AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Jeg er straks femti år og trenger noen gode tips. Anonymkode: b9734...263
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Jeg synes retinol av typen mann får på resept har størst effekt på huden min. Det er jo ingen krem da, men vil være mer effektivt for anti age. Ellers kan det være lurt å si litt om huden din. Er den tørr, sensetiv, fet, normal osv. Har du noen utfordringer annet enn rynkene. Jeg bruker ikke noe anti age krem selv. Bruker krem med fokus på fuktighets tilpasset min hudtype og selvsagt sfp på dagen. Retinol, solkrem er de 2 beste anti age ingrediensene. Anonymkode: 734f9...62a 2
AnonymBruker Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august Samme som i innlegg 2. Jeg kjøper retinol på apotek i spania, det tilsvarer det du får på resept i Norge. Og god syrepeeling, og rikelig med fukt. Dobbelrens, skyr alt av renseservietter og slik. Silketrekk på hodepute. Anonymkode: 90920...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august Takk for svar dere. Jeg har kombinasjonshud med fet t-sone og tørre kinn. Ts Anonymkode: b9734...263
AnonymBruker Skrevet 14. august #5 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Samme som i innlegg 2. Jeg kjøper retinol på apotek i spania, det tilsvarer det du får på resept i Norge. Og god syrepeeling, og rikelig med fukt. Dobbelrens, skyr alt av renseservietter og slik. Silketrekk på hodepute. Anonymkode: 90920...c0f Horfor silketrekk? Hørt det før men jeg lurer på hvorfor 😊 Har lyst til å prøve det, er jo nice uansett. Anonymkode: cad9c...b2f
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Skrevet 14. august Jeg synes Lancome sin hydra zen krem er fin 🥰 gir masse fukt. Og det hjelper jo på å forebygge rynker. Er og veldig glad I estee lauder serumet. Gjør huden glatt og kremen smelter inn i huden. Anonymkode: 11b53...530
AnonymBruker Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august Retinol og solkrem er det eneste av hudpleie som hjelper. Ellers så funker jo diverse kosmetiske behandlinger. Silkeputetrekk er for at det blir mindre friksjon både mot hår og hud. Anonymkode: ddb83...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #8 Skrevet 15. august Skinome retinal concentrate skal være bra mot rynker. Har akkurat begynt å bruke den selv. Anonymkode: 926d1...851
AnonymBruker Skrevet 16. august #9 Skrevet 16. august Loreal Wrinkle Expert 45+. Den beste kremen jeg har prøvd! Anonymkode: b2338...111
AnonymBruker Skrevet 16. august #10 Skrevet 16. august Hold deg unna solen. Bruk solkrem. Alt annet av krem har minimal effekt. Vil heller anbefale laserbehandling eller lignende. Anonymkode: b71bf...336 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #11 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 22.25): Horfor silketrekk? Hørt det før men jeg lurer på hvorfor 😊 Har lyst til å prøve det, er jo nice uansett. Anonymkode: cad9c...b2f Mer skånsomt for hud og hår. Anonymkode: 90920...c0f
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Kan noen anbefalte en god krem med retinol for godt voksne damer? Anonymkode: 6ea1c...497
AnonymBruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan noen anbefalte en god krem med retinol for godt voksne damer? Anonymkode: 6ea1c...497 Merket Exeption hos Cosmed Beauty har flere kremer med Retinol fikk jeg tips om. Sjekk ut nettsiden via Google. Anonymkode: b2338...111
AnonymBruker Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august Castor olje fungerer optimalt for meg. Ingen giftige og hormonforstyrrende stoffer heller ☺️ Anonymkode: df3b2...48b
AnonymBruker Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 23.20): Skinome retinal concentrate skal være bra mot rynker. Har akkurat begynt å bruke den selv. Anonymkode: 926d1...851 Virker den? Anonymkode: b2aad...984
AnonymBruker Skrevet 17. august #16 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Virker den? Anonymkode: b2aad...984 Jeg har akkurat begynt å bruke den selv, så det er for tidlig å si. Men retinal skal være 10 ganger mer effektiv enn retinol, samtidig som det er mer skånsomt mot huden. Denne kremen må oppbevares i kjøleskap da den ikke inneholder noe form for konserveringsmidler. Skal blandes ut med fuktighetskrem for å aktivere ingrediensene og kun brukes om natten. Anonymkode: 926d1...851
AnonymBruker Skrevet 17. august #17 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 5.43): Samme som i innlegg 2. Jeg kjøper retinol på apotek i spania, det tilsvarer det du får på resept i Norge. Og god syrepeeling, og rikelig med fukt. Dobbelrens, skyr alt av renseservietter og slik. Silketrekk på hodepute. Anonymkode: 90920...c0f Kunne du dele hvilken du kjøper i Spania? Anonymkode: 7f1c1...196
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå