeg gikk tilbake å så programmet nå- og hun er iskald mot Emilie. Når hun står ved dommerne med de andre parene snakker hun og intervjuer de. Når Jørgen og Emilie kommer så går hun rett til Jan Thomas. Jørgen prøver å forsvare Emilie på noen trinn, da hører man Helene si «Jørgen» litt sånn strengt mot han. Etter dommerne har snakket sier hun bare «Emilie og Jørgen». Bare se i opptak så skjønner dere. 5
Tonus Skrevet 18. oktober #266 Skrevet 18. oktober makkapakka skrev (26 minutter siden): Synd at Emma måtte ut...syns hun gjorde en god figur i tillegg til dans... Desta har stått i kulissene og sutra seg til Tarjei som dansepartner, som er så flink, populær og kjekk, og går dermed videre, dessverre så liker jeg ikke måten hun pisser alle oppover ryggen... sorry altså Har ikke fulgt med på Helene ikveld, annet enn hun tok ut Emilie og Jørgen som usikre, som en annen heks... Hva i all verden, Helene kan da vel ikke noe for hvem som har fått minst stemmer av parene? 😅 12 1
Janzypants Skrevet 18. oktober #267 Skrevet 18. oktober ForumMaria skrev (24 minutter siden): Jeg gikk tilbake å så programmet nå- og hun er iskald mot Emilie. Når hun står ved dommerne med de andre parene snakker hun og intervjuer de. Når Jørgen og Emilie kommer så går hun rett til Jan Thomas. Jørgen prøver å forsvare Emilie på noen trinn, da hører man Helene si «Jørgen» litt sånn strengt mot han. Etter dommerne har snakket sier hun bare «Emilie og Jørgen». Bare se i opptak så skjønner dere. Det var vel ikke Helene som sa "Jørgen!", men heller Nadya slik jeg oppfattet det. Måtte inn å se det på nytt 10
ForumMaria Skrevet 18. oktober #268 Skrevet 18. oktober Janzypants skrev (Akkurat nå): Det var vel ikke Helene som sa "Jørgen!", men heller Nadya slik jeg oppfattet det. Måtte inn å se det på nytt Synes det helt klart høres ut som Helene…
Janzypants Skrevet 18. oktober #269 Skrevet 18. oktober ForumMaria skrev (Akkurat nå): Synes det helt klart høres ut som Helene… Da får vi være enige om å være uenige, for jeg er skråsikker på at det er Nadya som sier det 😅 8
Xstrella Skrevet 18. oktober #270 Skrevet 18. oktober Helene lyser sjalu over Emilie. Sist program var de veldig klengete på hverandre, og det likte ikke Helene. 3
ForumMaria Skrevet 18. oktober #271 Skrevet 18. oktober Janzypants skrev (8 minutter siden): Da får vi være enige om å være uenige, for jeg er skråsikker på at det er Nadya som sier det 😅 Håper du har rett 😃 For Emilie sin skyld ❤️ 1
ForumMaria Skrevet 18. oktober #272 Skrevet 18. oktober Xstrella skrev (4 minutter siden): Helene lyser sjalu over Emilie. Sist program var de veldig klengete på hverandre, og det likte ikke Helene. Jeg så det også. Da tenker jeg tv2 må gå i seg selv og enten la Helene eller Jørgen gå til neste gang. Dette er flaut. Det må da finnes andre programledere? 9
Heartland Skrevet 18. oktober #273 Skrevet 18. oktober Spør du meg bør begge programlederne gå. Helene sin sjalusi er utrolig useriøs, og makkeren hennes er fullstendig ute. Skravler og surrer! Av dommerne er det bare Merete som fungerer, den skarpe useriøse tonen til Nadya synes jeg ingenting om, og Cengiz leker proff, uten å være det. Blir bare dumt. 22 1
Pasifica Skrevet 18. oktober #274 Skrevet 18. oktober ForumMaria skrev (49 minutter siden): Jeg gikk tilbake å så programmet nå- og hun er iskald mot Emilie. Når hun står ved dommerne med de andre parene snakker hun og intervjuer de. Når Jørgen og Emilie kommer så går hun rett til Jan Thomas. Jørgen prøver å forsvare Emilie på noen trinn, da hører man Helene si «Jørgen» litt sånn strengt mot han. Etter dommerne har snakket sier hun bare «Emilie og Jørgen». Bare se i opptak så skjønner dere. Til forsvar for Helene. Hvis man ser nøye etter, på f.eks. Bernt etter Emilie, så sier hun nøyaktig det samme der også. Så ingen forskjellsbehandling rundt dommerbordet, i mine øyne. 5
ForumMaria Skrevet 18. oktober #275 Skrevet 18. oktober Pasifica skrev (17 minutter siden): Til forsvar for Helene. Hvis man ser nøye etter, på f.eks. Bernt etter Emilie, så sier hun nøyaktig det samme der også. Så ingen forskjellsbehandling rundt dommerbordet, i mine øyne. Mens til venninnen Tiril er det mye.. 2
Pasifica Skrevet 18. oktober #276 Skrevet 18. oktober ForumMaria skrev (3 minutter siden): Mens til venninnen Tiril er det mye.. Kan det være noe med hva de får av tid til med den enkelte? Jeg tror ikke programlederen kan bestemme slikt selv. 2
Janzypants Skrevet 19. oktober #277 Skrevet 19. oktober Var Nadya ufortjent streng med Viggo i dag? Hun virket jo rett og slett kjempeirritert på han?🙈😅 Bunner det i at det er mye fjas med (og rundt) han?🤔 Det er jo mange der som danser dårligere enn Viggo og de får masse skryt. Jeg kjenner jeg ble litt nysgjerrig på hva som lå bak 🤔😅 Så er spørsmålet; vil han ta tilbakemeldingen til seg, eller vil han gjemme seg bak klovnen fordi det føles tryggest? Jeg syns Nadya var ufortjent streng med han. Jeg syns dansen var fin, utifra mitt utrente øye. Danby kjente jeg faktisk at skuffet litt i kveld. Jeg vet ikke om det er fordi jeg har så ekstremt høye forventninger til han pga det han har levert hittil, men jeg syns dansen var gjennomgående kjedelig Og så klarer jeg ikke helt å legge fra meg de enorme forskjellene på kvalitet i kostymene deres i dag 🙈 Jeg synes jeg husker at Disneyuken tidligere har vært veldig bra mtp kostymer og sminke, så hva skjedde her?? F.eks Tale og Antonio. Jeg hadde aldri skjønt at han var krabben Sebastian dersom ingen hadde sagt det. De som hadde kostymer som made sense i mitt hode var: - Emma og Catalin - Emilie og Jørgen (selv om de kunne gjort noe mer ut av hva Jørgen hadde på seg. Det hadde vært veldig gøy om han skulle være Olaf i dag. Evt Kristoff. Jeg er litt usikker på hvem han skulle forestille, faktisk🙈) - Danby og Norunn (selv om Norunn sitt antrekk så mer ut som noe man har på på Oktoberfest🙈🙃) - Carina og Ole Thomas (litt usikker på om jeg syns antrekkene var direkte bra, men jeg forsto hvert fall hvem de skulle være, men her var det også masse potensiale. Det fremsto kanskje litt "billig". - Desta og Tarjei. Igjen, så føler jeg at antrekket var "billig", men jeg må sette det på denne listen, da jeg hvert fall forsto hvem de liksom skulle være. - Tiril og Santino. Der er det ikke så mye annet å si enn at de antrekkene satt mtp hvem de skulle forestille. Så enkelt kan det gjøres, så hvorfor så stort sprik mellom parene?? De som i min mening hadde helt ræva antrekk i dag var: - Tale og Antonio. Jeg syns ikke at Tale minnet om Ariel på noen som helst måte, og de kunne gjort så mye mer ut av antrekket til Antonio som Sebastian. Å bare kle han opp i rødt fra topp til tå er for dårlig. Kom igjen, a! Vær litt kreative! - Bernt og Marianne. Altså, det var ingen ting som minnet om at han var Baloo. Og hva/hvem var Marianne? Her kunne de gjort SÅ mye mer ut av det, syns jeg. De kunne f.eks bare ha satt på en liten bjørnehale og et par bjørneører på hodet, så hadde det allerede der vært 10 ganger bedre. Jeg syns det er utrolig kjedelig at det de klarer å gjøre ut av Baloo, er et par vanlige bukser (med frynser) og en sølvskjorte og en grå t-skjorte under. - Tobias og Vyara. Altså, hva var det der for antrekk?? Det var overhodet ingen ting som minnet meg om Timon og Pumbaa. Da Rikke danset med Victor i 2019, så danset også de til Løvenes Konge. Riktignok til en annen låt, men da var begge to kledd opp i løvekostymer fra topp til tå og med masse sminke. Hvor ble det av de elementene?? - Viggo og Rikke. Rikke sitt antrekk var forsåvidt greit, men hvorfor kunne ikke Viggo vært helblå da, slik Stitch faktisk er? Det er så små grep som skal til før det ser bra ut, liksom, så hvorfor gjør de ikke det?? - Trygve og Ida. Grusomt antrekk. Har ikke sett High School Musical så jeg aner ikke hvordan antrekk de har i filmen, men igjen så syns jeg det fremstår "billig". Jeg syns de kunne gjort så mye mer ut av antrekkene til ganske mange. Jeg hadde gledet meg til Disneyuken, mye pga antrekkene, så jeg ble bare ekstremt skuffet. Jeg har sett små klipp av SVD backstage, blant annet av dem som har ansvar for kostymer og antrekk, og der er det mye rart, ja. Greit nok at det handles inn brukt etc, men jeg klarer ikke å fri meg fra tanken at antrekkene i dag var på lavbudsjett. Sånn, ferdig ranta🤣 5 3
Gjessst Skrevet 19. oktober #278 Skrevet 19. oktober Janzypants skrev (8 timer siden): Det var vel ikke Helene som sa "Jørgen!", men heller Nadya slik jeg oppfattet det. Måtte inn å se det på nytt Det var Nadya som sa det ja, Helene høres jo ikke slik ut i det hele tatt. 8
ForumMaria Skrevet 19. oktober #279 Skrevet 19. oktober mammamia1 skrev (1 time siden): Desta sjarmerende? Seriøst? Jaja vi er forskjellige, synes hun er en lidelse å høre på....... Haha samme her 😅 3
anonym35445 Skrevet 19. oktober #280 Skrevet 19. oktober Jeg mista respekten for Nadia i går. Hun var jo direkte ufin mot Viggo og Rikke. Det er greit nokk att hun ikke ble så imponert men da sier man det på en annen måte. Hun må skjerpe seg🤮. 8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå