Jordbærogfløte Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Snart blir det endelig en ny sesong av Skal vi danse. Det blir spennende å se hvem som er årets deltakere; https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/18615087/presseinvitasjon-velkommen-til-lansering-av-hostens-skal-vi-danse-deltakere?publisherId=13318709&lang=no Har du tenkt til å følge med? 1
Jordbærogfløte Skrevet 15. august Forfatter #2 Skrevet 15. august Dommerne som skal gi tilbakemeldinger denne høsten; https://www.tv2.no/underholdning/skal-vi-danse/dette-er-de-nye-skal-vi-danse-dommerne/17860029/ 1
Jordbærogfløte Skrevet 17. august Forfatter #4 Skrevet 17. august (endret) Er det noen spesiell(e) dere ønsker å se på parketten i år? Jeg har noen, eller mange, på min liste; Fredrik Solvang, Sebastian Solberg, Kaveh Rashidi, Peder Kjøs, Petter Stordalen, Gaute Berg Næss, Lars Kristian Eriksen, David Eriksen, Andrea Eriksen, Tim Kristian, Pia Tjelta, Sandra Lyng, Oskar Westerlin, Leo Ajkic, Sophie Stray, Arve Juritzen, Henrik Fladseth, Tomine Harket, Anne Holt, Aurora Gude, Hedda Skoug, Geir Kvarme, Øystein Pølsa Pettersen, Louise Angelica Riise, John Arne Riise, Petter Pilgaard, Torstein Lerhol, Trygve Skaug, Carina Dahl, Vendela Kirsebom, Aksel Hennie, Snorre Kind Monsson, Gaute Grøtta Grav, Mikkel Niva, Harald Eia, Herman Flesvig, Thomas Seltzer, Emil Gukild, Ørjan Burøe og Pimp Lotion. Endret 17. august av Jordbærogfløte
^littletoomuch Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Jordbærogfløte skrev (11 timer siden): Er det noen spesiell(e) dere ønsker å se på parketten i år? Jeg har noen, eller mange, på min liste; Fredrik Solvang, Sebastian Solberg, Kaveh Rashidi, Peder Kjøs, Petter Stordalen, Gaute Berg Næss, Lars Kristian Eriksen, David Eriksen, Andrea Eriksen, Tim Kristian, Pia Tjelta, Sandra Lyng, Oskar Westerlin, Leo Ajkic, Sophie Stray, Arve Juritzen, Henrik Fladseth, Tomine Harket, Anne Holt, Aurora Gude, Hedda Skoug, Geir Kvarme, Øystein Pølsa Pettersen, Louise Angelica Riise, John Arne Riise, Petter Pilgaard, Torstein Lerhol, Trygve Skaug, Carina Dahl, Vendela Kirsebom, Aksel Hennie, Snorre Kind Monsson, Gaute Grøtta Grav, Mikkel Niva, Harald Eia, Herman Flesvig, Thomas Seltzer, Emil Gukild, Ørjan Burøe og Pimp Lotion. Var ikke de dummeste forslagene det der! ☺️ Er det i dag vi får vite? 1
Jordbærogfløte Skrevet 18. august Forfatter #6 Skrevet 18. august ^littletoomuch skrev (16 minutter siden): Var ikke de dummeste forslagene det der! ☺️ Er det i dag vi får vite? Takk 😅 Ja, store deler av God morgen Norges sending er viet presentasjonen. Ca kl 10 30 får vi vite hvem de 13 deltakerne og deres profesjonelle dansere er. 1
Lillemor_Meg Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august Jordbærogfløte skrev (På 14.8.2025 den 19.14): Har du tenkt til å følge med? Jeg kommer nok til å følge med via nettavisene, men ikke å se på programmet. Jeg elsket de første sesongene, men mistet interessen for programmet da det ble mer show enn dans. 1
^littletoomuch Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august Hva tenker dere om å gi Danby en plass i Skal vi danse? 1
Tradegy Skrevet 18. august #9 Skrevet 18. august (endret) En gøy cast! Desta Marie Beeder Halvor Bakke Emilie Enger Mehl Tiril Eckhoff Tale Torp Torjussen Danby Choi Carina Dahl Trygve Bennetsen Vendela Kirsebom Bernt Hulsker Emma Ellingsen Viggo Venn Tobias Trixie (husker ikke ) Endret 18. august av Tradegy 5
Jordbærogfløte Skrevet 18. august Forfatter #10 Skrevet 18. august Enig med deg Tradegy 👍🏻 En god blanding av mennesker. Kunne vært foruten diverse influensere, ellers mener jeg det er mer enn godkjent 🤗☀️💃🏼🕺🏼 2
Jordbærogfløte Skrevet 18. august Forfatter #11 Skrevet 18. august ^littletoomuch skrev (2 timer siden): Hva tenker dere om å gi Danby en plass i Skal vi danse? Det kan bli svært spennende. Spent på hans holdning og antrekk. 2
Osten Skrevet 18. august #13 Skrevet 18. august Må si at det er en veldig kul cast i år. Gleder meg spesielt til å se Viggo, Emma og Danby. Føler de skal overaske på parketten i år! 3
bonsaijenta Skrevet 18. august #15 Skrevet 18. august Jeg gleder meg💃 Fin miks av deltagere og håper noen overrasker. 1 1
Valyria83 Skrevet 19. august #16 Skrevet 19. august Dette blir gøy 🤩. Kan tenke meg at Carina Dahl og Danby Choi vil komme langt. Håper at noen andre overasker på parketten 💃 1 1
Queen19 Skrevet 19. august #17 Skrevet 19. august ^littletoomuch skrev (På 18.8.2025 den 10.18): Hva tenker dere om å gi Danby en plass i Skal vi danse? Blir gøy å se hvordan en streetdanser gjør det. Cengiz gjorde det jo veldig bra i begge sine sesonger. 3
^littletoomuch Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august Når er det oppstart? (Ja, orker ikke google 🤪)
Jordbærogfløte Skrevet 23. august Forfatter #20 Skrevet 23. august ^littletoomuch skrev (3 timer siden): Jeg googla. 4. oktober! Sååå lenge til! Helt enig.. Tidligere har det jo startet i slutten av august eller tidlig i september.. 🥲
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå