AnonymBruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Fikk en gaveeske fra Rituals i gave fra en kollega. Det står at gaveesken inneholder produkter fra Happy Buddha kolleksjonen. Vet at Rituals ikke har solgt denne duften på flere år og er derfor bekymret for at produktene er falske. Det står Happy Buddha på tre av produktene og Ayurveda på det siste produktet. Hvordan kan jeg være sikker på at produktene er falske? Anonymkode: a6e14...f80
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk en gaveeske fra Rituals i gave fra en kollega. Det står at gaveesken inneholder produkter fra Happy Buddha kolleksjonen. Vet at Rituals ikke har solgt denne duften på flere år og er derfor bekymret for at produktene er falske. Det står Happy Buddha på tre av produktene og Ayurveda på det siste produktet. Hvordan kan jeg være sikker på at produktene er falske? Anonymkode: a6e14...f80 Den er regifted… ikke falsk. Anonymkode: c3856...e18 6 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august Tror det er lite falske i omløp, men heller at settet er gammelt Anonymkode: 1d5c4...6b8 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august Sannsynligvis en gammel gaveeske de har hatt lignende. Jeg liker ikke rituals produkter å gir bort alt jeg får av dette merket til andre. Anonymkode: 3bcb9...d1a 1 1
Linn-Charlotte Skrevet 14. august #5 Skrevet 14. august (endret) Men er det ikke litt rart at det står Happy Buddha på gaveesken, Happy Buddha på tre av produktene og Ayurveda på det siste produktene? Endret 14. august av Linn-Charlotte
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Skrevet 14. august Tipper mer at det er noe hun har hatt stående i skapet og var lei av å tørke støv av den. Anonymkode: 9a019...257 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Skrevet 14. august Linn-Charlotte skrev (10 timer siden): Men er det ikke litt rart at det står Happy Buddha på gaveesken, Happy Buddha på tre av produktene og Ayurveda på det siste produktene? Hun har nok mest sannsynlig brukt det ene produktet selv og puttet et annet oppi. Anonymkode: 1f841...a46 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå