Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2002 #1 Del Skrevet 23. november 2002 Noen som har prøvd å ta allergipille før du begynner å drikke og sluppet å bli fyllesyk? Kjenner noen som bruker det og de sier det funker. Har ikke prøvd det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 23. november 2002 #2 Del Skrevet 23. november 2002 Zyrtec?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2002 #3 Del Skrevet 23. november 2002 Ja zyrtec.. merket ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. november 2002 #4 Del Skrevet 23. november 2002 Et par zyrtec da jeg våknet og var såååååå dårlig - hjalp meg på bena i hvert fall. Noen tar dem også når de kommer hjem fra fest, før de går og legger seg. Så, det skader ikke å prøve - fyllesyke er en reaksjon fordi du har helt i deg gift - om det er en allergireaksjon eller ikke - det kan sikkert diskuteres - og også om det er troen eller zyrtecen som hjelper... Uansett - jeg har god erfaring med å bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2002 #5 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg pleier spise reisesyketablett jeg ..om jeg skulle være så uheldig og bli syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. november 2002 #6 Del Skrevet 24. november 2002 Zyrtec skal hjelpe pga .... å nei husker ikke.... hehe... :oops: ... jo: antihistaminene var det vel! Legen fortalte faktisk det en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. november 2002 #7 Del Skrevet 24. november 2002 Zyrtec har jeg spist masser av. men aldri for fyllesyke nei (så har jeg jo heller aldri vært full, det er den beste måten å unngå fyllesyke, ikke sant?) Men jeg har hørt at det skal funke. Om det var før eller etter festen, det vet jeg ikke. Men du kan jo bare prøve. De selges i pakker på ti på apoteket, reseptfritt. (for oss som får dem på respt får man jo en pakke på 100, og til mye lavere stykkpris, men da må man jo ha allergi som de SKAL brukes mot.) Jeg bruker dem forresten ikke mere, byttet merke. Mener egentlig at "den som vil være med på leken, må tåle steken". Det er DU som drikker, så da synes jeg ikke noe synd på deg om du er fyllesyk dagen etter, da det er ene og alene din egen skyld, og dette visste du før du begynte å drikke. (denne setningen er ikke rettet mot en enkeltperson her inne, men er en generell mening) Men, men... de finnes på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. november 2002 #8 Del Skrevet 24. november 2002 Bruker også Zyrtec, men IKKE for å bli kvitt bakrusen. (det har jeg aldri uansett, såh..) Men nå er det jo ikke det Zyrtec skal brukes til, og man skal heller ikke ta mer enn en i døgnet. Jeg synes det er tåpelig å bruke en allergitablett til dette. Men for all del..... Men det skal jo finnes tabletter som er ment for å bli kvitt fyllasyken, hvorfor ikke bruke disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. november 2002 #9 Del Skrevet 24. november 2002 som en total avsporing.. helt til nå har jeg av en eller annen grunn lest overskriften her som "angrepille mot bakrus?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 25. november 2002 #10 Del Skrevet 25. november 2002 Hei! Jeg har brukt Zyrtec før og etter en fuktig fest. Måtte opp i dosen 2 før og 3 etter før det funka, og det resulterte i at jeg var så trøtt dagen derpå at jeg kunne sovet hele dagen. Men, uansett bedre enn å spy hele dagen etter, som jeg ellers ville gjort. Jada, alle moralister, bare kom med teorien: Hvorfor drikker du når du blir så syk?? Jo, det er fordi at jeg reagerer veldig forskjellig. Noen ganger merkes det ikke at jeg har drukket, og noen ganger spyr jeg i 12 timer etterpå. Og dette kan være av samme mengde alkohol. Så uten forvarsel har jeg forskjellig reaksjon altså. Men, jeg pleier også å kjøpe Verve, i pulverform, som jeg drikker et stort glass av før leggetid. Ellers må jeg vel tilslutt legge til at jeg faktisk drikker meg svært sjelden "full", iogmed at det fungerer slik at jeg kan bli veeeldig dårlig. Så litt har jeg lært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMaria Skrevet 25. november 2002 #11 Del Skrevet 25. november 2002 Har hendt jeg har tatt to Zyrtec eller Clarityn før jeg har lagt meg etter en fest. Synes det funker bra. Bakdelen er at jeg blir utrolig trøtt i opptil to daget etterpå. Mitt beste råd er å drikke masse vann ved siden av alkohol og før du legger deg etter en fest. Det er hovedsaklig på grunn av dehydrering du får tømmermenn, så hvis du får i deg masse væske, får du ikke så vondt i hodet. Det er billig medisin, det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #12 Del Skrevet 26. november 2002 Bruker og å ty til zyrtec,en tabl.før jeg fikser å ordner meg og en når jeg begynner å drikke alkohol.Det funker men jeg blir også så j....trøtt.Og har å opplevd å få blacout av de,det er det flere som får har jeg hørt så det beste ervel litt mat og vann før man går til sengs :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 26. november 2002 #13 Del Skrevet 26. november 2002 Zyrtec funker! Clarityn blir man bare trett av. Man skal ta pillen helst før man begynner å drikke. Jeg blir alltid fyllesyk når jeg drikker endel. Sist tok jeg en Zyrtec litt etter at jeg hadde startet å drikke, og var frisk og kjempeopplagt dagen etter!!! Jeg har hørt at det bare er Zyrtec som funker, og det holder å ta en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå