AnonymBruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Skal på julekonsert med Kurt Nilsen i Desember. Noen som har forslag til antrekk (dame)? Skal man være «galla kledd» eller mer casual? Kjole, bukser, dress?Kåpe? Tips mottas☺️ Anonymkode: 67129...392
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Jeg synes det er fint med velourkjoler / dressbukse og blazer i velour. Enkelt og stilrent. For prikken over I´en pynt opp med en blondetopp under blazeren? For å fiffe opp enda mer, bruk smykker og ørepynt Anonymkode: 885f6...6ab 1
RaggyReggie Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august Du kan gå akkurat som du vil! Men det er nok vanleg å pynte seg litt, ja. Mørke/nøytrale fargar er fint til ein julekonsert. 3
AnonymBruker Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august tviler på det er mange som stiller i galla antrekk til Kurt Nilsen, det er liksom begrenset til operaen og spesielle greier tror jeg.. HElt normale pene klær holder lenger liksom.. Anonymkode: cac4f...7f3 6 2
Daria Skrevet 14. august #7 Skrevet 14. august Med mindre det er et større arrangement rundt det - del av julebord e.l. - kan du gå i akkurat hva du vil (innen anstendighetens grenser og normale sosiale normer...). Jeg pynter meg gjerne litt mer i operaen på en lørdag enn på klubbkonsert på en hverdag (og enda mindre til en kirkekonsert, hvor det hverken er garderobe eller pause) men det handler mest om egne jålebehov. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august #8 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skal på julekonsert med Kurt Nilsen i Desember. Noen som har forslag til antrekk (dame)? Skal man være «galla kledd» eller mer casual? Kjole, bukser, dress?Kåpe? Tips mottas☺️ Anonymkode: 67129...392 Du kan kle deg akkurat som du vil😊 Du vil nok ikke skille deg så mye ut uansett (galla blir nok overdressed) Anonymkode: c1928...270 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #9 Skrevet 14. august Har ikke han gitt seg med julekonsert? Hadde hatt på meg noe pent, som ikke var veldig pyntet. Du skal bare sitte i en sal, for så sluses ut som kveg. Anonymkode: 0eba2...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #10 Skrevet 14. august Galla på Kurt Nilsen, nå har jeg hørt det også jeg er på mye julekonserter, de færreste pynter seg selv til operaens julegalla. Anonymkode: d60d0...380 3
AnonymBruker Skrevet 14. august #11 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): tviler på det er mange som stiller i galla antrekk til Kurt Nilsen, det er liksom begrenset til operaen og spesielle greier tror jeg.. HElt normale pene klær holder lenger liksom.. Anonymkode: cac4f...7f3 Man kler seg ikke i galla i operaen i Oslo i hvert fall. Anonymkode: cd819...8fd 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august Julegenser og julepysjbukse 😂 Anonymkode: e38f4...21f 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #13 Skrevet 16. august Jeg er alltid i Operaen og ser Nøtteknekkeren i desember, og selv der hadde gallaantrekk skilt seg ut 😅 På konsert med Kurt Nilsen vil du nok se folk i alt fra hverdagsklær som olabukse og genser til folk i litt mer hverdagspynt til folk som er typisk julebord-kledd. Selv hadde jeg tatt på meg enten en fin bluse eller en kjole - f.eks. en knelang kjole i sort, rødt eller med et fint mønster. Hadde styrt unna de peneste plaggene jeg har. Anonymkode: f3780...7c7 2 1
Elaine Marley Skrevet 16. august #14 Skrevet 16. august Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Elaine Marley, mod. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå