Støvklut Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Hva syntes dere om at mannen min tidligere i år inviterte en ex-kjæreste/samboer på 7 dagers meditasjonsretreat uten å informere meg? Han er med å arrangere dette. Vi har vært sammen i 5 år og er gift. Jeg syntes han burde spurt meg først om jeg i det hele tatt mener det er ok. Selv om jeg hadde ønsket at han selv forsto at slikt ikke er greit for partnere i det fleste forhold, Hvert fall ikke når partner ikke blir spurt først.. Virker som han ikke har tenkt på meg oppi dette i det hele tatt og det gjør meg trist. men samtidig har han jo holdt det skjult noe som indikerer at det er bevist holdt skult for meg. Hvis hun hadde sagt ja til å være med antar jeg han hadde kviet seg for å fortelle meg det og sikkert kommet med en løgn om at ikke han inviterte henne osv.... Og da ville byrden falt på meg for å ta avgjørelse om hva man gjør med dette da jeg selvsagt ikke syntes det er greit. Jeg er ikke positiv for konseptet med å holde kontakt med ex'er men jeg har akseptert at han har kontakt med exer likevel da jeg ikke skal diktere alt. Men jeg har aldri gitt inntrykk for at jeg syntes det er "superhyggelig" osv å holde kontakt med ex'er. Jeg fant ut av det ved å se hans SMS'er da det er kommet frem andre ting som har gjort at han ga meg hans telefon for å få sjekke sms-kontakter og det er en helt annen historie.... men jeg ønsker vurdering av det ovenfor da det er det mest nylige som er skjedd.
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Det er helt på viddene ! Her er det bare å avslutte. Håper dere ikke har barn. Anonymkode: 7df3a...72a 1
Støvklut Skrevet 14. august Forfatter #3 Skrevet 14. august Til info er han lei seg for dette og mener det var en tankeløs glipp av ham å invitere henne. Men jeg forstår virkelig ikke hvordan det er mulig å gjøre noe slikt uten å tenke på partneren sin. Så dum er han virkelig ikke. Denne exen har han ikke hatt så mye med de siste årene, annet enn tullete sms'er på bursdag og jul osv. men tidligere har det vært mer kontakt. Jeg stoler på og er sikker på at det ikke er noe seksuelt eller slik som er bakgrunnen til invitasjonen og det er heller ikke det som er bekymringen min, det er selve det å invitere en ex på retreat uten å spørre meg som jeg har problem med.
Biloba Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august Bare nei. Det er ikke ok å invitere henne, det er ikke ok å ønske å gjøre det heller. 1
Biloba Skrevet 14. august #5 Skrevet 14. august Støvklut skrev (Akkurat nå): Til info er han lei seg for dette og mener det var en tankeløs glipp av ham å invitere henne. Men jeg forstår virkelig ikke hvordan det er mulig å gjøre noe slikt uten å tenke på partneren sin. Så dum er han virkelig ikke. Den tankeløse glippen han gjorde var at du fikk tilgang til mobilen uten at han hadde slettet de meldingene. Det er ren løgn å kalle invitasjonen og tankeprosessen bak invitasjonen en tankens glipp. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå