Gå til innhold

Ville du visst det om samboeren din var utro? Uten barn i bildet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du visst det hvis samboeren din var utro? Jeg ser det er flere tråder om dette oppgjennom, men at de i hovedsak gjelder situasjoner hvor barn er i bildet. Det ser ut til å påvirke svarene, så jeg lurer på hva folk synes når man ikke har denne forpliktelsen å ta hensyn til. 

Det er et forhold hvor mannen sier de har det bra, men han har likevel hatt ONS i situasjoner hvor han har mulighet uten at samboeren vet noe, blant annet på jobbreise. Det høres ut til å være kun på grunn av høy sexdrive, ikke følelser. Hvis hun kan være uvitende om dette for alltid og de ellers har det bra, kan man argumentere for at det er unødvendig ødeleggende å si ifra. Samtidig plager det meg at hun ikke vet, av åpenbare grunner. 

Kvinnen er i slutten av tredveårene, og forholdet er monogamt/lukket. Hva ville dere tenkt?

Anonymkode: fd268...477

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ville ha visst det. 

Anonymkode: 813b8...540

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: bb7ae...6d9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ville du visst det hvis samboeren din var utro? Jeg ser det er flere tråder om dette oppgjennom, men at de i hovedsak gjelder situasjoner hvor barn er i bildet. Det ser ut til å påvirke svarene, så jeg lurer på hva folk synes når man ikke har denne forpliktelsen å ta hensyn til. 

Det er et forhold hvor mannen sier de har det bra, men han har likevel hatt ONS i situasjoner hvor han har mulighet uten at samboeren vet noe, blant annet på jobbreise. Det høres ut til å være kun på grunn av høy sexdrive, ikke følelser. Hvis hun kan være uvitende om dette for alltid og de ellers har det bra, kan man argumentere for at det er unødvendig ødeleggende å si ifra. Samtidig plager det meg at hun ikke vet, av åpenbare grunner. 

Kvinnen er i slutten av tredveårene, og forholdet er monogamt/lukket. Hva ville dere tenkt?

Når man har debattert saken over 128 sider, så ender det alltid med det samme: ideen om det følelsesløse sexen er en teoretisk øvelse, som ikke stemmer med virkeligheten. I teorien kunne jeg latt samboeren ha sex med andre dersom det var null fare for følelser for begge parter. Dessverre er ikke virkeligheten slik. 

Anonymkode: 68f1f...cb0

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja ville ha visst det.

Kommer jo til å finne utav det på et tidspunkt, og det er sykt kjipt å vite at man har kastet bort sine beste år på en mann som ikke er den man trodde.

Anonymkode: 15fba...a43

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ønske å vite det, for jeg ønsker ikke å være med en kvinne som gjør noe så stygt, da ville isåfall forholdet vært basert på løgn, og hvem vil det egentlig? 

Anonymkode: 2b716...58d

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ville så absolutt visst. Jeg hqr vært i situasjonen hvor mange venner visste, uten å si noe til meg. Jeg kuttet dem alle ut tvert, for det ble like vonde svik som sviket fra han. 

Unnskyldningene deres var:

At de gikk utifra at jeg forstod hvor han var (nei, for han var helt ulik med meg enn hva han var rundt dem tydeligvis)

At de trodde han når han sa at jrg har vært utro og at han fortjener å gjøre det samme (løgn, aldri vært i nærheten av utroskap engang)

At de ikke ønsket å grave i det fordi de visste at han ville bli sint på de 

At de tenkte jeg ikke ville vite

Jeg har vært veldig åpen med alle om at jeg alltid ønsker åpenhet og ærlighet, og at jeg er monogam. Jeg endte med å kaste bort mange år som kunne vært brukt til å finne riktig partner for meg, hvis bare "venner" turte å gi meg beskjed, ærlig og med respekt for meg. 

Anonymkode: 8e939...8a8

• Liker 2
  • Hjerte 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, helt klart. Rubbel og bit av ekte info.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg ville ikke visst det, jeg ville foretrukket å leve i spenningen av hvilke kjønnssykdommer jeg fikk dette året, og hvor mange arvinger som dukker opp den dagen han dør :sarkasme:

Anonymkode: 7ed7d...c70

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil vite. Orker ikke å gå rundt som en uvitende idiot, mens «alle» andre vet.

Anonymkode: eb6d0...175

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg ville jo visst det, men ville jeg egentlig det?? 

Jeg tenker vel at før eller siden så får hun vite noe. Før eller siden så skjuler han det for dårlig. Det pleier som regel å komme fram. Her virker det jo som et gjentagende mønster. Noe han gjør ofte.

Men hvis min mann en gang for lenge siden var utro, så vil jeg faktisk ikke vite det. Hvis det skjedde en gang feks. Det hadde ikke ført til noe godt. 

Anonymkode: e5053...11c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

JA!

Anonymkode: d0a8e...1e1

AnonymBruker
Skrevet

Nei,jeg ville ikke vite det. Hva skal jeg med slik info? 

Anonymkode: 52f9e...dfd

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig ville jeg likt å vite det om mannen jeg elsket var utro mot meg og gikk bak min rygg med svineriet sitt! Kanskje bringer han hjem diverse sykdommer også, om han ikke har kondom på 100% av tiden. Det slurves jo lett med.

Jeg hadde blitt alvorlig forbannet om noen venninner eller bekjente av meg visste om dette og aldri sa noe til meg, og dermed beskyttet kjeltringen som begikk tillitsbruddet! Man har rett til å vite!

Anonymkode: 012ea...ab7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange vet, men stikker hodet i sanden. Årsakene til dette er uendelig.

Anonymkode: 51a25...dad

• Liker 2
Skrevet

Ja det ville jeg visst. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville visst det. Men jeg må jo ha bevis sånn at jeg tror deg.

Anonymkode: 5bead...69d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg ville så absolutt visst. Jeg hqr vært i situasjonen hvor mange venner visste, uten å si noe til meg. Jeg kuttet dem alle ut tvert, for det ble like vonde svik som sviket fra han. 

Unnskyldningene deres var:

At de gikk utifra at jeg forstod hvor han var (nei, for han var helt ulik med meg enn hva han var rundt dem tydeligvis)

At de trodde han når han sa at jrg har vært utro og at han fortjener å gjøre det samme (løgn, aldri vært i nærheten av utroskap engang)

At de ikke ønsket å grave i det fordi de visste at han ville bli sint på de 

At de tenkte jeg ikke ville vite

Jeg har vært veldig åpen med alle om at jeg alltid ønsker åpenhet og ærlighet, og at jeg er monogam. Jeg endte med å kaste bort mange år som kunne vært brukt til å finne riktig partner for meg, hvis bare "venner" turte å gi meg beskjed, ærlig og med respekt for meg. 

Anonymkode: 8e939...8a8

Da var de ikke egentlig dine venner.

• Liker 1
Skrevet

Ja. Da hadde jeg forlatt han. Alt annet kunne jeg ha kjempet for men ikke det. Da ville jeg vært singel heller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei,jeg ville ikke vite det. Hva skal jeg med slik info? 

Anonymkode: 52f9e...dfd

Gå i fra han. Slippe å sitte der som den tullingen mens alle andre rundt deg vet. Finne en bedre en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...