Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hanne67 skrev (7 minutter siden):

Mener du Vendela? JT ga henne 4 poeng og ikke 8. 

JT ga Vendela 4 poeng, og det synes jeg var riktig.

Nei mente ikke Vendela. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så vanskelig å se hvem som er så stivbente at de ikke kommer så langt eller noen vei...

Ser på dommerne at de har tatt til seg kritikken fra kvinneguiden, de er mye bedre idag tilogmed Changiz  

• Liker 3
Skrevet
Glorious skrev (43 minutter siden):

Han var Norgesmester og har danset med lady Gaga så det er litt mer enn «danset litt i ungdommen» altså ☺️

Joda, men ballroom er noe helt annet, og fyren er blitt 32. Selvfølgelig har han dans og rytme i kroppen med det han har fått til da han var ungdom. Men poenget er at det kommer ikke gratis det han presterer i SVD nå bare fordi «Norgesmester i street som ungdom», han jobber knallhardt. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Virker som folk i dette forumet generelt er allergisk mot Jan Thomas eller noe? Synes han har gjort en fin figur i programmet i dag. Å gi Vendela 4 i poeng var jo helt fair. 

• Liker 11
Skrevet

Godt å se JT er litt nærmere virkeligheten i dag.. :nikke: Duellen i dag, står mellom "Skal vi gå" og "Skal vi danse fantastiskt :knegg: 🫶 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig i første par som måtte ut!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
anonym35445 skrev (26 minutter siden):

Hva har skjedd med Viggo siden sist, han imponerte😍👌🏻.

Han ble såå kjekk med håret nede altså, ble litt lik Josh Holloway 😁😅🤩

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Leit at Vendela og Ivo ikke kom med videre...

• Liker 4
Skrevet
Tantemor skrev (3 minutter siden):

Han ble såå kjekk med håret nede altså, ble litt lik Josh Holloway 😁😅🤩

Ja, og kjemien mellom han og Rikke var noe helt annet. Håper han fortsetter slik👌🏻.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
anonym35445 skrev (1 time siden):

Kan du la være å skrive i koder?

M66: Huffa meg da. Du får blokkere meg da vettu. 

Skrevet

Jeg er fornøyd med utfallet. Men hos meg ligger de nokk litt i hvem jeg liker best. Enig i att Vendela var best danse teknisk🥰.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns Halvor Bakke var mye stivere i bevegelsene sine enn Vendela. 

Jeg skulle gjerne sett Vendela videre. 

• Liker 8
Skrevet
Linazer skrev (2 minutter siden):

Enig ! Hadde gjerne sett henne løsne enda mer opp, var fremgang fra sist gang ☺️

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Viggo, Tale og Danby!🥰:klappe: ❤️

• Liker 2
Skrevet
Linazer skrev (3 minutter siden):

Ja, og i tillegg hadde Vendela en vanskeligere dans enn Halvor. Hadde han hatt noe like vanskelig, så hadde man sett at hun hadde vært best av de to. 

• Liker 6
Skrevet

Synes Vendela danset stivt og lite elegant. Dessuten er jeg lei av den gråtkvalte måten hun snakker på. Derfor er jeg glad hun gikk ut først. 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet
tirben skrev (2 minutter siden):

Synes Vendela danset stivt og lite elegant. Dessuten er jeg lei av den gråtkvalte måten hun snakker på. Derfor er jeg glad hun gikk ut først. 

Hun burde hatt en presserådgiver eller noe , blir litt lite profesjonelt å avslutte på en sånn «sutrete»  måte  . Tror hun hadde hatt potensiale  hvis hun ikke hadde blitt så dullet med / vært så ynkelig . 

• Liker 23
Skrevet
Motelvibes skrev (10 timer siden):

Nei mente ikke Vendela. 

Hvem mente du da? 

• Liker 2
Skrevet
makkapakka skrev (14 timer siden):

Det er ikke så vanskelig å se hvem som er så stivbente at de ikke kommer så langt eller noen vei...

Ser på dommerne at de har tatt til seg kritikken fra kvinneguiden, de er mye bedre idag tilogmed Changiz  

For du tenker at Skal vi danse-redaksjonen sitter og leser Kvinneguiden og korrigerer seg selv iht det vi skriver her? 

• Liker 12
Skrevet (endret)
Babyface skrev (37 minutter siden):

For du tenker at Skal vi danse-redaksjonen sitter og leser Kvinneguiden og korrigerer seg selv iht det vi skriver her? 

Selvfølgelig 

Endret av makkapakka
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...