AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:22 #1 Skrevet onsdag kl 23:22 Lyst på noe nytt nå. Så hva bruker du nå i høst av jakke og sko? Anonymkode: 31daf...60a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:24 #2 Skrevet onsdag kl 23:24 Har en Barbour oilskin jakke og en Burberry trenchcoat som jeg bruker på vår og høst. Sko så spørs det på været og hva jeg skal, kan være alt fra sandaler til Moon boots Anonymkode: 8a630...83d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:04 #3 Skrevet torsdag kl 07:04 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har en Barbour oilskin jakke og en Burberry trenchcoat som jeg bruker på vår og høst. Sko så spørs det på været og hva jeg skal, kan være alt fra sandaler til Moon boots Anonymkode: 8a630...83d Jeg har allerede Burberry, men for å være ærlig brukes den knapt. Synes egentlig ikke de er spesielt fine 🙈 Anonymkode: 31daf...60a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:15 #4 Skrevet torsdag kl 09:15 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har allerede Burberry, men for å være ærlig brukes den knapt. Synes egentlig ikke de er spesielt fine 🙈 Anonymkode: 31daf...60a Elsker min Burberry, jobb jakka mi nr 1 Anonymkode: 8a630...83d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:12 #5 Skrevet torsdag kl 11:12 Jeg er veldig glad i jakkene (særlig kåpene) fra Johnnylove. Anonymkode: cccf4...470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå