AnonymBruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Hei gjengen! vi prøver å bli gravide, men jeg har ikke hatt mensen siden 18 juni.. i går merket jeg en del slim når jeg var på toalettet. Tenkte kanskje det var eggløsning så tok en test i dag og denne ser sånn ut (bilde lenger ned. jeg bare skjønner ikke når man skal ha samleie for å klaffe.. hah! Hadde ikke i går, men over i går og da i dag. Anonymkode: 8c6ea...2f4
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Da tror jeg du treffer ganske bra. Kan ha igjen i morgen. Da eggløsning mest sannsynlig er i morgen. Anonymkode: 42184...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da tror jeg du treffer ganske bra. Kan ha igjen i morgen. Da eggløsning mest sannsynlig er i morgen. Anonymkode: 42184...5f8 Takk!🥹 Anonymkode: 8c6ea...2f4
HeleneHS Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august Hvis du ikke har lyst å teste for EL (som strengt tatt ikke er nødvendig og kan oppleves stressende for noen), så er det best å ha samleie annenhver dag , da har man høy sannsynlighet for å treffe riktig. Hvis du har EL i dag eller i morgen, så har du allerede gjort "alt riktig" - lykke til og håper at det klaffer med en gang 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #5 Skrevet 14. august HeleneHS skrev (Akkurat nå): Hvis du ikke har lyst å teste for EL (som strengt tatt ikke er nødvendig og kan oppleves stressende for noen), så er det best å ha samleie annenhver dag , da har man høy sannsynlighet for å treffe riktig. Hvis du har EL i dag eller i morgen, så har du allerede gjort "alt riktig" - lykke til og håper at det klaffer med en gang 🤗 TUSEN TAKK, litt nytt for meg.. men tester fordi jeg har uregelmessig mens😅 Anonymkode: 8c6ea...2f4
HeleneHS Skrevet 14. august #6 Skrevet 14. august Hvis du har eller mistenker pcos/pcos så funker ikke EL-tester så bra. Da ville jeg anbefalt deg å bruke temping (måle bad kroppstemperatur hver morgen før du står opp), for å bekrefte at EL faktisk skjer (altså slik at du vet i etterkant at den positive testen betydde at en EL skjedde). Men pcos/pcos er det ofte sånn at man har flere LH topper, før en EL endelig skjer. Det hadde vært dumt å gå glipp av den "ekte" hvis man trodde at EL allerede var. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Skrevet 14. august HeleneHS skrev (4 minutter siden): Hvis du har eller mistenker pcos/pcos så funker ikke EL-tester så bra. Da ville jeg anbefalt deg å bruke temping (måle bad kroppstemperatur hver morgen før du står opp), for å bekrefte at EL faktisk skjer (altså slik at du vet i etterkant at den positive testen betydde at en EL skjedde). Men pcos/pcos er det ofte sånn at man har flere LH topper, før en EL endelig skjer. Det hadde vært dumt å gå glipp av den "ekte" hvis man trodde at EL allerede var. Mistenker ikke det. Min syklus har vært ganske regelmessig utenom juni og juli Anonymkode: 8c6ea...2f4 1
HeleneHS Skrevet 14. august #8 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mistenker ikke det. Min syklus har vært ganske regelmessig utenom juni og juli Anonymkode: 8c6ea...2f4 Da er det vel bare å hoppe i sengen og håpe på at det er dette egget som har lyst å bli baby 🤞🤞
AnonymBruker Skrevet 15. august #9 Skrevet 15. august Vært gravid en del ganger og da gjelder det alltid dagene før her, eller samme dag som pos test. Ikke blitt gravid med samleie dagen etter positiv test men vet det er mulig Anonymkode: 39a69...4e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå