Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De første episodene ble lagt ut igår. Noen som ser på? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
MrsDicaprio skrev (7 timer siden):

De første episodene ble lagt ut igår. Noen som ser på? 

Koser meg gluggihjæl 😆

Endret av Vinnanna15
  • Liker 1
Skrevet

Akkurat kommet i gang med episode 1 her i kveld, mange spennende personer så langt. Dårlig magefølelse på Sophie - hun virker høy på seg selv og hard to please… Kieran fortjener bedre, fra det jeg har sett så langt…

• Liker 1
Skrevet

Sett ferdig de 4 episodene som ligger ute, og spent på hvem som faktisk kommer å komme så langt som til alteret. Flere av de parene som jeg tror kan finne ut av at det kanskje var feil valg ellee at de ikke passer sammen allikevel. 

• Liker 2
Skrevet

Har ikke sett UK versjon før, men det virker lite tilfeldig? Så ikke helt blind kjærlighet?

De mørke dater hverandre, de to hvite hverandre, India/pakistan (den var interessant, da) og sørøst-Europeerne hverandre. 
Var forrige sesong sånn også? I den svenske snakket de vel ikke noe om bakgrunn og etnisitet? Mye kan vel også tolkes ut fra navn i et så integrert samfunn som det britiske. 

Skrevet (endret)
Spoiler

Sett åtte episoder. Legger merke til hvor raske de er til å slenge ut dype komplimenter i fleng, planlegger fremtiden og sier de elsker hverandre. Men når første problem kommer så blir de usikre på alt. Håpløst! Likevel er jeg helt oppslukt, og gleder meg til å se de neste episodene. Vet egentlig ikke om jeg har troen på noen av dem akkurat nå 😅 Og han som flørtet med de andre damene på den festen- og til og med dro fra dama si som var lei seg for å feste videre, gjorde jo det fordi han ikke fant sin egen dame tiltrekkende eller interessant nok. Han var fryktelig opptatt av pene damer, og da er jo ikke akkurat "love is blind" noe for han. 

Endret av Nafiaa
Skriveleif
  • Liker 2
Skrevet

Jeg lurer på om jeg synes konseptet er litt oppbrukt. Hele sesongen har vært platt og kjedelig, synes jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...