**Marshmallow** Skrevet 12. oktober #221 Skrevet 12. oktober Har inntrykket av at Vendela syter og klager i alt hun er med i? Jeg var verdenskjent modell.. dette er så vanskelig utfor komfort sonen buhu. sympati stemmer kan virke mot sin hensikt.. hvor lenge kan hun spille på det? Mens hun er med på «alt» av reality ? + skal vi danse er et familie program, der barn stort sett bestemmer hvem stemmene går til vil jeg tro. Hun er jo uinteressant for de under 15, de har sine favoritter. Med få unntak er det grenser for hvor langt kjendiser som henne og eks Halvor osv når nettop pga hvem som stemmer 4 2
Justlooking Skrevet 12. oktober #222 Skrevet 12. oktober Synes nok Vendela var hakket bedre enn Halvor. Men han har sikkert flere fans. Neste uke går nok han ut. 7
lalaB Skrevet 12. oktober #223 Skrevet 12. oktober Justlooking skrev (1 time siden): Synes nok Vendela var hakket bedre enn Halvor. Men han har sikkert flere fans. Neste uke går nok han ut. Jeg trur nok de er ganske like, men hadde to veldig ulike roller som hadde stort utslag på hvordan dansen oppleves som seer. Halvor sin rolle var å være stiv og med koreografien og ei dame som dansa rundt så ble helheten helt ok. Mens Vendela ble veldig synlig stiv som en stokk og veldig stottrete, når hun skulle være bevegelig og myk i bevegelsene. Han kom rett og slett mye bedre ut av det pga rollen og typen dans. 7 3
Mollebolle Skrevet 12. oktober #224 Skrevet 12. oktober Denne gangen var det helt klart rette person røyk ut. Vendela kan ikke danse. Mye mulig hun hadde blitt bedre utover, men i går var det med gå-ing enn dans utpå dansegulvet. Greit at vi slipper å ha JT/Vendela "forholdet" på tv, for det taklet JT veldig dårlig. Carina Dahl er også litt irriterende. Litt umoden, grinete, harry og flink pike syndrom, er dårlig kombo. Håper Tale, Desta og Danby henger med en stund utover. Tobias kan gjerne ryke for min del. En mann helt uten karisma og sjarm. Sorry! Synes for øvrig at Cengiz var 10 ganger bedre i går. Endelig kjente vi han igjen. 9 3
Amber Skrevet 12. oktober #225 Skrevet 12. oktober Mollebolle skrev (3 timer siden): Denne gangen var det helt klart rette person røyk ut. Vendela kan ikke danse. Mye mulig hun hadde blitt bedre utover, men i går var det med gå-ing enn dans utpå dansegulvet. Greit at vi slipper å ha JT/Vendela "forholdet" på tv, for det taklet JT veldig dårlig. Carina Dahl er også litt irriterende. Litt umoden, grinete, harry og flink pike syndrom, er dårlig kombo. Håper Tale, Desta og Danby henger med en stund utover. Tobias kan gjerne ryke for min del. En mann helt uten karisma og sjarm. Sorry! Synes for øvrig at Cengiz var 10 ganger bedre i går. Endelig kjente vi han igjen. Likte Tobias så godt i Mesternes Mester! Men her var han veldig flat og anonym… Hver eneste reality Carina er med på ( og det er mange!) er det denne «sutringen» over at hun føler hun ikke er god nok til noe.. Ble altfor mye på Stjernekamp for min del. Synes hun er flink til å danse - ( synge not so much) men kunne godt funnet noe annet å prate om nå! Eller skal de bare sanke sympati hele veien? Klarer ikke å unngå å hele tiden legge merke til at hun har null mimikk i øvre del av ansiktet 🫣 Men dansen var bra da☺️ 9 3
AnonymBruker 31 Skrevet 12. oktober #226 Skrevet 12. oktober Hva har skjedd med Rikke ? Så anonym både i programmet og ellers. Hun er jo en skygge av seg selv kontra sist hun var med. 1
anonym35445 Skrevet 12. oktober #227 Skrevet 12. oktober (endret) AnonymBruker 31 skrev (39 minutter siden): Hva har skjedd med Rikke ? Så anonym både i programmet og ellers. Hun er jo en skygge av seg selv kontra sist hun var med. Her er jeg enig. Jeg reagerte på dette allerede i første program. Da synes jeg att hun virka direkte ukomfortabel og jeg tenke att her har di valgt feil danse partner til henne. Synes det var bedre nå på lørdag da🥰. Men har nokk litt med hvem hun blir satt til å danse med. Hun blomstra jo med Cengiz og Victor men da spilte di hverandre gode. Viggo er (sorry for å si det) ganske selvopptatt og opptatt av oppmerksomhet og da føler jeg att Rikke havner litt i skyggen. Endret 12. oktober av anonym35445 3
Sen ve ben Skrevet 13. oktober #228 Skrevet 13. oktober Danby er helt rå.🤩 Hva den mannen ikke får til..håper foreldrene er stolt av ham, for det burde de virkelig være. Carina er flink og jeg følte dansen hele veien.👏🏼😻 At Vendela gikk ut var jo helt greit. Hun passer ikke inn her, hun er altfor stiv og slapper ikke av. Så lei å høre om hennes modellkarriere..😴 11 1
punkyB Skrevet 13. oktober #229 Skrevet 13. oktober Amber skrev (10 timer siden): Hver eneste reality Carina er med på ( og det er mange!) er det denne «sutringen» over at hun føler hun ikke er god nok til noe.. Ble altfor mye på Stjernekamp for min del. Synes hun er flink til å danse - ( synge not so much) men kunne godt funnet noe annet å prate om nå! Eller skal de bare sanke sympati hele veien? Klarer ikke å unngå å hele tiden legge merke til at hun har null mimikk i øvre del av ansiktet 🫣 Men dansen var bra da☺️ Enig med deg Vet ikke om hun egentlig sutrer over at hun ikke føler seg helt akseptert - for hun virker jo å ha selvtillit på egne vegner men at hun føler at "folket" ikke tenker det samme som hun selv. Blir litt (u)kledelig beskjedenhet som virker litt fake Må være litt kjønnsbetinget - alle de kvinnelige påpeker hvor håpløse de er hele tiden 3 3
Motelvibes Skrevet 13. oktober #230 Skrevet 13. oktober anonym35445 skrev (På 11.10.2025 den 22.48): Virker som folk i dette forumet generelt er allergisk mot Jan Thomas eller noe? Synes han har gjort en fin figur i programmet i dag. Å gi Vendela 4 i poeng var jo helt fair. Han gjør en fin figur. Liker å se han på tv jeg, han er en flink programleder og både profesjonell og behagelig som person. Skjønner han er gode venner med Vendela, det har de vært i alle år, og hun er en likandes og sympatisk person. Er bare så merkelig å betrakte en så sympatisk person som han være så gode venner med folk som ikke er det. (Ikke Vendela, hun virker jo bare tvers gjennom god, men annen) . 2 2
nestenubrukelig Skrevet 14. oktober #231 Skrevet 14. oktober Linazer skrev (På 11.10.2025 den 23.02): Jeg syns Halvor Bakke var mye stivere i bevegelsene sine enn Vendela. Jeg skulle gjerne sett Vendela videre. Det er enklere å være mann på parketten, når kvinnen har alt under kontroll.😀 Jeg synes at Halvar danser en dans ellers er det mye sirkus-øvelser. Dessuten rekker de nesten ikke starte før de er ferdig. Jeg tror ikke Vendela tjente på at de fokuserte på hennes fotomodellkarriere. Det ble for mye posering og catwalk på scenen. Mange misforstår henne, tror jeg. All fokus på modellen-Vendela er sikkert ikke alltid hennes valg. Vendela er en snill, sympatisk og usikker person på mange arenaer. Jeg opplever hun er nervøs, klarer ikke slappe av, ho må lære å gi litt fa.. Noen sier de ikke skjønner hvorfor ho er med i ulike genres. Kan ikke være pengene, eller er ho blakk? Håper ho vokser på dette. 3 2
Jordbærogfløte Skrevet 15. oktober Forfatter #233 Skrevet 15. oktober https://www.tv2.no/underholdning/halvor-bakke-trekker-seg-fra-skal-vi-danse/18196684/ Dette var trist… 🥲 4
Motelvibes Skrevet 15. oktober #234 Skrevet 15. oktober Jordbærogfløte skrev (1 time siden): https://www.tv2.no/underholdning/halvor-bakke-trekker-seg-fra-skal-vi-danse/18196684/ Dette var trist… 🥲 Ja dette var kjedelig, han sprer så mye glede ✨ 3
Tradegy Skrevet 15. oktober #235 Skrevet 15. oktober Se der ja... Da kommer vel bff'en til Jan Thomas inn igjen.... Faen assa..
Osten Skrevet 15. oktober #236 Skrevet 15. oktober (endret) Jeg har nettopp fått vite at Halvor Bakke trekker seg fra Skal vi danse pga. medisinske årsaker. Må sies at det er skikkelig trist. Bakke var en kjempe hyggelig mann. Endret 15. oktober av Osten
Justlooking Skrevet 15. oktober #237 Skrevet 15. oktober Motelvibes skrev (3 timer siden): Ja dette var kjedelig, han sprer så mye glede ✨ Ja, men var han så god til å danse egentlig? Syntes han og Vendela var de dårligste, men at han er en fin type er helt klart. 3
Mollebolle Skrevet 15. oktober #238 Skrevet 15. oktober Trist at Halvor må gi seg, men helsen går først. Kan jo diskuteres om han burde vært med i det hele tatt gitt at han har slitt i lang tid, men uansett dumt. Liker Halvor. Nå håper jeg bare de lar det gå sin gang, uten å hente inn Vendela igjen. Folk har brukt penger på stemmer, så det vil være veldig useriøst om de henter henne tilbake. Kun min personlige mening da.... 1 2
anonym35445 Skrevet 15. oktober #239 Skrevet 15. oktober Mollebolle skrev (1 time siden): Trist at Halvor må gi seg, men helsen går først. Kan jo diskuteres om han burde vært med i det hele tatt gitt at han har slitt i lang tid, men uansett dumt. Liker Halvor. Nå håper jeg bare de lar det gå sin gang, uten å hente inn Vendela igjen. Folk har brukt penger på stemmer, så det vil være veldig useriøst om de henter henne tilbake. Kun min personlige mening da.... Jeg er helt enig. Stemt ut er stemt ut. 5 1
NordicViking Skrevet 15. oktober #240 Skrevet 15. oktober (endret) Mollebolle skrev (1 time siden): Nå håper jeg bare de lar det gå sin gang, uten å hente inn Vendela igjen. Folk har brukt penger på stemmer, så det vil være veldig useriøst om de henter henne tilbake. Kun min personlige mening da.... TV2 vil ikke utelukke at hun kommer tilbake. De sier også at det vil bli duell på lørdag, og at noen vil ryke ut. Gitt at dette programmet er planlagt å skulle gå over et visst antall uker - pluss at noen skal ut nå på lørdag, så ligger det vel i kortene at noen må komme tilbake for at denne kabalen skal gå opp. 🕺💃 ... Edit: Ser ut til at mange seere vil ha Vendela tilbake. https://www.tv2.no/underholdning/vekker-reaksjoner-bor-fa-en-ny-sjanse/18197794/ Endret 15. oktober av NordicViking Lagt til ny link. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå