Jenki Skrevet 13. desember #701 Skrevet 13. desember (endret) Jeg stemte på Danby, en MYE bedre danser enn Tiril. Endret 13. desember av Jenki Auto korrekt... 12 6
Hanne67 Skrevet 13. desember #702 Skrevet 13. desember Sleeve skrev (2 minutter siden): Nå er vel vinneren allerede kåret.. Haha, ja skulle ikke forundre meg om det ble Tiril... Forøvrig er det ganske likt mellom Viggo og Tale synes jeg, med en liten knapp på sistnevnte. 3 1
Babyface Skrevet 13. desember #703 Skrevet 13. desember MajaKristin skrev (16 minutter siden): Dagens! 😅 Stemmer ikke på en mann som tar seg til rette 😉 Du burde holde deg for god til å høre på rykter. Og så vidt jeg har fått med meg, gjelder ikke saken Danby selv, men en kompis - STOR forskjell! Ikke overraskende at Tiril gikk videre, mange som liker henne som person. Danseteknisk er hun dårligere enn både Danby, Carina, Trygve med flere. Så jeg håper jo rettferdigheten seirer til slutt og belønner en av de to andre med seier. Begge de to andre er gode. Personlig liker jeg Viggo best, han er en fin fyr som har skapt rørende danser, men Tale er også flink. Spiller sånn sett ikke så stor rolle hvem av de to det blir. 11 4
baremeg Skrevet 13. desember #704 Skrevet 13. desember At Tiril gikk videre til finalen er flaut!! Danby er sååå mye flinkere 13 6
Osten Skrevet 13. desember #705 Skrevet 13. desember Alle sammen er uten tvil verdige finalister. Tiril er kanskje litt bakpå, men hun er flink hun også. Personlig ønsket jeg å se Danby i finalen fordi jeg synes han overall var fantastisk til å danse, også har han brukt blod, svette og tårer i dette. Fantastisk godt levert av Danby denne sesongen! 7 5
MajaKristin Skrevet 13. desember #706 Skrevet 13. desember baremeg skrev (5 minutter siden): At Tiril gikk videre til finalen er flaut!! Danby er sååå mye flinkere Hvorfor er det flaut? Hun ble stemt fram av folket. Hva er flaut med det? 2 1
Sleeve Skrevet 13. desember #707 Skrevet 13. desember MajaKristin skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det flaut? Hun ble stemt fram av folket. Hva er flaut med det? Folk stemmer på trynefaktor og ikke danseferdigheter. 7 2
Justlooking Skrevet 13. desember #708 Skrevet 13. desember Vel, sikkert over hundre stemmer til danby her - men det hjalp ikke … 4 1 2
baremeg Skrevet 13. desember #709 Skrevet 13. desember MajaKristin skrev (9 minutter siden): Hvorfor er det flaut? Hun ble stemt fram av folket. Hva er flaut med det? Hun er ikke i nærheten av de andre når det kommer til god dans. Hun eier ikke smidighet , hun roter med trinn og må ha masse løft (som er vanskelig) for å skjule hvor dårlig hun er danseteknisk 5 8
MajaKristin Skrevet 13. desember #710 Skrevet 13. desember (endret) baremeg skrev (1 time siden): Hun er ikke i nærheten av de andre når det kommer til god dans. Hun eier ikke smidighet , hun roter med trinn og må ha masse løft (som er vanskelig) for å skjule hvor dårlig hun er danseteknisk Også? Danby er allerede en danser, Tirill er skiskytter. Han er allerede langt bedre fordi han har holdt på med det i mange år. Forøvrig så er løft også danseteknikk. Syns det er bra at en som allerede har danse "bakgrunn" ikke vant - det er litt juks. Vi kan jo sette Danby inn i skiskytter arenaen å se hvor god han er der? 🤷♀️ Endret 14. desember av MajaKristin 4
Mollami Skrevet 14. desember #711 Skrevet 14. desember Det flaueste av alt, er kommentarene til Jan Thomas! Han måtte smatte ikveld også, over Tiril som ‘håndterte’ 3 menn. 🤪🙄 Så at de andre dommerne reagerte, men det nytter jo ikke å få den fyren til å skjønne noe av rollen sin, enten det er Maskorama eller SVD. Finn på noe annet han kan sysle med backstage! 22 2
Sen ve ben Skrevet 14. desember #712 Skrevet 14. desember Synd at Danby gikk ut. Tiril ble igjen..det skjønner jeg ikke, hun er stiv som en stokk. Til og med en av dommere sa at hun burde trene på feminine armer og bevegelser. 🙄 Men men… Tale var helt nydelig i går altså, fy flate! 😍 Den jenta er født for å stå på scenen og de beina er til å dø for.🤌😵💫 Håper Tale vinner hele greia!🤞🏽 9 4
Kalkula Skrevet 14. desember #713 Skrevet 14. desember Er stemmene som avgjør, ikke hvem som er flinkest til å danse. Glad å se Rikke videre 😍 2
Sen ve ben Skrevet 14. desember #714 Skrevet 14. desember Kalkula skrev (19 minutter siden): Er stemmene som avgjør, ikke hvem som er flinkest til å danse. Glad å se Rikke videre 😍 Rikke er nydelig🤌 Og det smileeeet 😍 7
bonsaijenta Skrevet 14. desember #715 Skrevet 14. desember Kalkula skrev (3 timer siden): Er stemmene som avgjør, ikke hvem som er flinkest til å danse. Glad å se Rikke videre 😍 Sen ve ben skrev (3 timer siden): Rikke er nydelig🤌 Og det smileeeet 😍 Riggo🥰😅 2 2
cerruti Skrevet 14. desember #716 Skrevet 14. desember Blåttvann skrev (På 8.12.2025 den 17.14): Tiril har for mange løft og for lite dans. Men for noen løft da! Jeg heier på henne. 6 1
Blåttvann Skrevet 14. desember #717 Skrevet 14. desember cerruti skrev (1 time siden): Men for noen løft da! Jeg heier på henne. Joda, men kjedelig med bare løft omtrent, da mister de sin effekt. 7
Grüner Skrevet 14. desember #718 Skrevet 14. desember Blåttvann skrev (7 minutter siden): Joda, men kjedelig med bare løft omtrent, da mister de sin effekt. Mye akrobatikk, men ikke så mye trinn… 2 2
Sen ve ben Skrevet 15. desember #719 Skrevet 15. desember bonsaijenta skrev (20 timer siden): Riggo🥰😅 Wow ja..Riggo 🥰😍 1 3
Mollebolle Skrevet 16. desember #720 Skrevet 16. desember (endret) Hvis SVD skal ha noen fremtid, mener jeg at det må gjøres mange endringer på konseptet. 1. Det bør blir mer fokus på ballroomdans igjen. 2. Få inn kvalifiserte og faglig gode dommere. 3. Dommerpoengene skal bestemme hvem som må i duell. I duellen kan publikum stemme på sin favoritt. 4. Når finalen kommer, er det opp til pulikum å stemme på sin favoritt. Stemmene legges sammen med dommerpoeng og en vinner kan kåres. 5. Temakvelder er ok, men å skulle hylle besteforeldre og venner i hytte å pine, blir for dumt. Endret 16. desember av Mollebolle 8 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå