Gå til innhold

Netflix tror at jeg ikke er en del av husholdningen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Netflix har begynt å mase om at jeg bare kan bruke kontoen midlertidig frem til jeg logger på hjemmenettverket mitt. Så jeg må logge inn med en kode de sender på mail, og de andre i familien må også få en slik kode av meg for å kunne se på Netflix (selv om vi er hjemme). 

Jeg antar dette skjer fordi vi tilbringer mye tid 3 forskjellige steder i løpet av et år. 

Finnes det en måte å slippe dette maset? Jeg vet ikke engang hva de anser som mitt hjemmenettverk, er som sagt hjemme nå og opprettet i sin tid kontoen hjemmefra. 

Anonymkode: 48a28...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Netflix har begynt å mase om at jeg bare kan bruke kontoen midlertidig frem til jeg logger på hjemmenettverket mitt. Så jeg må logge inn med en kode de sender på mail, og de andre i familien må også få en slik kode av meg for å kunne se på Netflix (selv om vi er hjemme). 

Jeg antar dette skjer fordi vi tilbringer mye tid 3 forskjellige steder i løpet av et år. 

Finnes det en måte å slippe dette maset? Jeg vet ikke engang hva de anser som mitt hjemmenettverk, er som sagt hjemme nå og opprettet i sin tid kontoen hjemmefra. 

Anonymkode: 48a28...6de

Jeg vet ikke om en fix, men dette skjedde meg også en periode, og det ga seg etter at jeg hadde logget på igjen noen ganger / noen uker. Så ut som det da aksepterte at jeg/vi holdt til på to ulike nettverk.

Skrevet

Har samme problemet. Veksler mellom tre boliger, deriblant 1 pendlerbolig.

Har sagt opp abonnement fordi det ble så mye styr.

HBO gjør visst det samme nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...