Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde et intervju for snart 4 uker siden og jeg har fremdeles ikke hørt noe om jeg får jobben eller ikke. Det er vel et dårlig tegn?

Følte at intervjuet gikk bra og de har sjekket referansene mine, hun som intervjuet meg sa også at hun håpet jeg fikk tilbud om stilling. Jeg har også alle kvalifikasjonene de var ute etter.

Det er privat firma og de er jo etter min erfaring mye raskere med å gi tilbud enn det offentlige, så når jeg ikke har hørt noe så betyr det sikkert avslag? Eller er det noen her som har fått tilbud etter å ha ventet i ukesvis?

Anonymkode: 2dcd1...7ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt kontakt når det er så lenge siden selve intervjuet! Dårlig å ikke gi beskjed uansett om de er forsinket eller om stillingen har gått til noen andre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres helt useriøst ut! Vi ringer kun referanser på toppkandidaten, og da får personen et tilbud innen et par dager. Det kan selvfølgelig bli noe forsinkelse pga. sykdom eller liknende, men ikke fire uker. Ville helt klart tatt kontakt og spurt. Veldig dårlig av dem å ikke holde deg informert!

Anonymkode: 034bd...3f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være pga ferieavvikling? Sa de noe om når du skulle høre noe mer?

Anonymkode: 216a6...1d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...