Gå til innhold

Single Menn: Hvilken erfaringer har du hatt med veldig attraktive kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken erfaringer har du hatt med veldig attraktive kvinner og hvilket generelt inntrykk har du hatt av personligheten deres? 

Anonymkode: 8b782...06c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det blir vanskelig å få gode svar på dette spørsmålet. «Veldig attraktiv» er helt avhengig av øyet som ser. Må også påpeke at jeg kjenner attraktive kvinner som lever på og bruker utseendet sitt for alt det er verdt, samt minst like attraktive kvinner som er lynende skarpe, engasjerte og interessante mennesker.

Anonymkode: d4ebe...87b

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror det blir vanskelig å få gode svar på dette spørsmålet. «Veldig attraktiv» er helt avhengig av øyet som ser. Må også påpeke at jeg kjenner attraktive kvinner som lever på og bruker utseendet sitt for alt det er verdt, samt minst like attraktive kvinner som er lynende skarpe, engasjerte og interessante mennesker.

Anonymkode: d4ebe...87b

Ja, for alle mennesker er ulike. De som bruker utsendet sitt for alt det er verdt har en personlighet de også.

Hater du mannlige modeller? Hatet mot damer som vet de er pene er komplisert, ekte og ufortjent. 

Anonymkode: b7ff4...ff1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, for alle mennesker er ulike. De som bruker utsendet sitt for alt det er verdt har en personlighet de også.

Hater du mannlige modeller? Hatet mot damer som vet de er pene er komplisert, ekte og ufortjent. 

Det finnes også antipati mot menn som vet de er pene. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Generelt dårlig. Spesielt de tidlig i 20 åra. De tror de kan tvinne alle menn rundt fingeren, og få alt det de vil ha bare på grunn av utseende. Kvinner som har vært pene tidlig, men har mistet noe av det kan deles i 2 kategorier: De som tror de har samme draget enda og er ufyselige og de som er ydmyke og har utviklet en fin personlighet.

Har aldri skjønt mennene som sikler etter ungjenter på jobben på sommeren, over dobbelt så gamle og tror de har en sjanse, mens jentene slipper å jobbe, og går bare rundt og skravler. F*** patetisk.

Anonymkode: ef8b9...b64

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg kvinne da, og anser meg ikke som attraktiv.

Alle typer kvinner er jo forskjellige når det kommer til personlighet, så om de er attraktive eller ei spiller vel ingen rolle. Det eneste må være de som er veldig klar over det selv, og fremstår som de er bedre enn andre/overlegne. Likevel tror jeg det er mer i yngre alder at de tenker sånn.

Dessuten er det jo ikke bare på utseendet kvinner kan være attraktive. Det gjelder vel så mye på andre ting. 

Anonymkode: daf18...9e5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det finnes også antipati mot menn som vet de er pene. 

Det har du helt rett i, nå var jeg unyansert. Beklager det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dessuten er det jo ikke bare på utseendet kvinner kan være attraktive. Det gjelder vel så mye på andre ting. 

Veldig typisk KG svar. Du vet utmerket godt hva trådstarter sikter til.

Personlig har jeg hatt gode erfaringer. Tror de satte pris på å at noen så de under skallet. Jeg vet jeg følte det på samme måte.

Anonymkode: f2e8a...0f7

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste må være de som er veldig klar over det selv, og fremstår som de er bedre enn andre/overlegne. Likevel tror jeg det er mer i yngre alder at de tenker sånn.

Hva skjer med dem som får dem til å endre oppførsel med årene?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvilken erfaringer har du hatt med veldig attraktive kvinner og hvilket generelt inntrykk har du hatt av personligheten deres? 

Desverre ikke så veldig bra. Den type kvinner som er så pene at de har fått terpet det inn i hodet daglig at de er så spesielle og unikt vakre prinsesser de er, de har jeg oftest opplevd som høye på seg selv, og litt ufyselig personlighet hvor de de oppleves som om de tror de er bedre enn andre.

Med gjennomsnittlig eller normalt pene kvinner har jeg opplevd slikt veldig mye sjeldnere 

Anonymkode: d5947...09f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv kvinne, men helt ærlig så tror jeg aldri jeg har oppfattet en annen kvinne, som er «høy» på sitt eget utseende, som særskilt vakker. Samtlige jeg har møtt, som har vært overbevist om at de er vakre, har i mine øyne vært mindre pene. 🤷‍♀️ 

De kvinnene som faktisk er naturlig vakre, er ofte beskjedne når det gjelder eget utseende, og finner feil på seg selv som i andres øyne ikke finnes. 🤷‍♀️

Det er bare en observasjon. 

Anonymkode: a66da...56e

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tror det blir vanskelig å få gode svar på dette spørsmålet. «Veldig attraktiv» er helt avhengig av øyet som ser.

Det er bare delvis sant. Ja det finnes store variasjoner i hva folk synes er attraktivt. Men skjønnhet er til en viss grad målbart også, symmetrisk ansikt er feks noe flertallet synes er vakkert, og det er vel det man snakker om i denne sammenheng, vakker som i hva flertallet synes er vakkert, og det er det gjort forskning på, og det var relativt stor enighet om hva som var pent og stygt. 

Anonymkode: d5947...09f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Veldig typisk KG svar. Du vet utmerket godt hva trådstarter sikter til.

Personlig har jeg hatt gode erfaringer. Tror de satte pris på å at noen så de under skallet. Jeg vet jeg følte det på samme måte.

Ja, kun utseende. Kvinner kan være attraktive på flere områder: Flinke til å jobbe, omsorgsfulle, god økonomi osv. 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva skjer med dem som får dem til å endre oppførsel med årene?

Unge jenter er utrolig opptatte av eget utseende og tror det er kun det som teller. Etterhvert som de blir eldre så finner mange ut at det er annet som betyr vel så mye. Mange som var pene i ungdommen, mister også mye av det etterhvert som de blir eldre, - har fått meg noen overraskelser på diverse reunions...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er selv kvinne, men helt ærlig så tror jeg aldri jeg har oppfattet en annen kvinne, som er «høy» på sitt eget utseende, som særskilt vakker. Samtlige jeg har møtt, som har vært overbevist om at de er vakre, har i mine øyne vært mindre pene. 🤷‍♀️ 

De kvinnene som faktisk er naturlig vakre, er ofte beskjedne når det gjelder eget utseende, og finner feil på seg selv som i andres øyne ikke finnes. 🤷‍♀️

Det er bare en observasjon. 

Anonymkode: a66da...56e

Dette er litt komisk, men ikke et stikk. Nå skal jeg ikke bruke typisk kvinner. Enkelte kvinner, men samtlige jeg har observert, inkludert eks-dama hadde en unik evne til å finne feil med ansiktspene damer. Dette uten å vite hvem personen er eller hva hun står for. Det fremstår nesten som en provokasjon at en annen dame er pen, og det truer meg…

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange som var pene i ungdommen, mister også mye av det etterhvert som de blir eldre, 

Aha, så de får omsider en reality check og hovmodet tar en knekk 👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid fått å får mye oppmerksomhet ang utseende fra begge kjønn, men jeg har aldri sett meg som attaktiv og føler meg helt A4. Det er ikke alle som ser hvor fin de er selv🤷🏼‍♀️

Anonymkode: bab28...ecf

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har alltid fått å får mye oppmerksomhet ang utseende fra begge kjønn, men jeg har aldri sett meg som attaktiv og føler meg helt A4. Det er ikke alle som ser hvor fin de er selv🤷🏼‍♀️

Anonymkode: bab28...ecf

Ok, da er du tydeligvis ikke A4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Aha, så de får omsider en reality check og hovmodet tar en knekk 👍

Hilsen klubben «Bitre kvinner som ikke fikk oppmerksomhet som unge, men gleder oss til de som fikk det blir gamle»

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hilsen klubben «Bitre kvinner som ikke fikk oppmerksomhet som unge, men gleder oss til de som fikk det blir gamle»

Kan like gjerne være fra en mann. Jeg fikk ikke oppmerksomhet og er på team, la oss ikke umenneskeligjøre eller gruppere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Erfaringene er like varierte som med alle andre. Men har lagt merke til at enkelte har et veldig stort bekreftelsesbehov som passer meg dårlig. Siste jeg datet likte jeg veldig godt, på mange områder. Men hu levde et liv som krasjet helt med hvordan jeg ville leve mitt. Og hun satte en standard som var så høy at det var alt annet enn avslappet. 
Denne damen reiser rundt i verden, fester og har det gøy, stadig store rosebuketter fra flotte menn og alltid i armene på en eller annen kjekkas. Jeg ser at hun koser seg og nyter livet på sin måte, men den livsstilen er alt annet enn hvordan jeg lever, og jeg som henne nyter livet på min måte. Men han er nok heldig han som klarer å henge med i svingene 😊 

Men som allerede nevn, så har alle erfaringene vært ulike. Noen lengre, noen kortere, noen hyggelige, noen mindre hyggelige, noen intense, noen uten…

Anonymkode: 2c3f9...c7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...