AnonymBruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Noen her inne som har anbefalinger til advokater i Oslo-området, som er gode på yrkesskade? Om de er flinke på covidsmitte på jobb er det et stort pluss. Anonymkode: 8238b...c7d
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Før jeg svarer må jeg spørre deg om du trenger advokat for yrkesskade eller problemer etter covid? Har forskjellige anbefalinger skjønner du.. Anonymkode: 64d06...42e 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august Takk for hjelpen. Det er yrkesskade jeg mener, oppstått etter covid på jobben. Anonymkode: 8238b...c7d
AnonymBruker Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august Skal du seriøst gå til sak fordi du fikk covid? 😂😂😂 jeg orker ikke denne verden as! Anonymkode: f5b59...b26 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #5 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen her inne som har anbefalinger til advokater i Oslo-området, som er gode på yrkesskade? Om de er flinke på covidsmitte på jobb er det et stort pluss. Anonymkode: 8238b...c7d Covid smitte på jobb skal du nok slite med å få en advokat til å jobbe med. Titusen vis av personer fikk smitte på arbeidsplasser, skole og ellers. Anonymkode: f955c...989 2
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Covid smitte på jobb skal du nok slite med å få en advokat til å jobbe med. Titusen vis av personer fikk smitte på arbeidsplasser, skole og ellers. Anonymkode: f955c...989 Utrolig nok er senskader etter covid klassifisert som yrkesskade. https://covidforeningen.no/Nyheter/ID/7/Covid-19-som-yrkessykdom Anonymkode: 0a9d5...0e3
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Skrevet 14. august Er det en godkjent yrkesskade? Anonymkode: 90015...f2e
AnonymBruker Skrevet 14. august #8 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det en godkjent yrkesskade? Anonymkode: 90015...f2e Covid med alvorlige komplikasjoner er godkjent som yrkesskade. Men de fleste får avslag. Artikkel om intensivsykepleier som fikk avslag: https://www.nrk.no/norge/ni-av-ti-far-avslag-pa-covid-19-som-yrkessykdom-1.15939950 Anonymkode: 8238b...c7d
AnonymBruker Skrevet 15. august #9 Skrevet 15. august https://www.personskadeadvokater.no/yrkesskade/godkjent-yrkesskade/ Jeg brukte dem selv, for en del år siden. Jeg forklarte alt om min situasjon og at jeg ikke var i stand til å betale høye advokatutgifter. En advokat tok tak i min sak og fakturerte meg kun for 10 tusen kroner for å håndtere alt det formelle. I mitt tilfelle så fikk jeg det innvilget rimelig raskt, selv om beløpet var godt under hva jeg mente å ha krav på, men advokaten rådet meg til å godta det, da det ikke er mange som får noe som helst i slike erstatningssaker i Norge, dessverre. Så derfor vil jeg anbefale deg at du i det minste tar kontakt med dem (husk å ha all dokumentasjon vedrørende din sak tilgjengelig). Anonymkode: 9e338...993
AnonymBruker Skrevet 15. august #10 Skrevet 15. august Men har fått avslag fra NAV på å få det godkjent som yrkesskade/yrkessykdom? Ingen advokat vil nok ta det før det. Og nav vil også selv innhente mye dokumentasjon for å vurdere om det kan godkjennes eller ikke. Anonymkode: 6170e...008
Trygdefrue Skrevet 16. august #11 Skrevet 16. august Per Danielsen tar vel alle saker, også de som er åpenbart håpløse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå