AnonymBruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august https://www.finn.no/mobility/item/417997441?ci=1 Vi skal ha ny bil, og ingen av oss har peiling. Prøvde den i dag, god å kjøre. Anonymkode: 9958d...85e
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Bilen har gått veldig langt. Dermed vil et eller annet gå i stykker snart. Ville styrt unna og heller kjøpt en med lavere kilometerstand. Har dog ikke vurdert prisen. Personlig ville jeg heller lett etter en fin Tesla 3 til rundt kr 200.000. Mulig å finne. Anonymkode: 4cd71...766 1
TBL12 Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august Kjørelengde på ca 20 000 km pr år er ikke uvanlig høyt? Det vil være en fordel med kortere kjørelengde og nyere bil, men det betyr gjerne høyere pris. En avveining som må gjøres.
AnonymBruker Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august TBL12 skrev (37 minutter siden): Kjørelengde på ca 20 000 km pr år er ikke uvanlig høyt? Det vil være en fordel med kortere kjørelengde og nyere bil, men det betyr gjerne høyere pris. En avveining som må gjøres. Det ligger biler på finn med km stand under 100000 for lavere pris. Anonymkode: 4cd71...766
AnonymBruker Skrevet 14. august #5 Skrevet 14. august Jeg er skeptisk til diesel om det blir masse småkjøring, og også til kombinasjonen diesel og automat. Jeg synes også kilometerstanden er i høyeste laget. Hva sier tilstandsrapporten på bilen? Anonymkode: c08c7...024
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Skrevet 14. august Den er veldig god og kjøre, ingen som slår Peugeot der imo. Det er relativt mye bil for pengene og det forklares som andre her sier av kjørelengden. Jeg er som andre skeptisk til diesel/automat/småkjøring komboen. Anonymkode: 55d54...891
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den er veldig god og kjøre, ingen som slår Peugeot der imo. Det er relativt mye bil for pengene og det forklares som andre her sier av kjørelengden. Jeg er som andre skeptisk til diesel/automat/småkjøring komboen. Anonymkode: 55d54...891 Tenker du da at hybrid er best? Anonymkode: 9958d...85e
Mardina Skrevet 14. august #8 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://www.finn.no/mobility/item/417997441?ci=1 Vi skal ha ny bil, og ingen av oss har peiling. Prøvde den i dag, god å kjøre. Anonymkode: 9958d...85e Peugeot er litt risikosport. Denne har i tillegg gått ganske langt og det kan fort dukke opp problemer etterhvert. Franske biler kan være så som så 😬 Jeg liker i tillegg ikke rattet på disse. Det er flatt oppe og nede, noe som kan hindre sikten til instrumentene man trenger å se 😬 Gå heller for noe japansk eller en elbil.
AnonymBruker Skrevet 14. august #9 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenker du da at hybrid er best? Anonymkode: 9958d...85e Jeg ville gått for el men det er jo en smakssak. Bøttevis med Teslaer ute med relativt lav kilometerstand. Men jeg skjønner at Peugeoten frister, mye deiligere å kjøre enn noen japaner. Anonymkode: 55d54...891
Soft mann Skrevet 14. august #10 Skrevet 14. august Tesla 3 kommer det vel frem nå er en rustbombe etter som de har sett i Sverige. alle merker har mandagsbiler, nå er det flere mandagsbiler enn noen gang. Så uansett hva en kjøper er sjansen stor for mandagsbil. eg har nett kjøpt en expert som var gått 94000 etter bare 30 mil begynte det å lyse i dashbordet. Rep 30k heldigvis var det 12 mnd garanti på bilen. Så det viktigste er at det er en god garanti på bilen. er det ekte automat på bilen eller så kaldt halvautomat med clutch. Dei er veldig dyre å skifte clutch på
AnonymBruker Skrevet 15. august #11 Skrevet 15. august En 8 år gammel Peugeot for 160000? Har ikke du råd til en enkel elbil heller? Sparer deg for så mye tull. Anonymkode: 0637d...50d
AnonymBruker Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august Det kommer jo veldig ann på hva dere har slags behov for bil. Som allerede nevnt kan det oppstå mye trøbbel med den der. Ting å tenke på når dere skal kjøpe bil er: -kan jeg ha elbil -hvor mye kjører jeg pr år -hvor god er økonomien min i forhold til reparasjon av bil ( noen biler har dyre deler og noen har rimelige deler. Noen biler er innviklet å skru på og trenger dermed flere timer på verksted enn biler som er enkel å skru på) -hvilke andre behov har jeg i forhold til bil ( plass, vekt/henger, barnestoler/vogn) Sikkert mer å tenke på, men dette er en start. Anonymkode: 62d75...9db
AnonymBruker Skrevet 16. august #13 Skrevet 16. august For meg hadde det vært en god bil til en rimelig penge Synes heller ikke den har gått langt, med tanke på prisen. EL-bil vil jeg aldri ha igjen og diesel er perfekt for meg. Anonymkode: de58a...f8f
AnonymBruker Skrevet 16. august #14 Skrevet 16. august PSA’s 1,6 hid går i veldig mange biler, så om regreimskifte er utført på intervall og bilen er ellers godt vedlikeholdt/rustkontroller er tatt så ser jeg ikke problemet. Anonymkode: acef7...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå