AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:07 #1 Skrevet onsdag kl 22:07 Hei! Jeg har aldri skrevet noe her inne før, men trenger råd angående ett par sko da jeg er usikker på hva jeg gjør. Jeg kjøpte ett par ugg Tasman i fjor, de høye med plattform. Jeg bruker alltid 39 i sko, og har hatt de lave tidligere og da måtte jeg også ha 39. Men da jeg kjøpte disse "skipa" de veldig. Da jeg tok 38, satt de greit men var litt små. Jeg håpa de skulle vie seg litt ut, men de passer akkurat uten sokk. Jeg kjenner de er litt trange men greie. Jeg prøvde 39 i sta, og nå var de greie. Burde jeg beholde de jeg har i 38, eller kjøpe nye i 39? Er veldig teit spørsmål. Men vil gjerne ha noen tips hvis noen har de samme skoene og har følt på det samme 🥰🥰 Anonymkode: 66721...9e6 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:00 #2 Skrevet onsdag kl 23:00 Jeg synes de er veldig små i størrelsen, måtte gå opp 2 størrelse på noe Tasman Anonymkode: c230c...7d5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:28 #3 Skrevet torsdag kl 05:28 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg synes de er veldig små i størrelsen, måtte gå opp 2 størrelse på noe Tasman Anonymkode: c230c...7d5 Såpass! Nei, akkurat de med platform syntes jeg var litt rare i str. Vanskelig når 38 er litt for lite, og 39 er litt for stort haha Anonymkode: 66721...9e6
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden Skipa? Hva betyr det? Anonymkode: 3881f...386
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skipa? Hva betyr det? Anonymkode: 3881f...386 Er nok kjippet hun mener, var vel ikke så vanskelig å skjønne det ut av sammenhengen? Anonymkode: c230c...7d5
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er nok kjippet hun mener, var vel ikke så vanskelig å skjønne det ut av sammenhengen? Anonymkode: c230c...7d5 Jeg er ikke norsk, men prøver å lære. Du trenger ikke være frekk. Jeg trodde kanskje det var et dialektord. Anonymkode: 3881f...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå