Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når pleier dere å legge inn bud på bolig når dere har vært på visning? 

Anonymkode: 030c1...24a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ventet og sett an om noen andre startet. Om ingen andre har gjort det har jeg begynt i 10:30-11-tiden.

Anonymkode: 2449d...679

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde visning i går og så langt ingen bud. 6 påmeldte. Burde jeg være bekymret..? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde visning i går og så langt ingen bud. 6 påmeldte. Burde jeg være bekymret..? 

Er det din bolig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke så vanlig som mange innbiller seg at det blir bud etter første visning. Det er lov å håpe, men ofte må det flere visninger til. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger inn tidlig under takst, men mange venter til megleren ringer.

Anonymkode: 18897...a52

AnonymBruker
Skrevet

Sist vi kjøpte la vi inn bud på en bolig vi ikke fikk. Boligen hadde ligget ute en stund, la inn bud 3 dager etter vi var alene på visning. Det ble avslått, ventet en uke og la inn samme bud på nytt. Avslått på nytt, men fikk motbud som vi avslo. Gikk deretter videre til neste bolig.

Boligen vi kjøpte hadde også ligget lenge ute, la inn bud noen dager etter vi var alene på vising. Fikk avslag. Ventet så noen dager å gikk litt opp, igjen avslag. Ventet noen dager til å gikk litt til opp, nytt avslag. La deretter inn et lavere bud, igjen avslag. Fikk motbud like over det høyeste budet vi hadde gitt, ganske langt under prisantydning og en del under maksprisen vi var villig til å gi.

Anonymkode: 10c09...c18

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du kan nok gi opp håpet om en budkrig nå i alle fall. 
Men det er fullt mulig det er noen som sitter litt på gjerdet å venter. 
Har du ikke hatt dialog med megleren underveis i dag? 
Var det mange på visning som var veldig interessert? 

Jeg fikk flere bud mellom kl 10 og 12 dagen etter visning, men ingen som var akseptabel. 
Megler hadde dialog med meg igjennom hele formiddagen, samtidig som han ringte rundt til de som hadde vært på visning for å sjekke hvordan interessen var, og om de hadde tenkt gi bud. 
Etter tidligste akseptfrist, kl 12, så ble det avtalt privatvisning med noen som ikke hadde rukket fellesvisningen. 

Anonymkode: 8edc5...a39

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan nok gi opp håpet om en budkrig nå i alle fall. 
Men det er fullt mulig det er noen som sitter litt på gjerdet å venter. 
Har du ikke hatt dialog med megleren underveis i dag? 
Var det mange på visning som var veldig interessert? 

Jeg fikk flere bud mellom kl 10 og 12 dagen etter visning, men ingen som var akseptabel. 
Megler hadde dialog med meg igjennom hele formiddagen, samtidig som han ringte rundt til de som hadde vært på visning for å sjekke hvordan interessen var, og om de hadde tenkt gi bud. 
Etter tidligste akseptfrist, kl 12, så ble det avtalt privatvisning med noen som ikke hadde rukket fellesvisningen. 

Anonymkode: 8edc5...a39

Det var en del på visning, men det er et annet hus i nabolaget til salgs i dag. Mulig folk vil se det også før de evt byr 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...