AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Jeg er oppnevnt som underholdningssjef i ett 50 års lag. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Har googlet selskapsleker, men blir flau over forslagene der. Noen som har gode tips? Anonymkode: f27ea...5e1
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Du kan lage en quiz om bursdagsbarnet, med f.eks et spm og to alternativ for svaret. Alle krysser av og bursdagsbarnet leser opp det som er riktig mot slutten. Vinneren får en rose eller noe. Du kan ha musikkquiz, med sanger som har betydd noe for bursdagsbarnet gjennom tidene. Du kan også lage lag og ha et slags beat for beat, førstemann til mikrofonen får synge litt av sangen og får et poeng. Søk opp teambuilding øvelser, er ofte mye morsomt der og. Anonymkode: b2135...7c5
AnonymBruker Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august Flere? Det blir en stor fest, og formelt med 3 rettersmiddag. Anonymkode: f27ea...5e1
AnonymBruker Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august Gjør noe som ikke alle MÅ være med på hvertfall. Mange elsker forslagene over, mens mange bare vil være på fest og ha det hyggelig. Men quiz og sånne konkurranser er lavterskel. Min familie elsker å leke, har fått mye inspirasjon i avslutningsøvelsen i Kongen Befaler, den delen de gjør live i salen. Anonymkode: 97d50...d4c
AnonymBruker Skrevet 14. august #5 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er oppnevnt som underholdningssjef i ett 50 års lag. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Har googlet selskapsleker, men blir flau over forslagene der. Noen som har gode tips? Anonymkode: f27ea...5e1 Oppnevnt som å ikke bli spurt bare fått beskjed om at det er din jobb? Da hadde jeg håndtert det ved å takke nei og latt være å komme. Anonymkode: 82c6f...624 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Skrevet 14. august Kahoot om folkene på festen. Beer pong. Anonymkode: cc34b...92c
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Skrevet 14. august Quiz! Egentlig det eneste jeg virkelig koser meg med. Anonymkode: c0134...491
RaggyReggie Skrevet 14. august #8 Skrevet 14. august Puslespel, gjerne med bilete av bursdagsbarnet. Puslespelet blir lagt i eit hjørne og så kan dei som vil pusle innimellom slaga.
AnonymBruker Skrevet 14. august #9 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Oppnevnt som å ikke bli spurt bare fått beskjed om at det er din jobb? Da hadde jeg håndtert det ved å takke nei og latt være å komme. Anonymkode: 82c6f...624 Ja oppnevnt, og jeg blir å gå på festen. Anonymkode: f27ea...5e1
Alice123 Skrevet 14. august #10 Skrevet 14. august Quiz av noe slag er noe de fleste syntes er gøy og er praktisk mulig i større selskaper.
AnonymBruker Skrevet 14. august #11 Skrevet 14. august Hvor mange gjester? Er det formelt, med bordplassering og taler? Er invitasjonene ute eller kan du påvirke - f eks Hawaii tema, da trengs ikke så mye underholdning. Anonymkode: 1107c...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå