Minianni Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august En ting jeg lurer på etter en god stund i "dating-gamet"... Som kvinne i 40-årene. Hva gjør dere når dere får kontakt med en kvinne som dere tror er ute av deres liga (selv om hun kanskje ikke tenker det samme...)? Se dere an kontakten til hun ikke vil mer? Trekker dere dere med en gang? Prøver dere å se hvor langt dere kommer, men trekker dere når det blir date? Blir det en variant av: "jeg avviser deg før du avviser meg"? Skriv gjerne om du er mann, du som svarer 🙂 og takk for svar 🙂 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Tror ikke de gjør det. De fleste gunner på uansett, og håper på det beste. Sjelden men. Skjønner at noen er ut av deres liga… Anonymkode: da01e...460 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august «Ut av din liga»? Jeg trekker meg ut hvis noen mener det finnes noen ligaer… Anonymkode: 2f0b9...670 7 1 12
AnonymBruker Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august Jeg er homofil mann så jrg bør kanskje ikke uttale meg for mye, men jeg tror hvis jeg likte jenter at jeg hadde bare latt vær å prøve meg. Det hender jeg prøver meg litt på menn som er kjekkere enn meg, men det er fordi jeg tenker menn er litt "løsere" så sjansen er større der haha Anonymkode: cc5ca...133 8 2 1
BobTheNoob Skrevet 14. august #5 Skrevet 14. august Spør du fordi du er en 10/10? 😅 Som mann 50+ vil jeg si at jeg ikke trekker meg. Ikke med mindre jeg får dårlige vibber. Men det kommer litt an på hva du mener "ute av min liga". Mener du utseendemessig så er det ikke utseendet som er utfordringen, men nykkene, adferden og selvsentreringen som gjerne følger med når en kvinne ser fantastisk ut og hun er veldig klar over det. Det pleier å være litt turn-off for meg. Selv hvis hun viser interesse, så har jeg vanskelig for å tro på at hun er ute etter noe seriøst langvarig. Mener du yrke og økonomi og sikter til ambisiøse karrierekvinner som er veldig opptatt av status, så er ikke det slik type jeg er ute etter. Jeg tjener ganske bra, og liker å gå pent kledd, men er ganske "nedpå" som person og trenger en dame som er lik meg på den måten. Jeg synes egentlig dette liga-pratet er bare barnslig vås. Ta for eksempel en dame som jobber som fotomodell og som er så smashing at alle menn snur seg etter henne. Men hennes utseende, holdning og seksualitet er hennes eneste valuta. Så tar du de jeg har hatt forhold til. De har også vært uvanlig pene, men med normale jobber, selvstendighet, hodet på rett plass, gode verdier og sosiale ferdigheter. Jeg vil mene at sistnevnte er i "ligaen" over førstnevnte, mens andre vil mene motsatt. 9 5
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Skrevet 14. august Minianni skrev (1 time siden): En ting jeg lurer på etter en god stund i "dating-gamet"... Som kvinne i 40-årene. Hva gjør dere når dere får kontakt med en kvinne som dere tror er ute av deres liga (selv om hun kanskje ikke tenker det samme...)? Se dere an kontakten til hun ikke vil mer? Trekker dere dere med en gang? Prøver dere å se hvor langt dere kommer, men trekker dere når det blir date? Blir det en variant av: "jeg avviser deg før du avviser meg"? Skriv gjerne om du er mann, du som svarer 🙂 og takk for svar 🙂 Pulet henne og rømmer min vei. (Hvis jeg kommer så langt, men neppe) Anonymkode: a88d4...aff 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Skrevet 14. august Jeg anser ingen som over min liga. Men hvis jeg, ut fra personlighetstype, bakgrunn, interesser, verdier mv., finner en match lite sannsynlig, lar jeg selvfølgelig være å prøve. Bortkastet tid. Anonymkode: 36fb9...113 3 3
Okapi Skrevet 14. august #8 Skrevet 14. august Det spørs jo veldig hva du legger i kontakt. Jeg blir kanskje litt skeptisk og avventende, men avviser jo ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #9 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Pulet henne og rømmer min vei. (Hvis jeg kommer så langt, men neppe) Anonymkode: a88d4...aff Du skremte meg og gjorde meg lettet idet du sier du ikke klarer å få dem. Bra, fortsett å mislykkes. Anonymkode: 3a8cf...927 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #10 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du skremte meg og gjorde meg lettet idet du sier du ikke klarer å få dem. Bra, fortsett å mislykkes. Anonymkode: 3a8cf...927 Det vil jeg nok dessverre Anonymkode: a88d4...aff 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #11 Skrevet 14. august Minianni skrev (1 time siden): En ting jeg lurer på etter en god stund i "dating-gamet"... Som kvinne i 40-årene. Hva gjør dere når dere får kontakt med en kvinne som dere tror er ute av deres liga (selv om hun kanskje ikke tenker det samme...)? Se dere an kontakten til hun ikke vil mer? Trekker dere dere med en gang? Prøver dere å se hvor langt dere kommer, men trekker dere når det blir date? Blir det en variant av: "jeg avviser deg før du avviser meg"? Skriv gjerne om du er mann, du som svarer 🙂 og takk for svar 🙂 Nei aldri. Men opplevd «problemstillingen» fra andre siden. Damer jeg dater er ofte veldig nervøse og blir sjenerte. «Liga» er en bløff og spiller på selvtilliten til folk. Dessverre er det kun de med god selvtillit som ser det. Anonymkode: 09666...e6b 3
AnonymBruker Skrevet 14. august #12 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det vil jeg nok dessverre Anonymkode: a88d4...aff Vær snill så skal jeg heie på deg. Anonymkode: 3a8cf...927
AnonymBruker Skrevet 14. august #13 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vær snill så skal jeg heie på deg. Anonymkode: 3a8cf...927 Anonymkode: a88d4...aff 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #14 Skrevet 14. august Jeg har aldri forstått denne «liga» tanken. Dere må gjerne holde fast ved den ideen, men jeg har aldri opplevd eller følt at noen er for bra for meg.. så nei, jeg trekker meg bare når det ikke føles riktig Anonymkode: 29ef5...9a9 6
AnonymBruker Skrevet 14. august #15 Skrevet 14. august Menn vil ikke ha kvinner i egen liga. De sikter alltid høyere fordi de aldri skjønner sin egen liga. Medfødt innbilske😅 Anonymkode: 75ba2...429 6 5
AnonymBruker Skrevet 14. august #16 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har aldri opplevd eller følt at noen er for bra for meg.. Anonymkode: 29ef5...9a9 Da er du vel i en høy liga Anonymkode: a88d4...aff
AnonymBruker Skrevet 14. august #17 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da er du vel i en høy liga Anonymkode: a88d4...aff Eller har vedkommende selvtilliten til å se at det hele er en illusjon? Anonymkode: 09666...e6b 1 4
AnonymBruker Skrevet 14. august #18 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller har vedkommende selvtilliten til å se at det hele er en illusjon? Anonymkode: 09666...e6b Kanskje er selvtillit en liga i seg selv. Kanskje Anonymkode: a88d4...aff 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #19 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje er selvtillit en liga i seg selv. Kanskje Anonymkode: a88d4...aff Vil ikke si liga, men definitivt en vesensforskjell på de som har det, og de som ikke har det. Anonymkode: 09666...e6b
AnonymBruker Skrevet 14. august #20 Skrevet 14. august Minianni skrev (3 timer siden): En ting jeg lurer på etter en god stund i "dating-gamet"... Som kvinne i 40-årene. Hva gjør dere når dere får kontakt med en kvinne som dere tror er ute av deres liga (selv om hun kanskje ikke tenker det samme...)? Se dere an kontakten til hun ikke vil mer? Trekker dere dere med en gang? Prøver dere å se hvor langt dere kommer, men trekker dere når det blir date? Blir det en variant av: "jeg avviser deg før du avviser meg"? Skriv gjerne om du er mann, du som svarer 🙂 og takk for svar 🙂 Kjører på til jeg blir ghosta. Anonymkode: ecdab...d24 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå