AnonymBruker Skrevet i går, 14:23 #1 Skrevet i går, 14:23 Jeg er lei av middagsstress, handling, butikker osv. Vurderer å prøve matkasser, så jeg spør dere som har prøvd det, og som handler regelmessig på oda: Hva slags matkasser har du prøvd? Hvilken var du mest fornøyd med? Hvordan var kvalitet på de du har prøvd? Hvor mange middager i uken får du? Ca pris pr mnd? Sparer DU penger på det? favoritt retter? Hvor fornøyd er du med å handle på Oda? Kvaliteten på frukt og grønt? Hvor ofte handler du der? Sparer du penger på å handle på den måten? Håper du svarer! Takk. Anonymkode: ee30e...e2b
AnonymBruker Skrevet i går, 14:32 #2 Skrevet i går, 14:32 Jeg handler ikke noe sted for å spare penger, men for å få ordentlige varer som smaker godt, kjørt til mitt hjem og er som de skal være. ODA er jeg veldig fornøyd med og kundebehandlingen er supertrivelige folk. Ingen krangel. Forståelse om en er misfornøyd med noe og pengene tilbake på konto uten problemer. De kommer når de skal og bærer inn om en vil det. Anbefales også for de har mange gode tilbud om en ser etter sånt. Anonymkode: 3b9b2...bce 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:33 #3 Skrevet i går, 14:33 Oda er jo absolutt alt av mat fra alle butikker, man kan ikke si noe generelt om det. Er veldig fornøyd. Det eneste man må passe på er dyr spesialmat fra slakter eller fisk fra fiskebutikken, skal du ha middagsselskap, så ikke bestill levering samme dag, for da kan det hende du står der uten hvis de er utsolgt. Eller øl på julaften for eksempel. Av matkasser har vi hatt Godt levert, og Adams. Vi er fornøyd, men bruker det bare i perioder, det er ganske dyrt. Men vi sparer mye tid, og får prøvd nye retter. Pluss at tenåringsbarna lett kan lage ordentlig middag, alle ingrediensene er der, oppskriften ligger klar, og de kan velge mellom rettene. Hvor mange i uka og hvilken type mat velger man selv. Anonymkode: e0157...d19 1
Muskath Skrevet i går, 14:41 #4 Skrevet i går, 14:41 Handler på Oda, superfornøyd med leveringen, bare opplevd hyggelige folk. God kvalitet på varene, har opplevd å få skjemt vare én gang, null problem å få pengene tilbake. Absolutt å anbefale . 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå