AnonymBruker Skrevet 14. august 2025 #1 Skrevet 14. august 2025 Hei. I mange år har jeg som mann lest kvinneguiden for d ene og det andre og her er jeg idag skriver mitt eget innlegg. Jeg og kona har hatt lyst til å prøve trekant med ei jente/dame og det er jo forsåvidt fair enough. Men hvor finner man en slik partner? Alt av nettsider er rene BS med fiktive profiler som skal sluke dine penger/poeng ved å chatte luft med deg. Så har man prøvd noen apper og merker at dem vil chatte i all evighet. F skal ikke ha ny kone eller bestevenn liksom. Prøvd fetlife som virker ganske groovt til 2 simple mennesker å være. Vått, hardt og lenge er ikke ekstremt så følte fetlife var 3 hakk over d vi er. Men ja ettersom jeg har slitt med å finne ei og kona begynner å mistro mine skills begynner jeg å despe litt hehe. Nå er hun i gang også MEN Vi trenger hjelp. Hvor finner man normale damer som vil ha en trekant, prøve trekant eller være et pars første eventyr. Anonymkode: cd0a0...dfd
AnonymBruker Skrevet 14. august 2025 #2 Skrevet 14. august 2025 Slike damer kalles ofte for unicorns, fordi de er ekstremt sjeldne eller kanskje egentlig ikke fins 😉😅 Når du sier dere har prøvd "alt av nettsider" er det kanskje ikke så mye mer tips å gi? Antar Tinder har vært forsøkt? Spicymatch er mer en plattform for swingere, men det er en og annen singel kvinner det også som liker å leke. Anonymkode: d2f72...c37 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2025 #3 Skrevet 14. august 2025 Hva får den ekstra dama ut av det? Alle vil ha enhjørninger. Anonymkode: 8db6d...577 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2025 #4 Skrevet 1. september 2025 Ser du skriver at dere har prøvd nettsider og apper, men har du vært innom nakentid? Det er noen hakk under fetlife hehe. Men der kan du legge ut en par søker dame annonse, kanskje du er heldig og finner en dame søker par, eller kone lånes ut til par som ligger ute allerede 😉 lykke til 😊 Anonymkode: 06fdb...316
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå