Gå til innhold

Brudepike kjoler..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har sett noen kjempe søte rosa barnekjoler....og vurderer det som brudepikekjole istedenfor de tradisjonelle....elle er det teit??

Har man alltid samme farge på brudekjole og brudepikekjoler?

Her er bilde

Keep in mind - jeg skal gifte meg i Florida...ikke i kirken her hjemme..

(Vil ha ærlige svar...ikke "vær enig med meg" for å være greie ;) )

Endret av *Emma*
Videoannonse
Annonse
Gjest bolle
Skrevet (endret)

Helt ærlig synes jeg at det kan være minst like fint med forskjellig farger på brudekjole og brudepikekjole.

Det kan jo være vanskelig å finne brudepikekjole som er i akkurat samme farge som brudekjolen, så da synes jeg det er mye finere å velge en farge som er forskjellig enn å finne nesten lik /hvit-ivory-krem-eggeskall...farge som brudekjolen har!

Fikk forresten ikke linken til å fungere.

Endret av bolle
Skrevet

Vår brudepike hadde rosa kjole og var helt fortryllende i den

Skrevet

Har fikset linken nå.....

Skrevet

Kjolene var veldig søte, men det kommer VELDIG an på hvordan kjolen din er og stilen generelt. Har du bilde av kjolen din? Og hva slags bukett skal du ha?

Skrevet

Så flott kjole og bukett! Ja det går helt fint med de rosa kjolene til. Er det rosa i kjolen din? Syntes det var det :)

Skrevet

Jeg tror rosa brudepikekjole blir flott til den kjolen din.

Men... kanskje de blir litt "enkle og simple" i forhold til kjolen din?

Veldig nusselige kjoler, pene og søte for all del. Men kanskje bare litt "hverdagslige" i forhold til den flotte kjolen din..? Bare min tanke da :)

Forresten, jeg var brudepike en gang med rosa kjole ;)

Skrevet

Kittekatt - nei det er ikke rosa i kjolen min. Mulig det er det i den som "dama på bildet har" men den jeg har kjøpt erhelt hvit.

Lil - skjønner hva du mener....det var det jeg lurte litt på også...men samtidig tenker jeg litt på det at vi ikke skal gifte oss i kirken her hjemme og kun skal ha rundt 15 gjester....det blir liksom ganske uformelt....men mitt antrekk er jo ikke uformelt da...dilemma ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jammen ikke lett å velge brudepike kjoler nei :)

Det var jeg som startet tråden : er det noen som vet om fine brudepikekjoler, og har også vurdert en ellos kjole.

Jeg skal også ha en maggie sottero kjole. Jeg er så usikker, men synes kanskje det blir litt feil med slike rosa brudepikekjoler fra ellos, siden kjolene våres er slik som de er. Hadde vi hatt noen enklere kanskje... Vet ikke. Ellers synes jeg bare det er fint med en annen farge på brudepikene enn bruden. Dette må jeg virkelig i tenkeboksen på. Har ikke all verdens råd heller. Den jeg egentlig vil ha til brudepiken koster 2400,- og er fra ginnis...

Gjest Binna
Skrevet

Jeg synes det kan bli kjempestilig med brud i lys kjole med rosa bukett + brudepike i rosa kjole! Det eneste jeg ikke liker så godt er at den rosa brudepikekjolen ser litt for hverdagslig ut iforhold til brudekjolen. Ville ikke hatt den i så røfft stoff, men likte den bortsett fra det.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja det er det samme jeg mente, klarte bare ikke få det frem i innlegget over :) ikke så røft stoff, med de frynsene

Skrevet

Jeg kjøpte nett på ebay, fikk en nyydelig kjole til 5-600 inkl frakt og en blomsterkurv.

Må ikke være så dyrt :)

Men det opplegget dere har, Emma, så er det kanskje ikke så veldig farlig om det ikke matcher perfekt?

Men selv hadde jeg nok gått for brudepikekjoler med litt glattere stoff en lin hvis jeg skulle hatt den kjolen du skal ha.

(Og kjolen din er virkelig fantastisk pen :rosasmil:)

Skrevet (endret)

Lil: ja jeg hadde egentlig tenkt en ebay kjole....men syns denne og var søt. Det er liksom pga opplegget vårt jeg lurte på om det var greit å ikke matche helt...men kjenner jegmegselv rett blir det hvit skikkelig "brudepike kjole" på snuppa.

Og tusen takk ang kjolen min :klem:

Endret av *Emma*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...