Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter 12 års opphold gjorde vi i år et nytt forsøk på charter, med Ving. Og vi angrer. 

- Vi fikk ett døgns forsinkelse på utreise - Ving hadde INGEN representanter på flyplassen, det var ingen proaktiv informasjon, all kundeservice stengt og vi måtte til slutt ringe nødnummeret deres i Sverige for å få hjelp. Der virket de overrasket over at det satt noen på en flyplass og ventet. 

- Ikke velg en reise hvor de benytter eget flyselskap. Ved problemer har de ingen backup. Og charterfly har prioritet bak rutetrafikk, så velg heller rutefly.

- Ving-vertene så vi kun ved ankomst på flyplassen, etter det null

- De belastet oss 1100kr for transport til flyplassen, som var en taxitur tli 18 Euro

- Ving tilfører absolutt ingenting - de er kun et fordyrende mellomlegg. 

Anonymkode: 55102...b2f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ha uflaks. Vi har brukt Ving masse og er fornøyd.

Anonymkode: 2cda9...9e8

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt problemer med Ving. Brukte de senest i sommer. Med deres eget fly

Anonymkode: 4368e...9cc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Såpass... Vi har brukt Ving hvert år i minst 15 år, og er strålende fornøyd. Rask og super service uansett hva det gjelder. Det er sikkert bare du som er sur, vanskelig og grinete.

Anonymkode: 55558...901

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Brukt ving siste 13 årene...aldri noe problem. Ja noen forsinkelser etc..men vi har alltid kommet frem

• Liker 3
Skrevet

Vi har brukt Ving i fem år, veldig fornøyd 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har aldri kjøpt pakkereiser/charterreiser. Vi sverger til å planlegge turen selv. Bestiller selv reise direkte fra flyselskap, overnatting direkte fra overnattingsstedet og evnt. leiebil direkte fra leiebilfirmaet. Synes det fungerer utmerket og gir oss muligheten til å skreddersy reisen etter egne ønsker og behov. 

Anonymkode: b25f1...122

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vel brukt Ving 3 ganger og ingenting å klage på. Lettvinn ferie. Også brukt Apollo og TUI et par ganger, samme der.

Anonymkode: 5d8ec...ead

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett pakker jeg turen min selv, men det er litt hva jeg er ute etter. De gangene vi har brukt Ving som er jevnlig de siste 20 årene, har vi kun hatt positive opplevelser. 

Anonymkode: 1b842...a0d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det som er overraskende er at folk under 80 år og med normal iq drar på charterreiser. 

Anonymkode: 82694...73a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det som er overraskende er at folk under 80 år og med normal iq drar på charterreiser. 

Det som er enda mer overraskende er at det finnes folk som mener noe om hvordan andres iq er, basert på bruk av charter selskaper..

Anonymkode: cee8d...e12

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Sicktrip
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt Ving i alle år og alltid vært fornøyd. Nesten ikke opplevd forsinkelser engang og vi har brukt de mange ganger opp gjennom nesten 30 år. 

Anonymkode: 9a589...f57

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, det er jo så mye bedre å fly med tre mellomlandinger og måtte overnatte på Gardermoen på veien. Ikke alle bor rundt Oslo, selv om de er under 80 år.

Anonymkode: ef656...01a

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som solomor med to små vurderer jeg ikke noe annet! Har en  jobb med høyt press og mye ansvar og travel hverdag, så ferie skal være feire, sol og bad og ikke logistikk! 
Veldig fornøyd med Ving! 

Anonymkode: 92bfb...c6d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vel dette var da en ovenfra og ned holdning.

For mange er det enkelt å reise charter da man får en tilpasset tur. For vår del var det veldig greit å reise av og til på charter med vårt barn som har en kronisk sykdom. Enkelt og greit. Veldig greit å slippe å drive å planlegge for mye. 

Ang. Ving - har brukt dem en del ganger og har kun positive erfaringer. Som jeg skrev ovenfor hos oss med et sykt barn med en alvorlig kronisk sykdom så har de alltid vært veldig på tilbudssiden og vært tilgjengelige der hvor vi har bodd. 

Anonymkode: 6f1c2...f0c

• Liker 4
Skrevet

Har ikke reist charter siden tidlig 90-tall. Har sjekket priser flere ganger og kommer alltid mye rimeligere unna med å bestille rutefly + hotell separat enn å bruke charter. Ved et tilfelle jeg sjekket kostet charter 24.000,- mens rutefly+hotell kostet 14.000,-. Samme hotell. 

AnonymBruker
Skrevet

Både Ving og deres flyselskap Sunclass påberoper 8 uker svartid på kundeservicehenvendelser. 

Hvilke servicebedrifter er det som kan påberope seg noe slikt? 

Uhørt! Og viser hvor mye de driter i kundene. 

Anonymkode: 55102...b2f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan ikke dere "som aldri reiser charter" bare la være å svare? Det virker veldig skrytete å hevde at de finner reisen sjøl. Noen av oss vil ha det enklest mulig, da blir det charter, for min del.Jeg er under 80, tror min IQ noenlunde normal. Har reist med charter mange ganger, både med Tui, Apollo og Ving.  Skal snart reise med Ving,som flere ganger før. Har ingen ting å utsette på Ving--eller noen reiseselskap!

Anonymkode: 8a845...ad3

• Liker 5
Skrevet

Vi har aldri hatt noe å utsette på Ving. Vi velger dem fordi de flyr til Rodos og Kreta på hverdager, og flyene går så tidlig at vi rekker fram til lunsj.

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nå er det ofte slik at vi bare bestiller fly, og det kommer av at vi har andre behov nå som vi er blitt eldre: Vi setter større krav til beliggenhet, vi vil gjerne ha mulighet til å lage oss litt mat selv, og noen ganger vil vi dele opp ferien på en måte som ikke harmonerer med charterturene. Vi er riktignok ikke 80 ennå, men rene charterturer passet oss altså bedre da vi var unge og spreke (med normal IQ) enn nå som vi drar litt på åra (stadig med normal IQ vil jeg tro).

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...