AnonymBruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Hva synes dere om handling fra temu? har ei venninne som er så opptatt av natur og miljø men hun storhandler på temu titt og ofte. Hele garderoben er derfra snart. Og til bursdag og jul får jeg en hel pose med forskjellig ræl derfra. Hva skal gjøre med det uten å fornærme henne? Anonymkode: 53f01...c87
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Autokorrektur er en fin ting🤣🤣 får ikke endret overskriften nå men ja, det skulle være temu 😂 ts Anonymkode: 53f01...c87
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Temu er bare dritt. Hva Remi angår synes jeg han skal få beholde klærne sine, selv om jeg er ganske sjalu på de lange Champion sokkene han har. Den Remien jeg kjenner. Hadde slike sokker da jeg spilte håndball selv, beste jeg har hatt. Ikke bare til håndball. Brukte to par over hverandre etter tips fra en venninne. De var så myke og gode. Og fredagskvelden, med enten pizza eller taco, en god joggedress på og to par dratt altfor langt opp over joggebuksa, da visste man at det var helg. Og man hadde alle muligheter åpne! Det er blant mine koseligste tenårsminner. Remi pleier faktisk også bruke to par. Temu er fotsatt bare dritt. Anonymkode: 443c1...b1f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå