Babyface Skrevet 15. oktober #241 Skrevet 15. oktober Hva er vitsen med å ta inn deltakeren som røyk ut først? Poenget er å kåre en vinner til slutt, Vendela danser dårlig, det er nettopp derfor hun er ute. Orker heller ikke mer av det gråtkvalte oppsynet hennes. 11 1
Djækklåsst Skrevet 16. oktober #242 Skrevet 16. oktober Babyface skrev (23 timer siden): Hva er vitsen med å ta inn deltakeren som røyk ut først? Poenget er å kåre en vinner til slutt, Vendela danser dårlig, det er nettopp derfor hun er ute. Orker heller ikke mer av det gråtkvalte oppsynet hennes. Det er jo ingen andre deltakere å ta inn. Men hadde jo vært «gøy» med en Nissene på låven-variant hvor Vendela kommer inn på nytt, gang på gang, med henvisning til «Når en deltaker trekker seg, så sier reglene at det er den som først ble stemt ut som får en ny sjanse», og så stikker «multitalentløse» Vendela av med hele seieren til slutt. 13 3
Babyface Skrevet 16. oktober #243 Skrevet 16. oktober Djækklåsst skrev (31 minutter siden): Det er jo ingen andre deltakere å ta inn. Men hadde jo vært «gøy» med en Nissene på låven-variant hvor Vendela kommer inn på nytt, gang på gang, med henvisning til «Når en deltaker trekker seg, så sier reglene at det er den som først ble stemt ut som får en ny sjanse», og så stikker «multitalentløse» Vendela av med hele seieren til slutt. 🤣
Mollebolle Skrevet 16. oktober #244 Skrevet 16. oktober Å ta tilbake noen som seerne på sett og vis har stemt ut ved å stemme på sine favoritter, blir jo å holde folk for narr. Snakk om å haie til seg penger. Nei, la Vendela være ute. Bedre å ta en sending uten utstemming, men at de tar med seg stemmene til neste program. 8 4
Sol79 Skrevet 16. oktober #245 Skrevet 16. oktober Skjønner ikke at Vendela vil inn igjen egentlig, hun vil jo bli den første som blir utstemt på nytt. Om hun er så skjør, så skjønner jeg ikke at hun ikke beskytter seg selv mer. 10 2
makkapakka Skrevet 17. oktober #246 Skrevet 17. oktober Får penger for å være med, derfor vil Vendela inn igjen. Dessverre ingen god danser som bør få en ny sjanse... 1
anonym35445 Skrevet 17. oktober #247 Skrevet 17. oktober Er ikke noe å spekulere i lenger. Vendela skal visst ha blitt tilbudt å få komme tilbake men først torsdag og da valgte hun å takke nei pga for kort tid til å forberede seg🥰. 2
ForumMaria Skrevet 18. oktober #249 Skrevet 18. oktober Helene oppfører seg skikkelig stygt til Emilie.. Noen burde varslet tv2. Fælt å se på… 1
Gjessst Skrevet 18. oktober #250 Skrevet 18. oktober ForumMaria skrev (8 minutter siden): Helene oppfører seg skikkelig stygt til Emilie.. Noen burde varslet tv2. Fælt å se på… Har ikke sett på, hvorfor og hvordan da? 2
Fenomen Skrevet 18. oktober #251 Skrevet 18. oktober ForumMaria skrev (9 minutter siden): Helene oppfører seg skikkelig stygt til Emilie.. Noen burde varslet tv2. Fælt å se på… Hvordan da? Ikke lagt merke til. 4
Portvinpiken Skrevet 18. oktober #252 Skrevet 18. oktober Jeg har vært litt av og på med å følge Skal vi danse opp igjennom. Så jeg lurer på om noen kan fortelle meg hvorfor det er to fagdommere og to kjendisdommere? Var det ikke firefagdommere tidligere? Jeg skjønner ikke helt vitsen. med disse kjendisdommerene og hva de skal bidra med bortsett fra sin egen subjektive mening uten noe faglig bakgrunn? 6 7
baremeg Skrevet 18. oktober #253 Skrevet 18. oktober Dommerpanelet denne sesongen er jo bare krise!!! Syns det blir mer og mer useriøst 10 1
Portvinpiken Skrevet 18. oktober #254 Skrevet 18. oktober baremeg skrev (4 minutter siden): Dommerpanelet denne sesongen er jo bare krise!!! Syns det blir mer og mer useriøst Enig. For meg er det helt meningsløst å ha kjendiser i dommerpanelet enn så lenge de ikke har noen faglig bakgrunn og bidra med. Men det er jo selvfølgelig min personlige mening som gammel grinebiter 🤣. Leste programmet har høyt seertall, så jeg aksepterer at flertallet antagelig ikke er enig 😅 8
Valyria83 Skrevet 18. oktober #255 Skrevet 18. oktober baremeg skrev (4 minutter siden): Dommerpanelet denne sesongen er jo bare krise!!! Syns det blir mer og mer useriøst Synes Cengiz er ok som dommer. Jan Thomas blir helt feil 🫣 4
Kruset Skrevet 18. oktober #256 Skrevet 18. oktober Portvinpiken skrev (17 minutter siden): Enig. For meg er det helt meningsløst å ha kjendiser i dommerpanelet enn så lenge de ikke har noen faglig bakgrunn og bidra med. Men det er jo selvfølgelig min personlige mening som gammel grinebiter 🤣. Leste programmet har høyt seertall, så jeg aksepterer at flertallet antagelig ikke er enig 😅 Akkurat dette lurer jeg på. Flere kommenterer at man savner dommere som kan dans og har fokus på teknikk, at det blir for mye show og for lite dans, og at det føler rotete med så mange dansestiler i ett og samme program. Jeg er enig i dette, og synes programmet har tapt seg veldig. Antar flertallet er uenig med meg, siden utviklingen går mer og mer i retning show og underholdning på bekostning av dans. Det sagt, dagens sending med Disney-tema traff godt for meg. 6
Hanne67 Skrevet 18. oktober #257 Skrevet 18. oktober Hanne67 skrev (På 7.10.2025 den 12.12): Husker ikke helt eksakt, men om du har muligheten, ta en titt på hvordan Helene er oppe på "balkongen" etter at de er ferdig med å danse. Måten hun er på da, og bl.a. nærmest overser Emilie og virker litt sur. Hun er mye mer åpen og glad mot de andre deltakerne. Vi er flere som har lagt merke til hvordan Helene er mot Emilie. Emilie har jo vanskelig for å åpne seg, og må jo være enda vanskeligere når hun merker hvordan Helene er mot henne. Vet ikke hvorfor det er sånn, for hun bør jo ønske at de kommer lengst mulig. Dama til Tarjei heier jo masse på han og Desta, og har vært skrevet om at hun bruker masse penger på å stemme. 8
ForumMaria Skrevet 18. oktober #258 Skrevet 18. oktober Hanne67 skrev (3 minutter siden): Vi er flere som har lagt merke til hvordan Helene er mot Emilie. Emilie har jo vanskelig for å åpne seg, og må jo være enda vanskeligere når hun merker hvordan Helene er mot henne. Vet ikke hvorfor det er sånn, for hun bør jo ønske at de kommer lengst mulig. Dama til Tarjei heier jo masse på han og Desta, og har vært skrevet om at hun bruker masse penger på å stemme. Ja nå når Emilie skryter av Jørgen så ser man hvor sjalu Helene er, og hun svarer bare snurt «enig». Dette blir for dumt… Dama til Tarjei er jo et forbilde slik sett!!! 13 1
Janzypants Skrevet 18. oktober #260 Skrevet 18. oktober Er det bare meg, eller virker det som at Disneykvelden var på budsjett? Noen kostymer made no sense i mitt Disney-hode, mens andre så man lett hvem skulle forestille.. Mulig det bare er jeg som er farget av at SVD har tapt seg veldig 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå