Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser av og til etnisk norske som farger håret sitt svært mørkt. Hva synes dere om dette til lys hud? Kledelig eller burde man gå for lysere hårfarge? 

Anonymkode: d8308...1f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo etnisk norske som har svært mørkt hår fra naturens side også...

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ca 2/8 i slekta har svart hår.

Anonymkode: 8d269...e86

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå tenkte jeg på de som velger å farge håret mørkere.  Ofte har de blondt/ kommunefarget hår naturlig. Også lurte jeg på hva folk synes om å farge håret slik, jeg lurte ikke på hvor mange som har naturlig mørk hårfarge 😜

AnonymBruker
Skrevet

Det er noen som kler det, mens andre ser ut som hekser. Kommer an på hudtone tror jeg.

Anonymkode: 6f6be...e55

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ulrikke influenceren er vel en av de første som kler svart kort hår. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå tenkte jeg på de som velger å farge håret mørkere.  Ofte har de blondt/ kommunefarget hår naturlig. Også lurte jeg på hva folk synes om å farge håret slik, jeg lurte ikke på hvor mange som har naturlig mørk hårfarge 😜

Jeg er en av dem, og jeg har fått høre at jeg kler det. Når jeg har ymtet frampå om å bleke håret / slutte å farge, får jeg sjokkerte blikk, så jeg velger å tro at de som sier jeg kler mørkt hår, mener det.

Anonymkode: 8cf5a...e52

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ser utvilsomt rart ut når rødhårede f.eks. farger håret mørkt, man blir ekstra bleik i huden og etterveksten vises etter bare noen uker 

Anonymkode: 3102a...da9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det ser utvilsomt rart ut når rødhårede f.eks. farger håret mørkt, man blir ekstra bleik i huden og etterveksten vises etter bare noen uker 

Anonymkode: 3102a...da9

Dette med ettervekst gjelder også de som bleiker/ striper håret og som egentlig er mørk blond/ har lysere brunfarger naturlig. Etterveksten kommer innen 1-2 uker 😅

• Nyttig 1
Skrevet

Uansett hvilken hårfarge man går for må det kle undertonen i huden. Noen ser helt fantastiske ut når de farger håret svart og noen ser ut som vandrende lik og blir helt gusten. Samme med å bleike det, for noen er det helt katastrofe. 

• Nyttig 1
Skrevet

De fleste er fra naturens side utstyrt med en hårfarge som matcher hudtonen. Det krever en hel del å finne den rette mørke fargen som matcher hudtonen, hvis man er temmelig lys fra før. Som Kullsyrevann sier: både svartfarging og bleiking KAN se fantastisk ut, men resultatet kan også bli helt krise. 

AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (På 15.8.2025 den 13.05):

De fleste er fra naturens side utstyrt med en hårfarge som matcher hudtonen. Det krever en hel del å finne den rette mørke fargen som matcher hudtonen, hvis man er temmelig lys fra før. Som Kullsyrevann sier: både svartfarging og bleiking KAN se fantastisk ut, men resultatet kan også bli helt krise. 

Det er vanskelig å finne en blond toning som passer når man er naturlig mørk i håret. Først bleike og så toning, ikke helt lett hos frisøren en gang er erfaringen min. 

Skrevet
Kullsyrevann skrev (På 15.8.2025 den 11.59):

Uansett hvilken hårfarge man går for må det kle undertonen i huden. Noen ser helt fantastiske ut når de farger håret svart og noen ser ut som vandrende lik og blir helt gusten. 

Jeg gjorde det en gang, og ble fortalt jeg så ut som jomfru Maria. Farget ikke håret svart igjen 🫣

AnonymBruker
Skrevet

Ser syk ut. Og det ser veldig falskt ut. Billig, trashy og sykelig. 

Anonymkode: 31b04...cee

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være veldig pent, men husk å farg brynene også. :) Jeg syns blek hud er pent, man ser gjerne litt blekere ut med veldig mørkt hår. 

Anonymkode: 6cce7...71a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...