Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er straks femti år og trenger noen gode tips.

Anonymkode: b9734...263

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes retinol av typen mann får på resept har størst effekt på huden min. Det er jo ingen krem da, men vil være mer effektivt for anti age. 

Ellers kan det være lurt å si litt om huden din. Er den tørr, sensetiv, fet, normal osv. Har du noen utfordringer annet enn rynkene. Jeg bruker ikke noe anti age krem selv. Bruker krem med fokus på fuktighets tilpasset min hudtype og selvsagt sfp på dagen. 

Retinol, solkrem er de 2 beste anti age ingrediensene. 

Anonymkode: 734f9...62a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme som i innlegg 2. Jeg kjøper retinol på apotek i spania, det tilsvarer det du får på resept i Norge. Og god syrepeeling, og rikelig med fukt. Dobbelrens, skyr alt av renseservietter og slik. Silketrekk på hodepute. 

Anonymkode: 90920...c0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere. Jeg har kombinasjonshud med fet t-sone og tørre kinn. Ts

Anonymkode: b9734...263

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Samme som i innlegg 2. Jeg kjøper retinol på apotek i spania, det tilsvarer det du får på resept i Norge. Og god syrepeeling, og rikelig med fukt. Dobbelrens, skyr alt av renseservietter og slik. Silketrekk på hodepute. 

Horfor silketrekk? Hørt det før men jeg lurer på hvorfor 😊 Har lyst til å prøve det, er jo nice uansett.

Anonymkode: cad9c...b2f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Lancome sin hydra zen krem er fin 🥰 gir masse fukt. Og det hjelper jo på å forebygge rynker. Er og veldig glad I estee lauder serumet. Gjør huden glatt og kremen smelter inn i huden. 

Anonymkode: 11b53...530

AnonymBruker
Skrevet

Retinol og solkrem er det eneste av hudpleie som hjelper. Ellers så funker jo diverse kosmetiske behandlinger. Silkeputetrekk er for at det blir mindre friksjon både mot hår og hud. 

Anonymkode: ddb83...f0c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skinome retinal concentrate skal være bra mot rynker. Har akkurat begynt å bruke den selv. 

Anonymkode: 926d1...851

AnonymBruker
Skrevet

Loreal Wrinkle Expert 45+. Den beste kremen jeg har prøvd! 

Anonymkode: b2338...111

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna solen. Bruk solkrem. Alt annet av krem har minimal effekt. Vil heller anbefale laserbehandling eller lignende. 

Anonymkode: b71bf...336

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 22.25):

Horfor silketrekk? Hørt det før men jeg lurer på hvorfor 😊 Har lyst til å prøve det, er jo nice uansett.

Anonymkode: cad9c...b2f

Mer skånsomt for hud og hår. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen anbefalte en god krem med retinol for godt voksne damer?

Anonymkode: 6ea1c...497

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan noen anbefalte en god krem med retinol for godt voksne damer?

Anonymkode: 6ea1c...497

Merket Exeption hos Cosmed Beauty har flere kremer med Retinol fikk jeg tips om. Sjekk ut nettsiden via Google. 

Anonymkode: b2338...111

AnonymBruker
Skrevet

Castor olje fungerer optimalt for meg. 
Ingen giftige og hormonforstyrrende stoffer heller ☺️

Anonymkode: df3b2...48b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 23.20):

Skinome retinal concentrate skal være bra mot rynker. Har akkurat begynt å bruke den selv. 

Virker den?

Anonymkode: b2aad...984

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Virker den?

Anonymkode: b2aad...984

Jeg har akkurat begynt å bruke den selv, så det er for tidlig å si. Men retinal skal være 10 ganger mer effektiv enn retinol, samtidig som det er mer skånsomt mot huden. Denne kremen må oppbevares i kjøleskap da den ikke inneholder noe form for konserveringsmidler. Skal blandes ut med fuktighetskrem for å aktivere ingrediensene og kun brukes om natten. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 5.43):

Kunne du dele hvilken du kjøper i Spania?

Anonymkode: 7f1c1...196

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...