Gå til innhold

Tegnefilm fra 80-90 tallet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Eg har nokre få minner om ein film som minna meg om skjønnheten og udyret frå slutten av 80 begynnelsen av 90 tallet. Einaste er at «Belle» hadde ei eller to systre, og litt av hovedplotten i filmen er at ho ynskjer seg ei rose der eine søstera utbryter; en rose? Midt på vinteren?

Detta er liksom det einaste eg klarer å huske, men hadde vært gøy å sjå om ein fant filmen igjen! Om nokon andre hugsar den🙈

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
frøken bra nok skrev (3 timer siden):

Nei det var ein film, me hadde den på vhs😅

Jeg hadde faktisk Brødrene Grimms eventyr på VHS 😁

Anonymkode: 3aadb...cb3

AnonymBruker
Skrevet
frøken bra nok skrev (18 timer siden):

Hei. Eg har nokre få minner om ein film som minna meg om skjønnheten og udyret frå slutten av 80 begynnelsen av 90 tallet. Einaste er at «Belle» hadde ei eller to systre, og litt av hovedplotten i filmen er at ho ynskjer seg ei rose der eine søstera utbryter; en rose? Midt på vinteren?

Detta er liksom det einaste eg klarer å huske, men hadde vært gøy å sjå om ein fant filmen igjen! Om nokon andre hugsar den🙈

Var ikke greia at en ond stemor eller noe ville ha ting og sendte jenta for å finne både bære og blomster midt på vinteren, og så traff hun på en fe eller noe som gjorde at hun fant det hun lette etter. Og så endte det med at de onde søstrene også ble sendt ut i vinteren for å finne det samme og de frøs i hjel? 

Anonymkode: b6fa6...490

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var ikke greia at en ond stemor eller noe ville ha ting og sendte jenta for å finne både bære og blomster midt på vinteren, og så traff hun på en fe eller noe som gjorde at hun fant det hun lette etter. Og så endte det med at de onde søstrene også ble sendt ut i vinteren for å finne det samme og de frøs i hjel? 

Tror egentlig jeg blander med et eventyr jeg har lest og ikke sett, den imdb-linken over her er nok nærmere svaret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...